lilltårna står för jävlans mycket i kroppens balans.. men för en miljon? då skulle jag LÄTT vingla lite..
live and let die
den har typ jätte mycket betydelse i balansen. har en kompis som förlorade lilltån, hon kan knappt gå och kunde inte jobba kvar på sitt jobb. är hel tids sjukskriven nu.. jag skulle nog banga.
Messo P20 ja, sarkasm är svårt att fånga i text, så..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eeriikaa F0 Det är väl soft att få bli sjukskriven utöver de där pengarna man får för att man tar bort den ;)
dannyM_
HEEEEEEEEEELL NO!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ingen skulle erbjuda mej 100 000 för min tå...så jag vet inte.. men om det skulle hända skulle jag tacka nej. Jag vill ha den
Bombaclaat!
Tår är antagligen den onödigaste kroppsdelen. Så lätt, utan tvekan.
Just fan, det är jag som är Satan.
nej , måste va mer pengar inblandat! *fadern till sina barn *, - varför har du ingen lill tå du kan ju knappt gå !! -jadu min son den gav jag bort för att få värdelösa pengar som jag gjorde av med på skit.*
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
aldrig.. 100 000 är inte spec mkt för en sådan sak
Jag har ingen forumsignatur.
dannyM älskar whoa ;D
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
säljer min lilltå för en kopp te och en bulle...
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
nope, 400 000 så skulle jag kapa lilltån.
checkcheck: T-ink.se & art4food.org
Det är nu man ser hur pengar styr världen...
asså är det inte typ lilltån och stortån som är dom viktigaste tårna? jag kan ha fel men har för mig att det var nåt sånt neh min lilltå ska vara kvar.. 100.000 är inte så sjukt mkt egentligen så det krävs mer för att nån ska få min tå!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
jag hade gjort det för 10.000... fuck jag hade gjort de för 5.000... jag har ekonomisk kris.
100 tusen aint shit. min lilltå går för minst 3 mille.
jag gillar små russinkukar
rakt av
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
Fuck NO kanske vänstra lilltån =)
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
skulle lätt gjort det.. sen hade jag gett mina brorsa 500:- för hans lilltå och satt den på min fot... sweet deal med 99500:- kr i ryggan.
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Ett starkt Ja. Den fyller ingen nödvändig funktion :D
om inte jag hade en lilltå?! hur ska jag masturbera då ?!?! man måste ju tänka lite
Nej de skulle jag inte ha gjort.. Jo kanske om den var i vägen eller om den var missbildad. Att sälja sin kropp är väll inte så fint?
Varför leva när man endå ska dö? Varför dö när man kan leva? Spara dina tankar för det är ett svårt dilemma!
Att sälja sin kropp är de ända rätta... Hellre de än att sälja en biljett till 12fingertarmen.
ah lätt. lär ju inte göra en så mkt...
jag Har rätt.
Och alla som babblar om evolution på dedär gammla 1800-tals sättet, jag har lust att döda er!!!!!
fan skaffa ett bra jobb istället haha.. en mille tar fan slut rätt snabbt ändå.. hur fan ska man kunna köra sin hummer om alla pengar gick åt till att köpa den? nä just det.. ett jobbe där man gör oerhört lite å får oerhört mycket pengar.. det.. det e va jag vill ha!
Save me Jebus!
Alltså grejen är den att 100 000 inte är nån specielt stor summa, och lilltån kan vara bra att ha till nånting.
fan en mindre tånagel o klippa för 100 000 friska...
skulle fan sålt mit huve för det....ööhrm..inte
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Hell yeah, min tå e typ bara värd en femtilapp men ändå-
100k, tveklöst! En mille, kanske :p
Fy fan va yr jag är.. 100k, tveksamt! En mille, kanske! :p *
fan 100 000!!! jag skulle sälja min tunga och le
In the Big Rock Candy Mountain The cops have wooden legs
Ge mig en häcksax och 10K så är tån din!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
pigglaen sa det!
100 000, det är borta efter en helkväll på stureplan, sen kommer jag känna mig helt skadad när jag går i fortsättningen, bli tvungen att skaffa ergonomiska dojjor och tjejer kommer säga "Ja han verkar söt, men han är så konstig, han har bara en lilltå!"
"Du är en död sill"
verkligen inte. 100 000 kan du leva gott på i nåt år max, och sen då? Jo, sen inser du att alla dom där grejerna du köpt för dina 100 000 inte var så speciella längre och vad gör du då? Jo, du saknar din tå.
vips har man köpt sig en bil och ångrar sig efter en vecka...
okej allesammans! ditt lill finger för 2miljoner då?
work some magic
Tänkte precis nämna det att lilltån gör att du kan balansera hela din kropp korrekt. Annars blir du vinglig på ena foten.
California, knows how to party!
ja vet redan en som bara har en halv lilltå, fast den klämmde hon i en dörr.. men man behöver fan inte den... hur mycke får man om man bara klipper halva.. halva pengarna... då kan man fan ta hela
kärleken borde vara okränkbar
HAH! Nej aldrig i livet för så lite pengar ens jag hade inte ens gjort det för en mille
shimmy shimmy yo
jag hade lätt fnaskat en gång för 100000, haha! vad fan liksom.. bara det inte är något riktigt monster man måste klättra på.. jävla överskattat det där med sexets helighet eller vad det nu är som gör det så omoraliskt.. hade en brud erbjudit mig 100 papp för ett skjut hade jag nog fan inte backat om hon inte var riktigt ugly.. bara att tänka på något annat och försöka få det överstökat liksom.. stolthet, pffft, de flesta gör värre sexuella grejer på fyllan minst en gång i sitt liv än att sälja sex en gång för 100 papp.. snarare den som hade betalat mig 100000 för ett ligg som skulle vara utan stolthet.. bara gå därifrån med ett smil på läpparna räknandes sina cash.. om jag hade amputerat en tå däremot, hmm.. 100000 för att aldrig mer ha en tå är mer tveksamt.. men just nu skulle det vara jävligt frestande när man ska börja plugga två år..
lillfinger för 2 mille, kanske det vänstra i en jäääävligt pressad situation..
hahaha! nä det hade jag absolut inte och tycker det är en dålig jämförelse.. jag är heterosexuell så motsvarigheten till att ha ett gäng gubbar som sätter på mig för mig vore att ha ett gäng kåta damer som sätter på mig, vilket jag tror vore ok om det var en gång för 100000, en rolig anekdot att berätta för polarna medan man bjuder dem på bärs för en bit av sina hundra papp inget mer.. fick jag supa lite eller ta lite droger innan akten med vilket prostituerade ofta gör så vore det ännu mer ait..