I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-12-07 00:49
askin

Det där låter väldigt märkligt. Hur exakt menar du? Att ljuset träffar med samma hastighet? Eller menar du att det tar lika lång tid att möta en ljuskälla som att åka ifrån den? Det senare är väldigt märkligt :P
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*

2007-12-07 01:01
Det senare, om min gamla fysiklärare inte var helt ute och cyklade vilket jag knappast tror... och ja, det är verkligen märkligt
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic

2007-12-07 01:10
det kan itne stämma asså, ljuset färdas fortfarande en viss sträcka på en viss angiven tid, det är så vi definierar hastighet. Så om man rör sig bort från ljuskällan, torde kjuset ha längre väg att tillryggalägga, jämfört med att röra sig mot ljuskällan. Du måste ha fått det om bakfoten, måste.. :(
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*

2007-12-07 09:22
Bajsaren: Jag tycker också att det låter jätteskumt, och gjorde det i stunden.. det blev en liten diskussion under den lektionen, men jag fick till slut ge mig. Förhoppningsvis hade jag en korkad lärare...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic

2007-12-08 03:02
haha, aja, visar bara hur lite jag kan egentligen..

2007-12-09 13:40
Joel413 P23

man menar att ingen massa kan färdas i ljusets hastighet.
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.