asså shit bara tanken att mina föräldrar(+mor/far föräldrar) en dag kommer dö ger mej tårar i ögonen...hemskt :/ RIP till alla era nära å kära som dött. Själv har jag haft tur och har inte förlorat någon
jag kan inte säga att jag saknar honom men inatt så drömde jag för första gången (vad jag kommer ihåg) om min farsa. jag snacka med honom på telefon och han lät glad vilket förvånansvärt nog gjorde mig glad också. han skrattade och ja... lät typ lycklig uppe i himlen. tio år sen han dog nu, tiden går sjukt fort faktiskt. vila i frid Alexander Tillvaron som jagar enheten Och jaget som jagas runt Jag kan betrakta nyheten Att smärtan gör inte ont Jag vill ... vid min Gud förneka Att tiden har tagit slut Fast ... det är så fult att peka Men där ligger vägen ut Vårt kosmos är något böjligt Det leder nog ingen vart Och ALLT är fullständigt möjligt Då ALLA väntar på start P.S. ...anta att det är ett möte och någon upphört att inse ......................... med det som har skrivit Goethe jag är helt och fullt ense.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Saknar en gammal kompis till mig som tog livet av sig för ett tag sedan. Hon hade försökt ta självmord en gång innan, men klarade sig. Och ingen brydde sig. Så hon gick ut med sin hund, band fast den i en lyktstolpe med ett brev i halsbandet och hoppade framför tåget. Känns för jävligt. Har också förlorat mormor, farmor och farfar. Men kände dom inte.
My heart lives in my vagina.
Elias ekevik . RIP Gubben (16 år)
Betty Mauck . RIP
Jack Mauck . RIP
Anki . RIP (ingen jag känner men en vän som var väldigt speciell till min vän)
Harley . RIP (15 år)
Lineas pappa . RIP
Lasse. RIP
Det allra värsta jag vet att när ungdomar dör av någon slags överdos /kvävs i sina egna spyor/ eller dör av alkoholen . På någor sätt är det väl mer hemskt att ta självmord men hos mig är drugsen det jag hatar att folk dör av mest . Nyfikna ungodmar bara .. Som råkat illa ut . fyfan ...
Elias var en sån . Kvävdes i sina egna spyor efter för mycket cocks . Alla andra jävla idioter som var där var bara pundare som igentligen inte brydde sig ett piss om elias och ville baar ha honom där i sällskap av drigerna . Elias låg där och kvävdes och ingen av dom små hororna gjorde någonting för det var inte deras problem .. va ? Hur kan man göra så ?
RIP elias jag älksar dig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
R.I.P Elsa nyman var hos dig idag tidigare på dan, och får ett samtal nyss om att det är över, att du försvunnit. Jag älskade och älskar dig massor. Hoppas du har det bättre nu än här på jorden med cancern.. RiP mormor
Om en vecka är de ett år sen mamma gick bort. jobbig tid mycke mardömmar och minnen. Hon hade en hudcanser som skulle sitta på halsen men sitter i organen. Hon var fjärde fallet i världen och första faller under 70. Varför hon? Saknar henne mer än någonsin. Vila i frid mamma. Min bästa vän, min stjärna och min himel.
Rip erik.
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
rip morfar (diabetes) rip moster (alkoholen) rip morbror (hjärtattack) rip morbror 2 (alkoholen)
Haters gon' hate...
hitta fassan för 10 månader sen.. man miss ya ass! RIP .. rip morfar, mormor , marcus jhnny och alla andra! RIP
och farbror... puuh de var en del :/
Spitbull P19 känner igen allt du ssäger.. word man
Graffare
2006-08-09 01:19
Rip morfar (alkholen) Rip mormor (droger) Rip morbror (självmord) Rip morbror 2 (självmord) Rip farfar (ålder) Rip mormor (ålders diabetes) Rip kusin (droger) Rip kusin2 (droger)
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
den enda nära släkting jag känt som dött e min morfar... annars har en massa farbröder o en faster dött (kände aldrig dem) sen har nåra "kompisar" dött (visste vilka det va, hälsa på dem o så men inga man hängde me) sen har en massa andra som betytt mkt i ens barndom och nu dött... sånt e jobbigt :E...vet inte om jag önskar att jag va mer tight me dem (alltså morfar o "kompisarna"?) lr om det e bättre såhär... för dem andra saknar jag nog mer, eftersom man har mer minnen av dem...
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
RIP SLAV, MATTIS...see ya on the flip side... glömmer aldrig...
En kompis tillmej dog för ett par år sedan. E säker på att han har ett nytt liv nu i Guatemala (han ville alltid dit, vetfan varför, men men han va pundare). Så ja jag e inte ledsen för hans skulle längre. men Rest In Peace Juan!
Vila i frid Jennie! 2006.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
www.dn.se R.I.P Samatar 1989-2006
Jag kommer snart och joinar dig
Shuu
whipper P19 Din dumme fan, läs första raderna i hela tråden: "Gör en tråd för alla att få skriva av sig i och tänka lite med. Jag struntar i om någon läser min text men känner att jag behöver skriva av mig, tror fler vill/behöver..."
^ Smart sagt.
He had it coming! Hade någon slagit min bror sönder och samman och filmat det och sen visat för alla hade jag också skadat honom riktigt jävla illa. Tror inte tjejen hade för uppsåt att döda honom utan mer skräma och märka honom. Tåkigt för alla inblandade parter. Två liv åt helvete. Förväntar mig inte att alla ska förstå, men blod är tjockt i vissa familjer... Låt mig citera ett gäng grabbar som vet var boderskap innebär: "If a person hits your Brother will you be on him without asking why? There is no way your Brother is always right but he is always your Brother!"
Ja verkligen. Min farbror visste ju dock om att han hade diabetes, upptäckte det när han gjorde lumpen tror jag. Han tog ju sina sprutor osv, men skötte det inte perfekt. Sen kan man ju ha olika grader av diabetes också har jag hört. Man ska ju helst inte dricka när man har diabetes pga blodsockernivån... men min farbror drack ibland på helgerna...han "levde ungkarlsliv"...var egentligen därför han dog. Det var inte hypoglykemi han dog av då? I så fall har ju den tidigare vanskötseln i princip inget med dödsfallet att göra. Vad kan det annars ha varit för följdsjukdom han hunnit dra på sig vid 42 års ålder som medförde döden?
Jag saknar alla som har dött ifrån mig, VI ses Snart IGEN! Älskar er!!känner er hela tiden,ni vet jag tänker på er!
Saknar min förra fästmö.. nått otroligt mycket... Vet att det finns andra men ingen som henne....
R.I.P danne
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig
Producent
2006-11-11 18:28
Min kompis som för tre år sen körde in i ett körande tåg. R.I.P. =( Min morfar som avled i somras =( Man förstår inte att dem är borta. Känns bara som att man inte har träffat dem på länge. Vet inte om jag nånsing kommer inse att dem är borta för alltid =/
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
johannnaaaa F0 Shit.. måste bli svårt för den där 7-åriga flickan.. Tänker mej in i situationen ifall hela min familj skulle försvinna.. okej jag skulle väl kunna klara mig själv till skillnad från den där flickan som antagligen kommer hamna hos en annan familj. Men fyfan.. Vill så gärna träffa min farfar igen, jag vill att han ska få veta hur det går för mej/min familj i livet, jag vill göra honom stolt.FAN.
^ Smart sagt.
Producent
2006-11-12 01:26
RIP till min pappa som tog hissen upp till himelen 94....One Love
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Ed Bradley R.I.P bro vad ar CBS 60 minutes utan dig?
Shuu
Vila i frid Martin - När jag når till andra sidan så möts vi där.
Vila i frid Natalie 1989-2005 Vi syns i Nangijala!
döda hennes ex din kompis?? daaamn vad galet
kalleballe1> Det där låter ju hur sjukt som helst! Kan inte föreställa mig hur jag skulle känna mig om nån mördade min brorsa, nu har jag ingen brorsa men om jag hade en. I USA hade ex:et fått elektriska stolen!
shimmy shimmy yo
kalleballe1> Hoppas du hittar jäveln lycka till och stycka honom i småbitar.
shimmy shimmy yo
Min kusin dog för ganska precis 4 år sedan i en mopedolycka... Har saknat han väldigt mycket, Alltid när jag var liten såg jag upp till han och tyckt om honom grymmt mycket. Saknar dig kusinen...
Graffare
2006-12-22 20:10
gammelmormor dog -98. 98 år blev hon. jag brukade alltid plocka krusbär och vinbär till henne. R.I.P
They called me Mr. Glass
R.I.P M.Åkerblom 2006-12-22
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
Fan va sjukt, jag satt o läste lite iden här tråden och tänkte att "fan va många som dör för alla" 20min senare fick jag ett telefonsamtal....
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
Nina min vän.. 2 veckor sedan du tog ditt liv.. damn.. Vi hann inte mer än att känna varandra sen vi började skolan.. det var ett jävla tag sen.. :l Vila i frid! Bent, du dog i en bilolycka.. och Åsa du tog ditt liv :/.. Jag hade ingen relation till er, Men till era söner.. Ni lämnade 2 barn efter er.. Jens bor hos oss när han inte pluggar uppe i chalmers.. Och victor bor hos Pontus.. Och han har det bra.. det vet jag! Vila i frid! Manfred.. Vi hade precis lärt känna varandra.. Så blir det ett jävla jullov och ni krockar med bilen :l.. Vila i Frid Jag kan bara beskriva det hela med ett ord.. BAJS
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!
elak: oj :S freaky, beklagar.Vila i frid min mormor som gick bort i onsdags (20/12 -06). förra veckan fick hon en hjärtattack och därefter hjärnblödning men hon klarade det, dock hade hon minnesförlust och kom inte ihåg någon. De hade henne på sjukhuset under observation och hon började bli bättre, kom ihåg människor, vi fick hopp...men i onsdags när jag vaknar och lyssnar av mitt telesvar säger mamma att mormor har dött. Jag kunde inte förstå det och kan fortfarande inte...hon var min stora inspiration i livet och vi stod varandra väldigt nära. Hon var älskad av alla och kommer fortfarande att vara det. Jag är dock sur för att jag inte fick vara med på begravningen, eftersom mormor bor i bosnien och jag inte har råd att åka ner. Det känns så surt!! Ibland känns det som att hon är med mig och tröstar mg, även om jag vet att det är inbillning, men det känns så bra då. Igår hölls begravingen och det kom ca 150 pers, vilket tyder på att hon betydde mkt för många. Älskar henne till döds!
När min mosters man dog sa min kusin till min mamma : Livet är som ett tåg, varje dag stannar tåget vid stationen och människor stiger av, och människor stiger på... jag beklagar allas sorg och hoppas bara att glädjen över ett nyfödd barn är större än sorgen man finner hos er
Jag beklagar alla era bortgogna's d'o'd :( sjalv dog min far 2000 men jag ska va arlig, visst saknar man lite men battre att han vilar i frid an levde so som han gjorde. Rest in Peace Lewis Samra
Tutilooooo
morfar fick flera hjärnblödningar under de senaste 2 åren, men klarade sig varje gång. men kroppen orkade helt enkelt inte längre. han gick bort igår. och som Azziz kunde jag heller inte gå på begravningen som ägde rum idag, pga avståndet (släkten finns i makedonien). saknar honom så sjukt mycket. R.I.P. morfar. jag älskar dig, nu och för alltid.
We call them winerbrods.
RIP Svullo! RIP min första katt.. betydde allt för mig <3 RIP min oskuld, var ett tag sen men du var en del av mig
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
Palla gräva upp den här tråden, man blir ju deprimerad
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
whipper P20 Vadå gräva upp, tycker tråden hängt med ganska bra hela tiden.. Och för det andra tycker iaf jag att det är skönt att få skriva av sig om det istället för att varje person skapar ny tråd... Och faktiskt skönt att läsa om andra ockdå. Men du har ju ditt val, om du ska trycka på tråden eller inte, svårare än så är det inte.
^ Smart sagt.
R.I.P Basse, du var en grym graffitimålare och en skön polare. Tänker på dig fortfarande! Hoppas du har det soft, vars du än är.
Lynguistic: Någon måtta får det väl vara, det är inte lämpligt att vara polis om man har rasistiska åsikter.