I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Nu? Tid?
Övrigt - Vardagsfilosofi
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»
_Bajsaren
2007-12-07 00:49
askin
Det där låter väldigt märkligt. Hur exakt menar du? Att ljuset träffar med samma hastighet? Eller menar du att det tar lika lång tid att möta en ljuskälla som att åka ifrån den? Det senare är väldigt märkligt :P
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Askin P39
2007-12-07 01:01
Det senare, om min gamla fysiklärare inte var helt ute och cyklade vilket jag knappast tror... och ja, det är verkligen märkligt
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
_Bajsaren
2007-12-07 01:10
det kan itne stämma asså, ljuset färdas fortfarande en viss sträcka på en viss angiven tid, det är så vi definierar hastighet. Så om man rör sig bort från ljuskällan, torde kjuset ha längre väg att tillryggalägga, jämfört med att röra sig mot ljuskällan. Du måste ha fått det om bakfoten,
måste.. :(
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Askin P39
2007-12-07 09:22
Bajsaren: Jag tycker också att det låter jätteskumt, och gjorde det i stunden.. det blev en liten diskussion under den lektionen, men jag fick till slut ge mig. Förhoppningsvis hade jag en korkad lärare...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
_Bajsaren
2007-12-08 03:02
haha, aja, visar bara hur lite jag kan egentligen..
ZoO-Man P39
2007-12-09 13:40
Joel413 P23
man menar att ingen massa kan färdas i ljusets hastighet.
www.enrichopic.spreadshirt.se
YOU wont be disapointed.
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»