I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Män borde hålla sig till en och samma kvinna livet ut

Övrigt - Vardagsfilosofi

2009-01-06 23:45
Grejen är att jag förstår inte riktigt anledningen till att inte vilja göra det förutom att man är feg typ.

what liksom? vad menar du med det? vad har feghet med saken att gora?

for min del sa spelar det ingen roll, maste nog ocksa halla med priyan lite.

jag ar inte radd for att kompromissa och ar ganska sa pepp pa som inte gar emot mina principer men om snubben inte vill da vill han inte.

man far val rannsaka sig sjalv och se om personen ifraga ar vard "uppoffringen"

I´m with stupid--->
Producent

2009-01-07 17:26
ja förfan,
blowjobs är inte något som känns avgörande i ett förhållande direkt :p
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2009-01-08 19:16
TS:

Ang ditt exempel.. Javisst, det vore dumt av mig att vara den på tryckande fasen för att införa oralsex i relationen då jag själv kräks lite i munnen varje gång jag tänker tanken att applicera mitt ätorgan på valfri kvinnas slemveck.

Ang trådens poäng.. Att gå tillbaka är väll något som kan vara jobbigt oavsett vad det rör sig om. Jag skulle nog ha problem med att bli tillsammans med någon som vill spara sig till efter vi gift oss etc.. små baksteg kan man väll tänka sig om det finns andra delar som väger upp det (vilket det förhoppningsvis gör om hon nu är; "Världens vackraste, finaste, underbaraste tjej").
Faktum är att om hon nu skulle vara världens vackraste och finaste underbaraste tjej, på riktigt, då skulle jag nöja mig med att hålla handen, pussas och kramas om nu hon inte ville mer än så.. men den tjejen kan man ju se sig i stjärnorna efter.

2009-01-08 21:00
ja, winona ryder skulle kunna få mig att hålla mig till efter äktenskapet, men hon är å ena sidan den enda och å andra sidan redan upptagen
http://www.kommandot.se/wp/

2009-01-08 23:14
jag blir helt varm och pirrig när BC99 gör en tråd om relationer, jag brukar ha så roligt i dem, men jag kommer på mig själv med att inte ha så mycket att tillföra...än ^_^

anyhoo, till frågan:
hade ni kunnat bli tillsammans med en tjej som inte skulle vilja utföra oralsex på er? Världens vackraste, finaste, underbaraste tjej, men hon vill inte utföra oralsex på dig. Hade du orkat?

ändrar det till "kille" och svarar ja absolut, det hade inte varit ett problem överhuvudtaget.
till att börja med så föredrar jag att vara utdelaren av dylik dekadens, hade jag inte fått det så hade det varit ett större problem för mig, men absolut inte stort nog att det skulle påverka relationen nämnvärt.
för det andra så vågar jag nog påstå att skulle ens sexliv och/eller förhållande kraja för att man inte får oralsex så är man antagligen, enligt mig, helt sjukt fantasilös och tråkig i sängen.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Poet

2009-01-10 01:49
Misery: Haha kul att se dig back in business! :) Som jag nämnde senare i tråden, så tog jag oralsex som ett exempel bara. Ingen avgörande faktor.
At the gates of Eternity...