fyllekåta feta damer tom..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Inte en chans. Att bli av med kroppsdelar är fan en av de saker som jag tror att jag skulle ha störst problem att klara av.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
För 100 000 hade jag börjat fundera.
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
Aldrig i livet. Vet folk som "lider" av det, verkar jobbigt och smärtsamt.
undertiden
lätt! alla gånger, orka ha två "lill tår" ^^
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
-LaVousAllez- F20: Hahaha! du får ju lägga upp förutsättningarna först.. du sa bara, skulle du sälja sex för 100000 och jag sa att ja det hade jag om det var under min kontroll.. nu slänger du ju upp en massa förutsättningar efteråt.. vilka dom är det som skulle sälja mig? och vadå inte tvärtom? hade aldrig tagit emot 100000 för att bli såld av någon men låg allt inom min kontroll och jag blev erbjuden 100000 av någon kvinna så visst..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej .... inte lillatån ... den som är innan kanske .. lilltån ochjag har en speciell relation som inget måtta pengar kan förändra !
intelligent trådjävel
norrkööping
Nej det skulle jag inte göra.
100 000 för att bli handikappad? nej. men pengarna skulle sitta fint.
Om jag var sövd, och dom bara tog min liltå, tror jag det.. men är inte säker. Jag skulle faktiskt nog balla ur när dom skulle göra det
*snaark*
haha denna tråd är gammal & sliten :)
work some magic
hellre behålla balansen än få 100 lax
Lilltån ÄR en av de viktigaste tårna för att hålla balansen. Hur jävla "liten och menlös" den ser ut att vara.
lätt. Fatta vad man kan göra med 100 000kr $_$ chi ching.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
aldrig..100 000 räcker inte långt ångrar sej när man vaknar bakis o pank efter nån månad
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown
j afan JA FAN. sådär.
massivt motstånd mot behandlingshem.
äh ringtån kan jag avvara.. om nån frågar så e de bara säja att ja fick 100 lax för att kapa skiten... inga problem! e de nån som hookar cashen ska ja lägga upp en film här sen
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
100.000?! Är du full eller?! Det tjänar man in på ett par månader ju?! Herregud...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Haha.. "Okej".. I love it. Är inte junkblabla och miseryblabla samma person f.ö.? Trodde det...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
lilltån har rätt stor del å göra med balansen. den stödjer upp på nåt vis har jag för mig
jag har hört att det är lilltån som typ gör att vi kan hålla balansen, så nää.. Och förresten tror jag inte att jag skulle kunna spela fotboll om jag inte hade nån lilltå. tror ni inte det skulle bli jobbigt att springa och så då? Skulle nog göra ont.. Så jag måste säga: NEJ!
Näe, 100lax är inte tillräckligt. Får ju inte ens en gangstahkärra med 22" chromade rhyms för det ju.
100 000??? det ä ju för fan inte alls en rimlig summa. aldrig i livet
Femme fatale
har man ingen lil tå, så blir det svårt att hålla balansen, alla tår behövs... precis som lil fingret, man har fett mkt mer svårare att hänga i händerna om man inte har lil fingret
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Njee...känns som att lilltån ändå har en plats. Halva vänstra lillfingret, yakuza style för 100 lakan? Visst =D
A Profound Hatred of Man
Hur fattiga är ni egentligen? 100 000 kr är väl för helvete inga pengar?
Vem är du, tjänsteman?
Jag skulle ta bort ena ögat för 5000 nu
Fucks your life up crew Tjabo!
En hund
Fucks your life up crew Tjabo!
skulle aldrig låta pengar gå framför min kropp på det där sättet. ärligt, är ni dumma?
nix skulle inte ta bort några av mina tår för det.. men däremot lillfingret.. beroende på att man har balansen med tossingarna:)
Hjulet snurrar men hamstern är död
100.000kr kan man räkna är lika mycket som tio månaders jobb för en vanlig ungdomslön ungefär, om dagens ungdom har blitt så jävla slöa så dom helrle förlorar en tå än jobbar i ynkliga tio månader så är fan världen sjuk...tack och hej för mig
men oj broder nu ska du lyssna extremt noga...tyvärr vi är redan gamla, tjejerna ger oss inte dessa ungdomliga blickar längre utan det är mer va fan gubbjävel skaffa dig en kärring istället
nej, fan heller...mina tår är asfina!
Credit crunch crunch baby
-LaVousAllez- F20 ang fnaska grejen jag fnaskade förra sommaren för en nyskild japanska.. 5000 AUD för 5 timmar.. det var helt ok sen hadde jag lite ångest men då var det bara att röka en liten joint så gick det över :)
In the Big Rock Candy Mountain The cops have wooden legs
Jag skulle fan ta bort skiten för 10 000, hatar min lil tå!
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
nej fan. mina fötter är mina redskap när jag dansar
Delam tange barat
jo, utan för mycket eftertanke
öö, ja? skulle göra det för typ 30 k också. kanske för 10k. Men 10k slösar man nog upp ganska fort.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
Sverker: hahaha! hur mycket är AUD och vad för valuta är det ens?
100 000 e inte så mycket pengar som man tror dem ryker ganska fort... men iförsig har man heller ingen större andväning av lil tån...jag skulle nog ta pengarna o köpa mig en ny keps
General_UHHH: fortsätt inbilla dig att du är fattig om du har haft råd med allt det där.. jag klassas nog som lägre medelklass och har fan aldrig sett i närheten av 100 000 kontant.. har aldrig ägt i närheten av 100 000 i pengar heller för den delen.. för mig hade 100 000 betydit sjukt mycket just nu då det hade minskat de studieskulder jag kommer ha om ett par år rejält vilket hade varit sjukt gött..
waanda F16 det var fettgrymmt mennjag vet inte om samma sak gäller japanska männ hehe fast det e klart storleken har juh ingen betydelse.. :)
Joel413 P22 AUD det e australien dollar! 6.45 i svenska kronor blire om du åxå har en personlighetskris åk till surfers paradise på gundkusten vettja där finns det gott om nyskillde svinrika jappsbrudar i tidiga 40åren.. :) min var 33 dock kännde bara att det var viktigt att fåinn det
Jag skulle nog låtit dom saxa bort 8 av mina tår,)
sverker: haha! nä har inget intresse av att sälja mig direkt men tyckte det var en kul historia.. ville veta hur mycket du fick bara..
Ta båda mina lilltår! Jag kan tjacka ett par kryckor om min balans blir cp
http://www.stucklife.com/<br>194! Väsby Crew!
Joel413 P22 5000 australiendollar e 19lax tror jag :D det ær nyskilda unga japanskor man vill åt.. dom som har varit gift med en ekilg fet kontorsbøg.. och sen skiljt sig och fått cashlen fast jag tænker inte gøraom det tror jag då kan det bli en vana och vara hora en gång ær bara en rolig historia men fler då blir man nog bara paj i sjælen och får heart of stone man alla borda prova nån gång lite lifvserfarenhet skadar inte.. mån då måste man ha sjælvrespekt och det e något som jag saknar helt och hållet :) men det kommer væl tror jag
haha , skitbra ju :D kan ju stå på foten ändå ?
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>