På riktigt, det är inte värsta grejen att suga av nån hahahahaha.. inte för att de är nå fel på homo- eller bisexuella men.. :D
baldur: Du väljer att missförstå det jag skriver med flit eller är tankebanorna för komplexa att ta till sig? Vart har jag skrivit att jag kräver en avsugning? Mina inlägg har egentligen inte med avsugningar att göra. Bla bla bla... Förövrigt har jag inte planerat att bli pensionär men om jag ändå lyckas med den bedriften kan jag lova dig att jag både kommer få avsugningar och dela ut fittslickningar.
Redline!
pimp: "ooh my god doc it's so tiny!!!" .. "she's lost her pulse, we gonna have to chock her!"
pimpslap: Utveckla gärna. baldur: Blir jag förvånad över att du tar ner det till den nivån?
Redline!
doc: nej jag väljer inte att missförstå dej, jag förstår dej helt enkelt inte.. ja visst oralsex är grejt inge snack om sacken men jag är inte fundamentalist och har det som krav.. tycker även att du får utveckla ditt resonemang lite om jag ska förstå.. på vilket sätt skulle någon vara feg, inskränkt osv pga att han/hon(ja din läggning i beaktande) inte vill suga kuk? va fan baserar du det på? egen erfarenhet, forskning.. din magkänsla?
Dr. Octagon , blev bara nyfiken på din åsikt utifrån en annan utgångspunkt, exempelvis om det är ett trauma efter något sexuellt övergrepp, eller om hon har väldigt lättirriterade kräkreflexer, som gör att hon spyr så fort hon får något större än en pickle i flabben, ja i princip vad som helst som inte bara är en "uäh, äkligt"-trist attitydsgrej. Utan en "riktig" aledning så att säga.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
baldur: Det jag försöker säga är att jag inte har det som ett krav men att en tjej som automatiskt skulle passa på oralsex är ingenting för mig. Alltså bara det faktum att hon inte vill utföra den sexuella handlingen får mig att tycka att hennes personlighet är feg (i brist på bättre ord). Som sagt, har inte det som krav med vill inte vara med någon som väljer bort det utan vettig anledning (fortfarande sugen på att höra om pimpslaps trauma, hehe). Jag baserar det på att man är hämmad (kanske ett bättre ord) om man inte gör det. Man gör en sån sak som kuksugning till en big deal och vägrar utföra det för att man har konstiga föreställningar för sig. Get it?
Redline!
pimpslap: Inte för att vara den som är den men jag skulle nog inte ge mig in i ett förhållande med någon som varit med om sexuella övergrepp. Det känns som att det skulle bli alldeles för mycket drama och jobbiga konsekvenser överlag (oralsex skulle nog vara ett väldigt avlägset problem i den situationen). Men om tjejen skulle spy så fort jag stoppade in snorren så skulle jag såklart inte stoppa in den så jättemånga gånger efter det. Och nej, jag skulle inte dumpa henne för det heller för då är det en fysisk grej. Finns det folk som är så känsliga på riktigt?
Redline!
Dr. Octagon , jag tror vi skrev om varandra litegrann, ditt sista svar till baldur gav mig lite bättre förståelse. Ville mest flytta över spotlighten till enbart den ytligt fysiska biten, dvs om du hade tyckt att det saknades något i ditt liv om du inte fick en avsugning på regelbunden basis, oavsett anledning. Hade inte ens tänkt på saken utifrån ditt perspektiv innan jag läste ditt inlägg, & är nog böjd att hålla med på många plan. Hade nog inte kunnat bli attraherad av en människa som inte vill gå ner på någon "bara för att", det säger ju mycket om karaktären i övrigt.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
pimpslap: Det är det jag försökte få fram i mitt första inlägg men det är inte första gången folk missuppfattar vad jag menar. Kanske är mig det är fel på men i vanlig ordning skylle jag på alla andra :P Som sagt, avsugningen i sig är inte det viktiga utan karaktären på personen. Men vilket fall, finns det folk som har sån spyreflex att de spyr så fort snorren äntrar munnen? ;D
Redline!
Dr. Octagon , so I thought! Ingen aning, men om inte annat kan jag just ha uppfunnit världens bästa ursäkt för ovan nämnda karaktärstyp?
Jag skulle inte kunna vara tillsammans med en tjej som vägrar oralsex. Faktum är att jag historiskt sett också har haft relativt svårt för den typen av tjejer som vägrar oralsex efter påbörjat samlag, men det är ju bara jag.
pimpslap: Det känns som att i alla fall en handfull som kör på den knepet måste fakea en spya när det väl kommer till kritan, hehe..
Redline!
Låter ju klassiskt dumt att välja tjejer utifrån hurvida de utför <specifik sexuell handling> eller ej. Vet inte omdet är fåfänga eller maktbehov, men om man värderar sig själv, sin partner eller sitt sexliv utifrån det är man sjukt sorglig.
Negative, negative. Our destination is Gaza.
droctagon men vafan, vart går gränsen då? ska man vara riktigt krass så är ju allt utom snoppen i snippan "onaturligt", och då hamnar oralsex under samma kategori som analsex, toasex och annat äckligt som bara är till för kroppslig njutning och inget annat syfte (som att skapa en unge t.ex.). nu är väl just oralsex för många en inte särskilt stor grej och överlag uppskattat, men att påstå att nån som inte vill ge oralsex visar på en persons karaktär och personlighet är som att påstå att folk som inte gillar att bli bajsade på är fjolliga tråkmånsar inte värda att vara ihop med om de inte vill testa på
http://www.kommandot.se/wp/
Dr. Octagon , ... säkert samma typ som har minttabletter samt näsdukar stående på nattduksbordet till efter "akten" :(
bperb: Jag personligen drar min gräns vid oralsex (när det kommer till att kalla nån för mes som bangar) men jag kan tänka mig att det finns en och annan som tänker som du just skrev. Tänk på att det vi diskuterar är en högst subjektiv åsikt där det inte finns någon fast mall för vad som är rätt, fel och vart gränsen går.
Redline!
pimpslap: Menar du till efter avsugningen eller efter ett samlag? Och det är väl inget fel med att vara förberedd. Eller jag kanske inte fattar nu. Va?
Redline!
Dr. Octagon , jag vet inte riktigt vad jag menade, tror jag är ärrad efter årens alla Sex & the City-avsnitt :(
droctagon nädå, klart det inte finns nåt rätt och fel, jag tycker bara att det kändes märkligt sätta så stor vikt vid en sak och låta det representera din bild av nån som person. att vägra analsex då, är det tecken på stark karaktär eller att personen i fråga är en frigid nucka?
Om jag frågar alla killarna här... (kanske larvigt exempel) hade ni kunnat bli tillsammans med en tjej som inte skulle vilja utföra oralsex på er? Världens vackraste, finaste, underbaraste tjej, men hon vill inte utföra oralsex på dig. Hade du orkat? Är personligen en pussylover och antalet tjejer som kunnat ge bra blowjob har varit får till antalet så jag hade lätt kunnat undvara både avsugningar och analsex för the greater good i form av att får
världens vackraste tjej,
världens finaste tjej och
världens underbaraste tjej.
pimpslap: Använder de sig av minttabletter och näsdukar? Under vilket sammanhang? bperb: Jag sätter stor vikt vid det just för att det inte är nån grej med oralsex. Det är verkligen så harmlöst och på gränsen till vanilj att bangar man det så är man i mina ögon rätt mesig som person. Analsex är en helt annan nivå. Enligt mig är man inte en frigid nucka om man inte vill och man har väl stark karaktär om man vägrar (det har man iofs. om man vägrar oralsex också även om jag fortfarande tycker att personen är mesig på andra sätt). Men visst blir det plus i kanten om en sund nyfikenhet finns inför det okända överlag ;)
Redline!
Dr. Octagon , efter oralsex! "A mint and a tissue, for good manors" eller något sådant. Tänk om det verkligen finns sådana på riktigt.
pimpslap: Det finns garanterat såna på riktigt. Om inte annat så efter den episoden visades. Förutsätter det att man ska svälja innan man tar minten och torkar sig? Oralsexet jag pratar om har ingenting med kroppsvätskor att göra nämligen.
Redline!
Dr. Octagon , nej den skulle bara imundigas efter att lemmen varit inne & vänt. För att öka efterpussens fräschör gissar jag.
Jag tänker äta upp min hatt om det verkligen händer, regelbundet, att killar gör slut med i övrigt underbara, fantastiska tjejer enbart för att de inte vill utföra oralsex. Hur...vadå: "Amanda, vi måste prata. Först vill jag säga att du under de här två åren gjort mig lycklig på så många sätt. Du är vacker, klok och rolig. Du lär mig saker, får mig till upptäckter om både mig själv och världen, saker som får mig att växa och gör mitt liv bättre än jag någonsin trodde möjligt. Jag har blivit en bättre människa tack vare dig och det finns ingen kvinna jag hellre skulle vilja ha som mamma till mina barn. Men. Du vill inte ta penis i mun. Du. Vill. Inte. Ta. Penis. I. Mun. Varför, Amanda? Varför dödar du oss båda med din vägran? I två år har jag levt utan att få stoppa penis i din mun. Det är något jag måste ha, jag KAN inte gå tillbaka till att enbart torrjucka och sedan föra in penis i slida direkt som om jag vore en nervös femtonåring. Jag måste få känna min lem gnidas mot ditt gomsegel. Jag kan inte gå tillbaka sexuellt. Det kan du inte begära av mig, min älskade. Jag kan det inte! Jag tänker det inte! Farväl, Amanda. Farväl. Kanske, en dag, vi möts igen. Kanske har du då lärt dig att uppskatta fellatio, kanske är du då, äntligen, beredd att ta min penis i din mun. Men tills dess: Farväl, min älskade. Farväl."
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
droctagon jag kan ju hålla med dig om att oralsex är rätt så vanilj, åtminstone i jämförelse med analsex som man snarare får kalla choklad (kunde inte låta bli...). men i övrigt får vi enas om att inte enas bazookatooth hehe, dramatiskt!
BazookaTooth Nästan så man borde leta upp en sådan tjej bara för att dra den dumpningen.
Nästan så man borde bli en sån tjej & bli tillsammans med BazookaTooth bara för att få bli dumpad på det sättet <3
Ni skrattar ni, men hon krossade mitt hjärta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men vad mycket mer fantasifulla dumpningar som skulle finnas. de gamla klassikerna känns väl lite uttjatade, då räcker det ju med att föreslå nåt riktigt dirty för att få en accepterad ursäkt att göra slut när partnern nekar
BazookaTooth ahhahahahahahahahaha roflmao!!! förlåt mej..
Baldur : Visst är det sant att om man är kär och älskar någon (som jag även vill minnas sa i tråden från första början) så är det en helt annan femma. Jag som kanske uttrycker mig dåligt, men Dr. Octagon sa det nog bäst, att det handlar egentligen inte om självaste handlingen, utan mer tänkandet bakom det. Och det kan utspela sig i alla livets händelser och situationer.
At the gates of Eternity...
haha sjuk tråd. förstår jag dig rätt om du frågar män om det är en förutsättning att en tjej ger oralsex för att man ska kunna vara tillsammans med henne?
Erkan : Nej min vän, verkligen inte. Mera att om man har lärt sig att tycka om något, kan man gå tillbaks till något annat som inte är lika bra (tillfredsställande), i detta fallet sexuellt?
Jag håller med Dr.Octagon till fullo!
my name is xelly smelly
Toastare
2009-01-03 01:00
Bazooka, haha right on point! Dr.Octagon, Nu skriver du att det inte handlar om kroppsvätskor, så jag antar att du menar avsugning som inte slutar i munsprut/facial? Och jag kan hålla med dig att suga kuk då blir rätt odramatiskt (eller vad man nu ska kalla det) om nu herrn i fråga tvättat den innan så man inte känner sig som om man utför en ordentlig intimtvätt. Men det kan ju faktiskt finnas tjejer som kanske inte gillar det ändå, kanske tanken på att ha en kuk i munnen.. vad vet jag. Att det skulle ha att göra med svag karaktär är ju nästan lite löjligt, om en kvinna är så bestämd så borde det ju vara tvärtom.. och speciellt efter som hon nog fått utstå ett visst tjat men ändå står emot?
Jag skyller allt på Emma!
Boo, du hade väl inte väntat dig nåt annat heller?
cp-diskussion!
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Få kuken sugen som det vore 1990 i all ära, och att knulla lite röv ibland borgar för trevliga stunder ensamma - men jag skulle utan tvekan lägga mig i missionärställning livet ut om flickan i fråga var den rätte för mig. Jag menar, en brud som är ens bästa vän, kysser grymt, lagar god mat och låter mig få ligga utanför täcket när jag är för varm, det är en sann princessa.
Toastare
2009-01-03 15:04
"Få kuken sugen som det vore 1990" Jag hoppas du tillhör den äldre skalan.. för slagorden "Incest - familjefest!" har på senare år konstaterats att de inte alls stämmer!
att knulla lite röv ibland borgar för trevliga stunder ensamma jaha, annars krävs det lite publik för att få spänning eller vaddå:)
Självklart lämnar man inte en perfekt tjej för att hon inte vill suga av en. Knappt ens en halvperfekt. För övrigt tror jag att tjejer är mer benägna att göra slut av sådana löjliga skäl. Vi killar tenderar att vara rätt nöjda bara vi får knulla och äta frukost i tysthet. Tjejer strävar efter att förändra killen de har en relation med och har därmed svårare att handskas med små egenheter. Vad fan gör man när man går tillbaka sexuellt förresten? Direktöversätt inte allt ni hör på MTV, ungar.
Mästerkatten : Efter att ha läst ditt inlägg, så är jag förvånad över att folk i den här tråden var så kåta på att hoppa på mig med diverse anklagelser som generalisering hehe.
BC99 Oralsex är inte "ett steg framåt" som man inte kan gå "tillbaka ifrån" :D Det är en ganska konstig syn på sex. Som ett binärt stadie där man går framåt och bakåt i njutning ju mer sexuell mångfald man pysslat med. Haha. Det är typ att särskilja sex och känslor på ett jättekonstigt sätt. Du säger att det kanske inte vore lika tillfredställande att vara utan oralsex. Men vad är tillfredställelse? Personen ifråga kanske lagar bra frukost, du kanske inte kommer av den men det kanske du inte gör av vissa personers oralsex heller :D Ticker ente man ska sortera in saker så, det är sjukt cyniskt typ. Relationer är lite mer komplexa än huruvida någon ger oralsex eller inte. Du och dina kompisar behöver tänka annorlunda. Tror jag.
Jag tog oralsex som ett exempel, inte en avgörande faktor.
denna sexuallitet.... driver väl både män och kvinnor till vansinne om den inte sköts rätt. men vad har det med trådens titel att göra? kanske det skulle vara utbildning på att snaska kotte i högstadiet och samma för oss killar att slicka persikofisk.. då skulle alla förhållanden lösas då alla skulle få oralsex. nej titta på vår media istället. och alla dessa ideal som finns för både kvinnor och män. det är typ status idag att se ut som en horsarbrud i märkeskläder och knulla allt med 3 ben. familj och barn nej det är "ute" nu... LOL...
AFA = Avföring Från Antikrist.
Man kan ju göra frågan lite svårare och ponera att tjejen/killen ifråga inte vill ha vaginalt sex (av en eller annan anledning). Eller sex öht. Nånånå?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Man kan ju göra frågan lite svårare och ponera att tjejen/killen ifråga inte vill ha vaginalt sex (av en eller annan anledning). Eller sex öht. Nånånå? No sex no relationship.
Toastare
2009-01-04 15:01
Refused, tror inte det funkat för min del.. självklart lite på grund av det sexuella, men själv är ju bäste dräng .. men främst för att vi nog skulle ha jävligt olika syn på livet och det hade klaschat.