Situationsterapi P20 Mmm.. samma sak för mej med, när man fick reda på det kunde man först inte fatta det men sedan när man väl börjat inse vafan som hänt så går det fan itne att stoppa tårarna... Jag fick även chansen att se honom när han dött men jag avstod fan, kände verkligen inte att se honom livlös!
^ Smart sagt.
Alla här kommer ju nångång få känna på hur det känns.. Tråkigt nog.. Ingen lever för alltid..
Säg Whalla!?
Jag saknar min lillasyster som gick bort 1992. Har lärt mig leva med saknaden, men jag undrar hur hon hade varit och vem hon hade varit idag. Rebecca, du finns alltid med mig.
Vill bara säga att jag är stolt över er som har skrivit i den här tråden, ni visar verkligen medkänska för och med varandras erfarenheter, känslor och tankar. Mer sånt på whoa! //andrea
Vila i frid: Molly mitt lilla hjärta (20 november 2005), Bill min älskade gudfar (12 juli 2006), Rickard (10 augusti 2005), Olof (27 maj 2006), Mormor (1991), Morfar (1963, synd att jag aldrig fick träffa dig).
these drugs aint as good as we wish they were
Två år sedan du lämnade oss idag Natalie. Me miss you so much! :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
saknar min äldsta kusin som dog för 7 år sen...han var bara 20 år.. tha mou lipis mia zoi Georgios
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det finns inga ord att beskriva cancer med. det är en vidrig sjukdom som långsamt suger livet ur människor som blomstrat. i februari är det sex år sen. mamma, du fattas mig <3you see, you gave precious life to me so i live my life for you..
Jag saknar en av mina bästa vänner Susanne extremt mycket! Snart 1 år sen hon valde att stänga av knappen.. Hon var en underbar tjej med stark livsglädje och förgyllde min och andras gråa vardag.. Hon blev bara 21 år. Våldtäckt är mer än "bara" påtvingat sex, Det är mord..på fler människor än en.
Saknar dej Susanne Olsen! Älskar dej för evigt! 1984 25/9 - 2006 2/2
RIP Neven Kesic Sago Amer Ali Nedzad Vila i frid bröder vi ses snart igen
r.i.p mina gammla polare som dog i hisingsbranden själv skulle jag vara med där men det blev aldrig så och r.i.p min farsa som dog 1994 men det e jag inte lessen för.. och r.i.p kurt donald cobain du var värkligen en gud inom musiken 1967-1994 blev 27 år gammal
Farsan gav upp i April 06. Kan fan knappt skriva ner det. Att tiden läker sår är bara bullshit...men vi synes en vacker dag. Ta vara på de ni har nära och gräla inte om småsaker, ärligt. Träffas, umgås. Det lönar sig... Och medlidande till alla i tråden
Saknar min Farfar enormt mycket. Ramlade ner för balkongen i sömnen och bröt nacken. Saknar även en polares hund,uppväxt med den R.I.P Arne Luthman R.I.P Ronja
Kr0nan. Så din farfar gick alltså i sömnen när han dog? illa
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
fast en snabb död är väl bättre än en långsam kanske...även om det bästa är att leva frisk...
Kr0nan_ P15 Absolut inte för disrespect eller något sånt, bara nyfiken, men hur vet ni att det var i sömnen?
^ Smart sagt.
Denna tråden e fett gamml o död. lägg ner..
aftbg P20 Du är fett gammal och död, dra här ifrån och visa lite respekt.
^ Smart sagt.
R.I.P farfar, begravning fredag.
work some magic
poker_face p1 respekt för vem? vet inte ens vem snubben va.
aftbg P20 Och? Bryr dig bara om dig själv? Retard. Håll bara käften och skriv inte i tråden.
^ Smart sagt.
Poker_face p1 kom jag åt en känslig punkt nu, stackarn.
aftbg P20 Nej, men sluta vara dryg
^ Smart sagt.
rip. min spraycan tog slut
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>
Poker_Face Det är vad jag vet,inget jag frågar mina släktingar om precis bara vad dem sagt.
En väldigt nära vän till mig dog i följderna av en hjärtmuskelinflammation morgonen den 25:e November 2006. Vet att du kämpade för ditt liv när du låg där ensam på badrumsgolvet. Du klarade dig från två attacker under 5 minuter men orkade inte den sista men du gav aldrig upp även fast det var plågsamt och att du visste att det var nära.. Vila i frid, Johan 1986-2006
Rip Josef Han dog inatt... Cancern tog hans liv. Kan inte fatta att han är borta :(
Om jag tar på din kuk älskar du mig då?
Rip Mattias, barndomsvän! - Han valde den enkla vägen! Rip Margit, faster! - Cancern tog henne! Men som man säger, när Gud stänger en dörr, öppnar han ett fönster. Får en kusin snart :)
Vila i frid ; Björn Lasse Erik
Hmja ?
Beklagar sorgen..
schlick P21 Seriöst, vad är felet. Det var det dummaste jag hört.
b-b-bassan!
ja har förlorat mormor morfar farmor o farfar... kände dom inte.. men det är klart att jag skulle vilja ha dom här... har aldrig tänkt på dom förr.. men när jag läser den här tråden så förstår jag hur mycket dom betyder för en del.... ja vet knappt va dom hette... vila i frid familjens hund... den dog när jag va 4 ... men jag kommer ihåg den väldigt bra... o det kanske verkar konstigt att jag skriver så om en hund.. men jag tyckte om den hunden o den tyckte om mej... det vet jag!
Östergötlands Finest :P hehehe
Poker_face, lider verkligen med dig! Min morfar är lik dinf arfar, han målar massa tavlor, älskar OS och har vunnit flera Smguld i brottning på sin tid. Den du .. Rätt sjukt. jag fruktar den dagen något sånt händer, men jag hoppas du mår bättre, och var glad över tiden han var med dig, klyscha, men ändå. Hoppas allt är lite bättre.
it's the way of life.. Alla har vi förlorat någon nära. resten förklarar väl mitt alias ... Får nog "rippa" en del ja me, men ist kan ja ju säga välkommen till världen till mina två nya kusiner jag fått i januari! Arthur och Rhea=)
Saknar min pappa något sjukt mycket, kommer i vågor vilket gör att jag tror att jag inte riktigt insett än. Har alltid varit pappas flicka... Känns som jobbigast när något stort händer, man vill liksom få ett godkännande, saknar hans stöd och glädje när man har gjort något man vet att han skulle vara stolt över. Jag vill äta hans mat igen, eller bara höra hans fniss när han drev med nån av oss barn. Så sjukt mycket man ångrar att man inte frågade, eller bara umgick mer med honom istället för att ränna ute.
Ausonius Shit :O Nu när jag tänker efter när/hur jag träffade honom sist innan han dog. Det var i mitt trapphus när de var på väg hem. Jag önskar bara att man iaf kunde få ta farväl på något sätt... Ge honom en lång kram eller nåt.. När han hade fått hjärtattacken och låg på sjukhus i någon slags koma, och man med vetskap om att OM han vaknar upp så kommer han ha hjärnskador och kanske inte komma ihågPati F23 Mmm precis, jag älskade den känslan av att veta att man gjort honom stolt eller liknande, att han var stolt över sina barnbarn, hans nöjda leende.. Det är den här tiden jag vill att han ska se hur det går för mig, hur jag tar sudenten, får körtkort, skaffar bra jobb, ALLTING sånt vill jag att han ska se.. bli stolt över.. För mej var det ganska svårt precis när han hade dött, men sen gick det nåt år tills det värsta kom.. asså jag kan nästan säga att jag tänker på honom varje dag.. Shit.. saknar honom så jävla mycket.. #¤%&/()(/&%¤# R.I.P. Rolf Lundström, ännu en gång.. Vi ses på andra sidan..
^ Smart sagt.
Poker_face: Precis, jag kände på samma sätt när han dog. Redan då kände man ju såklart att det var jävligt hårt när han dog, men sen när man insåg att man A L D R I G kommer prata med honom mer, oavsett vad som händer, om du får barn, blir våldtagen, gifter dig, hittar en restaurang som han skulle älska... När jag förlovade mig så kändes det här med pappa riktigt jobbigt, vem ska lämna bort mig? Min 16 åriga bror?(iofs kommer han vara äldre än så när jag och killen gifter oss, men ändå... )Vafan, det ska ju vara pappa som hotar killen om han skulle såra mig, inte samma effekt när ens finniga lillebror kommer...! Shit nej, kommer aldrig komma över den saknaden. Har gått 4 år och jag kan ärligt säga att det inte känns ett skit bättre än.
Jag förlorade en nära kompis för snart 5 år sen.. han var en av mina bästa vänner på den tiden, men han tog livet av sig. Det har haft en väldigt stor påverkan på mitt liv.. saknaden försvinner aldrig. minnena består <3 Vila i frid vännenLászló "Leslie" Féher 1989 - 2002 sen en annan vän som gick bort förra vintern. den gladaste och härligaste tjej man kunde lära känna. helt ofattbart att det hände.. tänker på dig väldigt ofta gumman <3Vila i frid Carolina Elving 1986 - 2006
saknar pappa...
Mooving beyond borders of time, Backwads but Forwardsš
alla som förlorat nån nära, va stolta över personen o va den lämnat efter sig. jag har bara förlorat min farfar, bara o bara men han söp bort sitt liv men saknar han för det. men nått som är minst lika jobbigt som att leva med saknaden av någon död är pressen att veta att när som helst kan personen ta sitt liv, o kanske denna dag, är den sista, man ser personen, man är rädd att nån aldrig ska komma hem från ica utan stället ligga på rälsen, peas foks o lycka till med beabetningen av saknaden, var bara tvungen o skriva detta peys:D
V.I.F. säger jag till Missan, min katt, som gick bort inatt. 18 år vart den.. väldigt jobbigt o tråkigt...
fan det suger när folk dör. känns som alla bara dör i ens omgivning också. RIP Mamma snart 2 år sedan och jag kan fortfarande inte sluta tänka på dig!, Magnus även om vi inte kom så otroligt nära varandra, vilket jag ångrar djupt idag. Så var du ändå min bror. och så klart, mormor, morfar, farfar! Saknar er allihopa.
Saknar min far, morfar, mormor och farmor Vila i frid
Pappa 22 augusti 1950 - 21 juni 2006 Lena 19 augusti 1933 - 8 juli 2006 Maria 1985 - 2007 Det har varit ett tuft år. Så här dax för ett år sedan hade jag aldrig varit på en begraving, och i morgon ska jag på min tredje. Livet får en helt annan innebörd när folk i ens n'ärhet går bort. Tror inte jag har fattat och börjat sörja ordentligt än. Pappa. Saknar dig. Hade behövt dig längre. Men tack för allt fint. Ta vara på dom ni älskar och erat eget liv.
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
Min morfar betydde mkt för mig, Ska på hans begravning imorgon och det kommer bli jobbigt, RIP!
eyeyey
Igår tog en före detta klasskompis till mig livet av sig genom att hoppa från 4de våningen ner i asfalten. Det känns konstigt och lite läskigt även fast Jag inte träffat personen på ett tag..
Freedomfighter In War?
Mormor 6mars 2007 vila i frid... mi cuore...ti amo!
um dois...
Min kusin Jacob blev bara 3 veckor gammal :/ R.I.P lilla vännen!
Min pappa dog för några år sedan innan påsk nu innan påsk dog min farmor:/
Farfar 2007-05-22