Män borde hålla sig till en och samma kvinna livet ut
Nej, jag håller inte med om min egen rubrik, ville bara få er uppmärksamhet :) En sak som alltid slagit mig är det här faktumet att många män inte kan gå tillbaks sexuellt. Jag ska inte bullshita någon, jag själv har det "problemet", alla mina manliga vänner har det "problemet" och jag är säker på att många andra män upplever det så också. Jag vill gärna bli motbevisad eller åtminstone få veta att kvinnor är likadana. Om jag frågar alla killarna här... (kanske larvigt exempel) hade ni kunnat bli tillsammans med en tjej som inte skulle vilja utföra oralsex på er? Världens vackraste, finaste, underbaraste tjej, men hon vill inte utföra oralsex på dig. Hade du orkat? Och självklart vänder jag på frågan till er tjejer också. Sen för att avrunda det hela så menar jag absolut inte att om man är i ett sunt förhållande, att man inte vara lyhörd och öppen för varandras önskemål, men även i ett sådant förhållande kan det finnas saker som ens partner kanske inte vill utföra, eller helt enkelt bara inte är bra på att utföra. Jag vill bli motbevisad, jag vill veta att vi män kan gå tillbaks sexuellt.Love och god fortsättning!
At the gates of Eternity...
Om jag frågar alla killarna här... (kanske larvigt exempel) hade ni kunnat bli tillsammans med en tjej som inte skulle vilja utföra oralsex på er? ja men självklart
hehe what? att träffa nån som vill vänta tills bröllopsnatten kanske skulle få mig att tänka två gånger, men annars så spelar det väl fan ingen roll vad man gillar eller inte i halmen. nånting borde man ju tycka om tillsammans
http://www.kommandot.se/wp/
Jag är betydligt mindre freaky nu än tidigare. Helt ärligt så känner jag mig lite för gammal för alla de där avancerade tonårsprylarna man höll på med förr. Jag värdesätter helt andra saker hos en tjej numera än hennes specifika sexuella förmågor och böjelser.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Toastare
2009-01-01 14:46
haha "att män inte kan gå tillbaka sexuellt och kvinnor kan inte gå tillbaka materiellt"... det där orden yttrade ju Chris Rock... och det är bullshit..
Jag skyller allt på Emma!
Jag tror det är svårt att "gå tillbaks" i betydligt fler beteenden än just sex, så du har helt klart en poäng. "omöjligt" är det väl dock knappast. Till din fråga alltså; ja det skulle jag kunna tänka mig.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
snarare skulle jag som ovanstående säga att man går tillbaka mer och mer för varje år som går. snart räcker det väl med att hålla handen. kladd slipper man också
Toastare
2009-01-01 15:27
och det gäller ju tjejer också.. vi är ju trots allt rätt lika. och ja, jag hade kunnat tänka mig att vara tillsammans med en kille som inte vill ge mig oralsex.. med kärlek kommer (förhoppningsvis) respekt och då respekterar jag det. Dock hade jag inte respekterat hans önskan om analsex! ;)
Toastare
2009-01-01 15:27
kanske därför mina förhållanden tar slut, för jag inte tar den i röven?? Nu blev jag nojjig.. måste ringa alla mina ex!
Alla jävla killar som vill sätta den i röven är ju äckliga ... Altså, ne fyfan... Och det dära med att man inte kan klara sig utan oralsex? Fan är det för skitsnack? Orka tvinga sin brud suga av ditt elfte finger? Sorry, har sovit så jävla lite att jag irriterar mig på allt.. Spec på ditt perspektiv på kvinnor... (trådskaparen) (Inlägget ändrat av BountyBoo 2009-01-01 15:51:29)
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
ja, även om oralsex är en trevlig krydda får man väl hitta en ny om ens partner inte gillar smaken. och angående analsex så vill man kladda in drulen i bajs är det väl smidigare att använda blöja
bperb P27 Word.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
Hade man väl, men fan va trist
mok vurban
Bounty : Yeah Chris sa det bra också, sen vet jag inte om man är redo att vifta bort det som bullcrap bara för att du inte håller med om det.Ghostfacekillah : Och vad snackar du om för perspektiv på kvinnor? Dra inte det kortet bara för att du är irreterad hehe. Men ya guys got me thinkin' here... är det jag som är freaky eller vad? Så ni hade kunnat leva utan oralsex? Den frågan går till tjejer och killar. Sheeit?
Toastare
2009-01-01 17:21
BC99, för att du kan ju faktiskt ha analsex t.ex och upptäcka att du inte gillar det? Finns säkert som är "porrskadade" eller som precis som heroinister söker den där första kicken.. säger inte nu att du är sån. jag menar, älskar man verkligen en person om man måste få ha oralsex i förhållandet... jag tror inte det, då är det mer sexuellt. tror kognitiv beroendeterapi kan hjälpa så man ändrar sina tankebanor.. helt ärligt..
Två frågor: 1. vad har rubriken med innehållet att göra? 2. varför sätta en (liten) del av det sexuella samspelet före "Världens vackraste, finaste, underbaraste"? Om det hade gällt att hon inte ville ha någon form av sex ö.h.t. hade det inte funkat, men det känns som att du har en seriös hangup om du måste få oralsex. Det är inte "freaky", utan bara en aning skrämmande : / 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Alltså... det är ju skillnad på vad man har för principer och vad man sen visar sig gå med på ändå hehe. Förhållanden är ju ständiga kompromisser hit och dit och jag tror det är svårt att i förväg veta om man inte kommer bli tillsammans med denna fiktiva person innan man hamnat i den situationen på riktigt. Jag menar... du kan sätta ribban hur högt du vill i förväg, men kan du hoppa över den? Kan män gå tillbaka på sexuella "krav". Ja det kan vi. Kan kvinnor göra det? Ja det kan dom. Människor är bra på att anpassa sig efter situationen. Sen om vi gör det eller inte är en fråga om vad vi värdesätter mest.
http://www.myspace.com/bizzlebeats
Toastare
2009-01-01 18:30
Frågan är, hur många blir tillsammans med en person efter man haft oralsex.. brukar, för det mesta, vara tvärtom.. sen är det ju skillnad på att ha sina principer "jag suger inte kuk för jag gillar inte det" eller "jag suger inte kuk för jag har aldrig testat"... och då är det väl lite annorlunda än det första alternativet. Om det sen är skitviktigt att ens tjej suger av en lite då och då så får man väl som kille försöka få henne att göra det på ett sätt där hon är bekväm OM man nu måste.. eller så hittar man en tjej som suger kuk för att det är viktigast osv. bla bla bla bla..
det bästa vore ju att hitta nån som suger kuk för att den gillar smaken
Toastare
2009-01-01 18:46
Men då blir det svårare att laga mat till den personen, fast å andra sidan är det ju kvinnans uppgift att laga mat så det får hon lösa själv. Men då får mannen mat som smakar kuk.. livets dilemman!!
ja men kuk kanske är gott, det har jag faktiskt inte testat, så hon kanske lagar jättegod kuksmaks-mat. och märk väl att jag aldrig nämnde att det nödvändigtvis måste vara en kvinna som snaskar snopp;)
whoa gone wild
http://www.myspace.com/bizzlebeats
Bounty : Så klart man inte blir tillsammans med någon efter en avsugning/slickning hehe.
Sen vill jag minnas att jag skrev så här i första inlägget...
"Om jag frågar alla killarna här... (kanske larvigt exempel) hade ni kunnat bli tillsammans med en tjej som inte skulle vilja utföra oralsex på er? Världens vackraste, finaste, underbaraste tjej, men hon vill inte utföra oralsex på dig. Hade du orkat? Och självklart vänder jag på frågan till er tjejer också."So imagine a guy that won't go down on you.
Mabande : Jag måste inte få någoting min vän, men gillar man något på ett visst sätt, så gillar man det helt enkelt. Frågan är varför det är så svårt att gå tillbaks?
Love!
Toastare
2009-01-01 19:09
BC, jag menade inte efter oralsex.. utan att man brukar vänta med oralsexet tills man är tillsammans.. alltså inte vänta som i "nej jag har inte oralsex innan jag har flickvän" utan att det bara blir så.. och som sagt hade jag klarat mig utan en kille som gillade att ge oralsex.. eller ha en tumme i röven medans vi knullar... bara skoja ;) Och man går ju inte tillbaka, sex är inte en växande process som hela tiden måste avancera. Det är porrbranschen..
Om jag frågar alla killarna här... (kanske larvigt exempel) hade ni kunnat bli tillsammans med en tjej som inte skulle vilja utföra oralsex på er? Världens vackraste, finaste, underbaraste tjej, men hon vill inte utföra oralsex på dig. Hade du orkat? Ja, klart jag skulle kunna bli tillsammans med henne. Oralsex är inte allt i världen, och orkar hänga upp sig på en sån trivial sak som "
hon vill inte suga av mig, åh gud vad ska jag göra "
Sen för att avrunda det hela så menar jag absolut inte att om man är i ett sunt förhållande, att man inte vara lyhörd och öppen för varandras önskemål, men även i ett sådant förhållande kan det finnas saker som ens partner kanske inte vill utföra, eller helt enkelt bara inte är bra på att utföra. Ett förhållande består av kompromisser, bara att lära sig leva med det. Kommer alltid finnas saker som den ena gillar/ogillar, bara att acceptera. Inget att hänga upp sig på...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, nu börjar jag tänka på mina kära föräldrar för ett antal år sen när de skulle truga i en mat, "du kan ju inte säga att du inte tycker om det innan du har smakat"
Promotor
2009-01-01 19:34
jag skulle kunna leva ett osexuellt för hållande (inom vissa gränser) sålänge vi har gemensamma hobbies..
BC99 * "men gillar man något på ett visst sätt, så gillar man det helt enkelt. " - Javisst: gillar man nånting så gillar man det, finns ju liksom inget att argumentera om där :) * "Frågan är varför det är så svårt att gå tillbaks " - Gå tillbaks till vad? Att inte få oralsex lite då och då, eller rent generellt att avstå från någonting man gillar? Men i alla fall: det är ju som med de flesta psykiska beroenden - ju mer du hakar upp dig på att inte få din "fix" desto mer kommer det störa dig om du inte får den. 10-4, over..
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Toastare
2009-01-01 19:44
Optimistisk, nej nej.. det kallas "kompis" ... ;) bperb, eller Ridskolan.. "så tar du den i munnen som en korv"
BC99 * "men gillar man något på ett visst sätt, så gillar man det helt enkelt. " - Javisst: gillar man nånting så gillar man det, finns ju liksom inget att argumentera om där :) * "Frågan är varför det är så svårt att gå tillbaks " - Gå tillbaks till vad? Att inte få oralsex lite då och då, eller rent generellt att avstå från någonting man gillar? Men i alla fall: det är ju som med de flesta psykiska beroenden - ju mer du hakar upp dig på att inte få din "fix" desto mer kommer det störa dig om du inte får den. 10-4, over..
Promotor
2009-01-01 20:20
BountyBoo F28 Se det på vilket sätt du vill :) Men testa leva 2 år ihop med nån utan nånting gemensamt.. plus att man själv har 1000 hobbies och hon inga...
Bounty : Lugnt, I feel you big sis hehe. Men for your info så är jag inte inne i några sjuka saker på sexvägen hehe. Eller vill avancera heller för den delen, to be honest så har jag inget sexliv just nu alls hahaha :DMabande : Hackar skivan? Nej skämtåsido, det är sant det du säger.
Bounty : För att ändå backa upp Optimistisk här, så behöver det ju inte betyda att ett förhållande utan sex är platoniskt. Men å andra sidan så hade du ju citationstecken på "kompis" ;)
bountyboo eeehhh... vad gick du på för ridskola? eller är det jag som inte fattar kanske, nyårsdagssyndrom
Jag fattar fortfarande inte vad rubriken har att göra med frågan? :S
Toastare
2009-01-01 23:06
Optimistisk och BC, det där vara bara ett skämt för de som likställer kärlek och sex! bperb, Ridskolan ..svensk buskisporr.
"kanske därför mina förhållanden tar slut, för jag inte tar den i röven?" Jag som trodde alla redan visste att den enda vägen in i en killes hjärta är genom analen.. =) Nejmen ärligt, det är väl självklart att man kan "gå tillbaka" sexuellt..? Om jag hade "Världens vackraste, finaste, underbaraste tjej" så skulle jag verkligen inte vilja göra saker med henne som hon inte tycker om.. Det är väl bara så enkelt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bountyboo jasså, nä själv kollar jag bara på hårdporr, gärna med inslag av våld och husdjur, så såna där fjollerier har jag ingen koll på
alltså om man är på linjen att man överhuvudtaget kan tänka sig avvara någon för att partnern i fråga inte ger oralsex, då antingen.... ....är man inte kär i personen i fråga. eller ....har aldrig upplevt sann kärlek. alla som har upplevt sann besvarad kärlek vet att små ovidkommande saker som oralsex trots allt faktiskt inte är särskilt viktiga när man väl träffat rätt i övrigt. nu var det ju förvisso inte uttalat i huvudinlägget att det måste finnas kärlek involverat i relationen, men om så inte är ser jag inte varför det inte finns andra "världens vackraste, finaste, underbaraste tjej"-er som utför oralsex, eller?
kunde nog inte brytt mig mindre..
cry me a river! --> thcrew
alltså om man är på linjen att man överhuvudtaget kan tänka sig avvara någon för att partnern i fråga inte ger oralsex, då antingen.... ....är man inte kär i personen i fråga. eller ....har aldrig upplevt sann kärlek. alla som har upplevt sann besvarad kärlek vet att små ovidkommande saker som oralsex trots allt faktiskt inte är särskilt viktiga när man väl träffat rätt i övrigt. nu var det ju förvisso inte uttalat i huvudinlägget att det måste finnas kärlek involverat i relationen, men om så inte är ser jag inte varför det inte finns andra "världens vackraste, finaste, underbaraste tjej"-er som utför oralsex, eller? what he said.
nu har jag inte läst allt som skrivits i tråden så jag vet inte om du ändrat dej eller så, iaf..BC99 P25 är du på allvar, va fan ett förhållande är så mkt mer än bara sex och/eller oralsex, ja visst ett aktivt sexliv är en viktigt del av en bra och sund relation men att hänga upp sej på detaljer som om nån vill ge oralsex eller inte känns ganska betydelselöst, för mej iaf.. har även svårt att tänka mej att alla dina polare resonerar på det viset i andra sammanhang än i era "grabb-dunka i ryggen-bröl-bira-oralsex är king"-sammankomster.. asså va fan.. vet inte vad jag ska säga.. "sug kuk själv!" kanske.. :P har du nån gång varit i ett förhållande där du känner att du verkligen "älskar" din partner eller kräver du att hon ska smaka snorre innan du bestämt dej? fö. en del riktigt roliga inlägg i den här tråden haha, garva läppa av mäh jöh! bperb, bountyboo.. hahaha bra där! :D go natt! peace
så hon kanske lagar jättegod kuksmaks-mat. haha. vafan
RATED R!
ja, även om oralsex är en trevlig krydda får man väl hitta en ny om ens partner inte gillar smaken. och angående analsex så vill man kladda in drulen i bajs är det väl smidigare att använda blöja Haha, WORD! <3
Beror väl lite på anledningen; är det en principsak eller någon orsak oberoende av mig & min person så kunde jag inte bry mig mindre, är det däremot för att han tycker att mitt smul är smakar mengele & äcklas av det/ mig så skulle det givetvis påverka, fast då på så många helt andra plan än att jag hade känt mig sexuellt otillfredställd. Hur som haver skulle jag aldrig se det som att regressera sexuellt bara för att någon jag tycker om & håller av inte vill ge mig huvud. Hade tyckt det vart jobbigare om jag inte fick ge än om jag inte fick ta emot.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Baldur : Haha så ball du är! :)
Jag resonerar såhär: Om en tjej inte vill ge oralsex så ser jag henne som tråkig/feg/inskränkt/etc. För mig handlar det egentligen inte om oralsexet i sig (för det är inte värsta grejen att bli avsugen direkt) utan hennes vägran säger rätt mycket om hennes personlighet. Jag tror inte jag skulle kunna bli kär i en sån tjej, så där faller hela originalpåståendet. Jag vill ha ruter i min tjej!
Redline!
BC: ååh tack, kalla mej balla ballen! aldrig nån som tycker ja e ball så det värmde ;) ääh tyckte det var lite löjlig tråd bara, har du varit förälskad och om så sprack det verkligen för att hon inte ville suga av dej? har så svårt att tro det bara.. men alla är vi olika..
dr. alban.. octagon: tycker du verkar inskränkt.. vilket jävla kriterium sen..
baldur: Kanske det. Grejen är att jag förstår inte riktigt anledningen till att inte vilja göra det förutom att man är feg typ. På riktigt, det är inte värsta grejen att suga av nån. Sen säger jag inte att jag har det som krav i mitt sexliv på något sätt men bara vetskapen att tjejen fasar över att ha en snopp i munnen funkar inte för mig.
Redline!
Fö. ser jag det som totalt orimligt att detta kriterium kommer att kvarstå.. ja om ni önskar er ett liv tillsammans med någon, ja då menar jag när man är gammal och pensionär.. ser fram emot att återuppta den här tråden när dr.alban och BC är sisådär 65-70+ .. när pungen hänger, kuken tycks ha gömt sej i nänstans djupt i förhuden, ni kanske dessutom e impotenta.. kommer ni fortfarande kräva att bli avsugna? tänker det motsatta, will you go down on her?? ;)
Dr. Octagon , om det är let's say, trauma-relaterat eller dylikt då?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.