I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Om att ha kontakt med sitt ex efter förhållandet ?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-07-12 12:36

Om att ha kontakt med sitt ex efter förhållandet ?

Jag har börjat fundera på det hära så, jag tänkte se vad ni har att säga om det. Jag har haft bara ett förhållande i hela mitt liv och det sträckte sig över många långa år men när det väl tog slut så var det verkligen över.. msn adresser och telefonnummer raderades, och stämningen över oss två indikerade att vidare kontakt skulle vara ödestigert så, det blev helt tyst.

Från stund till stund har detta stört mig att det blev så, fast jag vet ju som inte, jag har inget alternativ att jämföra med så, jag öppnar upp för diskussion för att höra vad ni har att säga.

Ni som haft mer än ett förhållande kan ju berätta om vad ni föredrar? Att fortsätta ha kontakt fastän din gamla skaffat ny snubbe och allt det där, eller är det bättre att fortsätta ha kontakt för man har ju ändå tyckt om varann en himla massa. Skriv gärna varför och inte bara: "Det är bättre att ha kontakt".

Take it.