I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-05-25 08:45
Bernad Tengman
nothing will ever save me from myself

2007-05-25 09:37
Ingen i min familj/släkt har dött. Känner ingen som har dött. Jag har haft tur med det hittils. Men sen kommer väl fan allt komma samtidigt. Famor, mormor, farfar och morfar. Fyfan :/
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2007-05-25 16:25
rip mormor,morfar,farmor,farfar å pappa..älskar å saknar dem så sjukt mkt..

2007-05-25 16:34
Saknar Dig Robert Wiklund
Vila I Frid 1991-2006 <3 !!!

Kommer aldrig glöma dig kompis !

Vila I Frid Mormor
Kommer Aldrig glöma dig !du var den bästa mormorn man kunde ha ! hoppas du har det bra där uppe i himlen! . vi ses nån gång !
SunShine Reggae!.

2007-05-25 18:26
Saknar min morfar var skitdugtig på 110 m häck.
på sin tid, var med i stora evenemang.. tränade även han 3stegskillen när han var junior.. o fick inte ens se han vara på topp.
En person som troligen mått skit hela livet, får den känslan som lite äldre..
Han fick cancer och ber snabbt sämre o sämre.. Sista månaden kunde han inte kissa själv. sista stunden i livet gick han upp o kissade men orkade inte spola, gick till sängen o somnade in.
RIP Sture.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-25 22:56
RIP Jesper Sagefjord
blev 16, härlig person!
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"

2007-05-26 15:08
R.I.P min farbror som begick självmord :/ min pappa hittade honom
http://www.herrbitter.blogg.se/
Skivsamlare

2007-05-26 21:43
vila i frid morfar, dog av en hjärnblödning förra året. kom som en chock för alla.

vila i frid micke och brorsan, blev påkörda av en SUV när de var i USA.

vila i frid sven-erik, dog också helt oväntat.

2007-05-27 21:06
usch. sorgligare tråd får man nog leta efter.
jag saknar mitt ex som fan. hon lever förvisso, men hon är grymt trasig. stänger ute alla som bryr sig om och älskar henne och är bara med folk som drar ner henne ännu mer i skiten.
vill inte ens tänka på hur det skulle bli om hon skulle dö.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-28 00:06
r i p totta näslund!
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2007-05-28 00:08
R.I.P Henrik Widmark, blev 21 år gammal

årsdagen nästa söndag.. så sjukt
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2007-05-28 00:44
när min morfar dog för lite drygt 1 år sedan var det också den där helt, totalt overkliga känslan. fattade inte ett skit först. det tog en dryg vecka innan jag verkligen fattade, då jag läste DN (som jag aldrig gör annars) och höll på att bläddra förbi annons-sidorna, så fastnade en sida, jag försökte och försökte men kunde inte bläddra förbi den, så tittade jag mitt på sidan och mina ögon vilade på hans dödsannons. det var utan tvekan ett tecken på att det var dags att acceptera.
det var väldigt vackert, och lite märkligt.

2007-05-28 13:21
R.I.P
+'et!

2007-06-01 23:09
jag vågar tyvärr inte känna efter, men jag tror jag saknar min pappa också som jag misste för snart 9 år sedan
Music is my boyfriend!

2007-06-02 01:56
mina två bästa vänner : http://www.rip-ee.priv.se/

va med i olyckan.

2007-06-03 22:54
min pappa dog för 18 år sedan. men ja mins inte något av honnom så jag har igentligen inget att sakna. däremot så saknar ja mitt ex. träffa henne för första gången på typ 2-3 månader nu i hegen. känns bara allmänt fuckt o drygt.
www.enigmatic.se

2007-06-04 15:33
Vila i frid Nils-Erik. Dog i cancer igårkväll.

2007-06-04 18:14
rip Cecilia.. min lillasyster. hon blev bara 4 veckor.. Hon dog i 91. va inte så gammal då.. men saknar henne.. kunde va kul å se va för nån person hon skulle bli.. men som tur var så fick ja min andra lillasyster i 92.
prefix for death.

2007-06-04 23:26
R.I.P min pappa som dog för 2 årsendan ov alkohol :'(
ellt was here !

2007-06-05 04:18
rip big mike.
Yeah!

2007-06-06 22:15
R.I.P Johannes å Josèf

Johannes å jag hade nått otalt med varandra, vi pratade inte med varann sa inte ens hej när vi såg varandra ute på stan.. sen en kväll efter flera månader knackade han på mitt fönster, minns att det ösregnade å jag frågade vad han ville? Han svarade att han inte riktigt själv förstod det , jag sa -här kan du inte stå i regnet å släppte in honom, satte på varmt tè och vi började snacka.
Efter ett tag berättar han sina känslor för mig å frågar om vi kan ses ofta å om han får komma å hälsa på igen.
Men klart du kan vi har ju hela livet att umgås var mitt svar
johannes sa.. men det känns inte så och så kollade han konstigt på mig.

Nästa dag Dog kära Johannes samt min vän Josèf i en bilolycka... jag tänker på dem ofta

Peace vi ses i himlen

2007-06-15 19:21
Nu går/sitter jag och väntar på ett dödsbesked i denna tysta tomma lägenhet.
att ha vatten i örat gör en bra i magen..

2007-06-16 17:57
En god vän gick vidare under veckan.
I höstas gick en vän bort som jag känt i nästan hela mitt liv.
För ett par år sen gick min morfar bort.
Snart borde min gamla kära hund som jag växt upp tillsammans med bort då den är dryga 11år nu.

Det är hårt. Saknaden är stor.

R.i.p
"The best happen too those who made the best of what happend".

2007-06-16 19:46
jag saknar min mamma som dog 9/3 nu i år, 2007. så jävla ofattbart, har fortfarande inte förstått att hon är borta för alltid. hon dog i cancer. helvetes jävla horcancer. JAG SAKNAR MIN MAMMA. jag vill att hon ska komma tillbaka, men jag vet att det är omöjligt. fan, jag fick bara 15 år med dig mamma. jag älskar dig ändå. <3

2007-06-16 21:58

Ja fy fan va jobbigt o se polare va kvar djupt i skiten.
"The best happen too those who made the best of what happend".

2007-06-18 23:36
En nära vän till mig gick bort i förra veckan. Känns helt overkligt.
Hade inte sett honom sen i höstas då han flyttat till sthlm och börjat jobba i norge. Trodde saker var på väg mot det bättre så går ha
Who be the first to catch this beatdown?

2007-06-18 23:37
n och dör av en överdos. Helt jävla sjukt. Saknar honom iaf. Hoppas han har det bra.
Who be the first to catch this beatdown?

2007-06-22 00:00
RIP Pappa

Synd att du inte är en del av mitt liv idag.
Synd att du inte känner mig.
Saknar dig, spöka för mig.

Hangaround

2007-06-22 14:55
En gammal vän blev ihjälhuggen igår natt, han försökte bryta upp ett slagsmål och fick som tack en kniv i magen..
det är så jävla skadat, är så arg..vill inte att det ska vara sant.

snubben som gjorde blev gripen senare igår, och nånting säger mig att det är bäst för honom.

Artikel om det hela

2007-07-07 06:24

Ett År Sen nu Robert Känns fortfarande helt otroligt att det var du som gick bort!. Känns så tomt utan dig här på jorden. Men mina tankar går ut till din familj medans tårarna rinner ner för min kind !<3 Vila I Frid Robert Wiklund 1991-2006! Saknar dig:/

SunShine Reggae!.

2007-07-07 22:34
Jag säger REST IN PEACE, till alla som dör.. även Saddam och Bush.. PEACE
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2007-08-12 22:44
En jävligt nära polare till mej försvann för 2 veckor sen när jag och en till va o hälsade på honom i Uddevalla för o gå på fjordfestivalen..han pratade om ota livet av sej o hade med sej en stor kökskniv ut o skar av en tamp till en båt med den o sen försvann han iväg..vi försökte följa efter men han hade värsta snefyllan och viftade med kniven mot oss..sen efter de så åsg ingen honom mer..vi ringde polisen efter typ en timme o dom letade efter en honom i 10 dar..i måndags hittade nåra byggjobbare honom hängd på en byggarbetsplats..

vila i frid Billy Qvick och hoppas du har de bättre där du är nu

http://www.gt.se/nyheter/1.785085/billy-forsvann-sparlost

http://www.gt.se/nyheter/1.787476/billy-hittad-dod
en död moderat är en bra moderat

2007-08-13 11:58
vilken fin tråd
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2007-08-13 21:16
Ja de en fin tråd helt ärligt...fick tårar i ögonen från vissas inlägg här...men d finns inte mycket o göra de finns en dag för oss alla här, de enda vi vet vad som kommer hända i våra liv 100% e att vi kommer dö någongång...men ja struntar i fall jag dör de e jobbiast när någon nära dör...de tar kål på mig, ja önskar alltid att de va ja istället men de kommer en dag för mig oxå...Men de alltid de som inte förtjänar minst som dör..och jag som har vatt ett jävla problem i mina tonår ja får leva....Inget e rättvist

R.I.P
Min Morfar..Dog av hjärtattack

Min Farbror...skuten flera gånger i huvedet mitt framför ögonen när ja va 5år

Min barndoms kompis...Blev skjuten till döds när han var i Bosnien på resa efter kriget

plus många fler you know how this shit go..

Men vad man göra sånt e livet..Mitt råd e ta hand om de du står nära o ta inget förgivet

2007-08-13 21:54
Mackan
1989-2007

Kunde jag följa dig långt bort,
längre än allt du vet.
Ut i de yttersta rymdernas världsensamhet,
där Vintergatan rullar.
Ett bjärt dött skum och där du söker ett fäste,
i hisnande rum.

Jag vet älskade du; det går inte.

Men när du stiger huttrande
blind ur ditt dop,
tvärsigenom rymden
skall jag höra ditt rop,
vara dig ny värme,
vara dig ny famn,
vara dig nära i en annan värld
bland ting med ofött namn.
-
Karin Boye

2007-08-14 01:29
Gun Wibbling, vila i frid..
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*

2007-08-16 12:40

Mamma

54-04-13  -  07-08-10

Jag saknar henne som fan, fast jag har inte fattat det än

Älskar dig mamma, Vila i frid.

IOMBG

2007-08-16 23:57

för 3 veckor sen dog min flickväns pappa,saknar han som fan,världens snällaste snubbe så jävla glad jämt..känns så tomt nu hemma hos henne,han dog helt plöstlig,hjärtinfarkt,53 bast.. rip Kjell

2007-08-17 09:59

Någon mer än jag som blir fett deprimerad av att läsa allt? kommer jag kunna grubba på detta hela dagen :(, R.I.P till alla som dött!

att ha vatten i örat gör en bra i magen..

2007-08-18 23:50

R.I.P Gammel farmor Edit och gammel farfar Jean, stod aldrig er speciellt nära, men varje år på julafton så var det trevligt att träffa er.

Och R.I.P till alla där ute som förlorat närstående!

" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke

2007-08-23 00:05
Varför är det alltid dom som inte förtjänar att dö som gör det först?. miffat
Freedomfighter In War?

2007-08-23 01:11

RIP min kusin 1983-1994

RIP mina 2 andra kusiner (alla 3 kusiner va syskon) som dog 1981-1998, 1986-1998

Till min vän Lana 1983-1998

*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*

2007-08-23 03:16
Vill gärna skriva farväl till min kära farmor som gick bort för lite över 1 månad sen.

Du levde ett hårt liv, 2 döda söner som din lid, jag hoppas att du nu får vila i frid.

Alltid älskat dig <3.

"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Producent

2007-08-23 08:43
Ungefär ett år efter detta dör Rickard som även han var i samma kompiskrets av en dödlig kombination av tabletter och alkohol. Sjukt fuckat.

om det är den rickard jag misstänker att det är, sa fick jag reda pa detta JUST nu. fy vilken humörsväng jag fick. jag ville hjälpa honom för nagra ar sedan och allt. kände mig jävligt nära den killen även om vi inte umgicks mycket.. tror han kände samma för mig.

rip! (om det nu är du, om inte, RIP ända)
rip tommy och daniel med.

saknar mitt X som tog livet av sig i sin lägenhet med hjälp av sömntabletter och öl. han var en väldigt speciell människa. och jag menar väldigt! inte bara för mig. vi har akt fram och tillbaka runt hela sverige och gjort sa mycket roligt, och alla som kom i hans väg älskade honom. önskar verkligen att han har det bättre nu.. fast det kan man knappt tro.

har haft väldigt svart att acceptera hans död. och till en början kände jag ingenting, inte ens pa hans begravning när jag sag hans föräldrar och syskon grata. till och med halvbra kompisar till honom satt och grät och det kändes sa jävla jobbigt att inte esn kunna klämma fram en tar.. känns som jag har svikit bade honom och hans släkt.

han kommer alltid vara en viktig person i mitt liv, död eller levande, för han har satt sina spar i bade mig och andra som ocksa dom har satt spar i mig.

om han inte var död sa skulle förmodligen mitt liv sett helt annorlunda ut nu. inte för att jag inte trivs med det jag har, menar bara att han är och var en riktigt fin, viktig och paverkande del i mitt liv.

saknar dig kristoffer, synd att du ville dö.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2007-08-23 16:50
Saknar min farmor som tog hand om mig mer än mamma  under min barndom . när morsan pundade för hårt , när hon glömde lämnba mig på dagis , krockade med bilen , var för full för mata mig . Då fanns farmor. men för 6 år sen avled hon och det känns som om mamma vore borta , älskar henne!

love you betty mauck

2007-08-23 20:15
R.i.p

Mormor: fick aldrig träffa dig :( r.i.p
rut: du var som min mormor kan inte fatta att du är borta, syns på andra sidan :)
WOBB WOBB WOBB
http://myspace.com/mangeladubz

2007-08-23 22:48

min mamma hade en bästa kompis som stog mig och hela min familj mycket nära , hon var som en moster för mig. Hon ställde alltid upp & ibland kunde man nästan tro att min mamma älskade henne mer än mig , men för snart tre år sedan dog hon hastigt. vi anade ingenting , och många tror nog att det inte borde göra mig ledsen men det gör mig förkrossad , och värre blir det när jag ser hur min mamma blivit sedan det hände.

det gör fortfarande hemskt ont.

men vi säger såhär , till & med marika kan få liv i döda.
så där hon är nu måste det vara kul !

rest in peace ,

vi älskar dig!

shhh..

2007-08-26 00:20
Jag kände honom inte. Men jag vill slänga en tanke till 13årige Måns Jenninger som tog sitt liv efter 6 år av intensiv mobbning.
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.