I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Afrika efterblivet?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2007-04-04 02:55
västvärlden är problemet,

skyll inte på västvärlden har jag hört ngra säga...

Hur ska man inte skylla på västvärlden?
Europeerna kom med vapen, lämnade landet med diamonds and gold och allt annat som var/är värdefullt och det enda som lämnades kvar var the love of money

Pengar är nog grunden till all ondska men men det är en annan 5a

för mycket aggresivitet för att skriva mer

Känns livet hårt?.. använd gillette

2007-04-04 11:13
alla kan inte vara som europa eller usa, kanske inte heller vill det, enligt vissa så har vi det sämre, låt folk vara ok
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-04-05 15:46

roten till att afrika är är så "efterbliven" ( vilket är jävligt rasiskt och nedstättande uttryck) är för att the white man har alltid fått för sig att man kan ta saker utan att ge tillbaka lr tro att det ordnar sig..80% av allt EU lr US kallar för "egna produktioner" är ursprungligen från afrika vill jag hävda..dessa vita män tog med sig all kunskap från mitt moderkontinent och lät det blomma upp i dessa trångsatta gator där stress är förnamnet! så afrika är inte efterbliven det är rånad och avklädd naket av egoistiska och narscictiska svin som lever på andras ider..vill EU lr US gör sitt till rätta även om dagens befoklning inte kan stå till svars för deras förfäder gjort så kan dom åtminstonde ge 10% av vad de lägger på vapenindustrin till att låta afrika stå upp på sina egna ben och det vill man ju inte eftersom afrikaner är kapabla till att bli en stormakt och ta för sig!

Gotta kick somethin that means somethin

2007-04-05 18:06
hur man än ser på det så är alla ifrån afrika eller ifrån ett par ställen till ifrån början, människan, det är därför det är så skönt att dansa som en apa till hip hop, reggae, soul osv

vi är gamla apor
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se