9 tår = 100,000kr
Skulle du amputera bort din "lill tå" om du fick etthundratusen pengar? 100,000kr Det skulle jag utan tvekan ;D
work some magic
En ny definition av att sälja sin kropp :).. ja det tror jag att jag skulle göra ...
nej.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hell no!
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
aldrig! för en miljon? ja ;)
Jo men för 1 miljon skulle dom flesta säga "Ja" skulle jag tro. :)
work some magic
lätt! skulle fan låta nån hugga av den me yxa för dom pengarna!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
skulle inte göra det. tror jag. krävs jävla eftertanke.
nej
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
THEMICHECKA Tror du det? Jag har svårt att se det. Men kanske kanske..
work some magic
Lilltån är inga problem, dock typ stortån, där pratar vi om problem med balansen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej...
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
Jag skulle utan tvekan göra det :D
I live my life one videogame at a time.
Det där skulle bli fucked ju... då skulle man bli typ beroende och det hela skulle sluta med att man springer och amputerar sina tår hela tiden för att få mer cash.
At the gates of Eternity...
Min lilltå sitter så fint där den gör, jag skulle hellre ofra en nagel.. :)
FuelDOg P21 lilltån är onödig, den är ungefär lika meningslös som svanskotan, blindtarmen
ja, så är det.
i helvete heller , min är värdefull.
skulle amputera huvudet för 1000000:- :Ppp
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
fan ge mej ett mcfeast mä plus menu så e saken klar :P
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
om jag redan inte doppat mina bada lilltar i 24karats guld, ja.
FuelDOg P21 lilltårna är rätt onödiga och har inte så mycket med balansen att göra. de håller f.ö. på att bortmutera på folk läste jag någonstans. det är stortån som är viktig för balansen. och några mellantår. Messo P20 plattfot har inget med hur fötterna ser ut att göra.
junkgirl joho, underifrån sett.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery_chick visst, men det har ju med slitaget att göra eftersom plattfothet bara har med hur man sätter ner foten att göra, vilka muskler man använder. det påverkar inte hur bred foten är.
junkgirl jaha. jag har en polare med plattfot, han har inga fotvalv.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
haha 100000? det e fan inte mycket pengar för sån ångestgrej. svar: NEJ
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Misery_chick nej, precis. har inget med tårna att göra.
Mqs : En lilltå är kanske onödig för någon som inte sportar eller dansar. Men fråga en baletdansös/dansör om den skulle vilja ta väck en tå? Eller jag som spelar basket, skulle bli en större skillnad än vad man tror. Men för er andra slackers, sure cut your toe's of!
At the gates of Eternity...
aldrig i livet. pengar är fan inte allt här i livet. fan, vissa är ju så dumma i huvudet så det är sjukt åt det.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Producent
2005-11-21 03:15
säger som emelie, inte en chans i livet, mina tår är en del av mig, fan heller att det ska bort något från kroppen (förutom fett) :P Skiter i om personen hade kommit med en miljard ... Alla har sitt pris som sagt ...
Since 1984 @realgizlee // twitter
"Skiter i om personen hade kommit med en miljard ..." Klart som fan du skulle göra det för en miljard. För sånna pengar kan man ju köpa en ny tå i form av någon sorts protes. Det här snacket om självrespekt blabla är inget o diskutera när det inte är någon riktig deal så att säga. Alla säger bara "nae det skulle jag inte" snabbt och kvickt enbart för att de vet att det inte är på riktigt. För jag vet att alla här inne skulle göra det bara pengarna låg framme :P Det jag skrev nu kanske blev helt rörigt men jag orkar inte läsa igenom det. hejdå puss o.s.v!
dannyM_
jag hade lätt -inte - gjort det. alla har sitt pris säger dem... nej, säger jag.
säger ja. Chop chop - hit med cashen!
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
never.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Skönt. Jag som behöver lilltår. Jag köper era för 100 000 st inkl. gratis avkapning...
Messo P20 ja, jo, om man ser det så, så visst. inte för att det skulle förbättra funktionaliteten, men okej.
Får man bedövning eller vad?
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
jag har en tjejpolare som var med i en olycka i grekland o låg på sjukhus ett tag där (vi bodde där då) innan hon fick sjuktransport hem på grund av skadornas omfattning. hur som helst, när hon kom hem till sverige upptäckte de att ena lilltån var av o det hade de inte sagt nåt om i grekland...otippat att upptäcka det typ en månad efter att det händer! ä
ä
THEMICHECKA när jag prövat att vika upp min lilltå så kan jag gå alldeles utmärkt... för att svara på frågan: hell yes.
elle-fant P23 haha.. sjukt
Det va bättre förr, svenskunderjord!
absolut inte.
ThomasQuick klart det är. för mej iaf. jag behöver mina lilltåar.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Graffare
2005-11-21 16:55
utan en tvekan...föresten sitter jag på en hjärtkirurgs dator just nu...=D undrar om han opererar bort tår för pengar?hmm..
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
lilltån kommer vi inte ha kvar i framtiden... evulutionen kommer amputera den...
((MAAD))
100.000 njah. jobbar nog hellre ett halvår då :P 1 miljon . Ja tack .
facebook.com/idiomatisk - fan page
aldrig i livit
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
dannym: även fast
detta är sant måste jag ändå säga det; truten din vill jag hellre se stängd o fingrarna dina vill jag hellre se sysslolösa än postandes ointressanta o spydiga kommentarer på internet.
ä
ä
ja lätt
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
elle-fant P23 okej då vet vi....
dannyM_
Hmmm.. Jag tror nog inte jag skulle göra det för så lite pengar. Min kroppsdelar råkar vara mycket fästa vid mig, och jag vid dom också för den delen..
The absence of evidence is not the evidence of absence