Mognare än så kunde de nog inte bli
Jag har beats yao! www.soundcloud.com/svenskhiphop
sex för killar och tjejer skiljer sig, i alla fall enligt min erfarenhet. Penetration har länge fått stå för sexualitet, det eftersträvansvärda sexet. Penetration är inte något som jag upplever som det skönaste i sex. Det absolut värsta som finns är då någon är i mig utan mig, om ni förstår vad jag menar? Man brukar säga att kvinnan ger och mannen tar. En väninna till mig trodde att så fort en kille närmade sig henne och hade förväntingar på henne var hon tvungen att fullfölja det påstartade. vilket resulterade i en hel del smärta. Hon var rädd varje gång hon och hennes pojkvän gick och la sig, om han skulle vilja ha sex kände hon sig tvungen att ha det. efter många år och många män har hon fortfarande inte fått en orgasm under sex. Jag har känslan av att sex, så som mina mänliga bekanta beskriver det, i princip alltid är skönt för dom. Medan det för en tjej inte kommer automatiskt hur och vad som ska göras för att komma till njutningens höjdpunkt. Ett problem är nog att tjejer pratar så lite om onani, sexualitet, njutning när dom är yngre. framförallt att sexualundervisningen inte fokuserar på vad som är skönt för en tjej! klitoris nämndes aldrig under våra biologilektioner. då pratades det om penetration och kondom. Vad jag vill komma fram till är inte att sex är något dåligt, eller skrämmande.. utan att det är otroligt viktigt att kunna säga vad som känns bra och inte känns bra, att kunna säga stop! Och då förstår jag absolut känslan att vänta med sex tills du hittar den som du kan lite på och vågar släppa så nära. för det är en väldigt speciell känsla att ha någon inuti. Sen behöver det inte alls göra ont första gången, det är oftast rädslan att det ska göra ont som gör att du kan spänna dig och då dras vaginan ihop.. om man är riktigt upphetsad och verkligen vill kommer det inte att vara något problem! Kom ihåg att sex är så mycket annat än penetration! ibland kan det vara nog så nervkittlande att bli kysst över hela kroppen eller att någon viskar i ens öra. om du inte onanerar eller känner upphetsning ibland så kan det ta ett tag att väcka sexlusten. ju mer du håller på med erotik, alltså smeker dig själv eller fantiserar osv.. så kommer lusten att växa. jag tänkte på det där med kondom, vissa kvinnor tycker att det är en stor skillnad om killen inte har kondom på sig, att det blir skönare. Men jag tycker att det är sak samma. Har killen dessutom kondom på sig så räcker samlaget längre.. och man slipper kletet! Ta reda på vad du tycker är skönt, utforska din kropp, så att du sedan kan leda din käreste på rätt väg. Onanera mera! http://www.rfsu.se/upload/PDF-Material/praktika_for_klitorissex.pdf
sex ska komma spontant och kännas rätt inte för att man känner att det är för tidigt eller något sådant.
Sånt här kan du läsa i frida tidningar för 13 åringar skärp dig och skapa en egen uppfattning. jesus hur dum får en kvinna bli igentligen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Förutsett att du inte träffar en man som sj är oskuld så kommer det nog bli en rätt tråkig bröllopsnatt, iaf för snubbens del. Jag pallade inte läsa alla inlägg men som nån sa, sex är en träningssak. Man blir inte per automatik duktig på det första gången. Personligen tror jag det finns 2 faktorer som spelar in i vad som krävs för ett långvarigt förhållande. Det ena är personligheter, man ska komplettera varandra helt enkelt. Det andra är sexet, ett par som slutar ha sex efter ett tag eller har allmänt dåligt sexliv är jag 100% övertygad om kommer ha ett jävla dåligt, surt och tråkigt liv ihop. Om vi ni går vidare till de moraliska flosklerna. Vi killar är komplicerade när det gäller alla former av relationer. Personligen så skulle jag inte se ner på en tjej som släppte till första gången, varför det? Om jag är ute efter att göra henne till min tjej så skiter jag väl i om vi har sex första gången vi ses eller efter en vecka. Om jag bara är ute efter sex, så bryr jag ju mig inte om tjejen i fråga och ser ju inte ner på henne för det, skulle man gå runt och tycka varenda krogragg var en hora så skulle man nog va lite knas i skallen. Samtidigt ligger det mycket i vad andra även har påpekat. Killar gillar att konkurrera, inte lika mycket som tjejer men än dock. Jag känner inte en enda kille som uppskattar tanken på att hans brud haft andra, för att använda finare ord; "snoppar" i sig ;P Så därav så är det klart att en tjej som ändå visar att hon inte hoppar i säng med vem fan som helst får mer respekt. För som kille inbillar man sig ju att man är en av få, och dessutom får sig en ego boost över att man uppenbarligen har nåt som andra inte har ifall en brud som är selektiv ändå väljer att vara med just dig. I slutändan handlar allt ändå så jäkla mycket om personlighet. Vad majoriteten snubbar söker hos en tjej är en tillit som handlar om att han inte ska behöva konkurrera med andra kalhyggen. En tjej som är lätt på foten och vilken snubbe som helst kan få på rygg med lite fatöl och ett smajl betraktas helt enkelt som ett dåligt investeringsobjekt eftersom tillgången tillmötesgår efterfrågan. Däremot ett objekt som innebär en viss risktagning men som slutar i fast ägandeform är mer åtråvärt eftersom man vet att pundaren på hörnet kommer inte få tillgång till ditt skit. Precis som mina ltd airforce ;) Så hur ska vi summera? Spara dig om du vill, men du lär knappast lära dig själv, och du lär knappast lära känna hur snubbar fungerar. Och detta kommer göra eventuella förhållanden avsevärt knepiga för dig. Rätta vägen att gå är väl att knulla bara med snubbar du bryr dig om. fuckar han dig..tja lär dig av dina misstag
Nelione: eeeh..och vad får dig att tro att det inte ÄR min egna uppfattning? ska jag skärpa mig och börja tänka som du? Hade jag inte bildat egna åsikter hade inte denna tråden funnits..Då hade jag med största sannolikhet följt stormen och gjort som majoriteteten, haft sex tidigare. Alltså tror jag nog att min "uppfattning" är mer "egen" än vad din är, om vi ska komma med skumma antaganden. Glädjer mig dock att du vågar påpeka att du läser frida tidningar :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tror man missar enormt mycket... även utanför själva sexet..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Så om ni gillar en tjej och hon går med på att ha sex på er första date t.ex. då är det positivt och kan utvecklas till något mer? Kan det inte vara dåligt så att ni får en negativ syn på henne? Curious.. Det hände mig, 1 år och 7 månader har gått och vi är fortfarande ihop.
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Så om ni gillar en tjej och hon går med på att ha sex på er första date t.ex. då är det positivt och kan utvecklas till något mer? Kan det inte vara dåligt så att ni får en negativ syn på henne? Curious.. Jag får absolut ingen dålig syn på tjejen för det eftersom jag gör ju likadant?!
Har träffat min tjej i snart ett år och det utspelade sig exakt så.
Eller, det var ingen date utan till och med ett
fylleragg utomlands.
Jag gillar tjejer som är spontana och det var väldigt spontant.
Hade jag däremot träffat en tjej som inte hade sex med mig trots att jag såg att hon VILLE så hade risken varit att jag inte hade köpt det. För det är inte spontant, snarare invecklat och jobbigt att hålla på att tänka så. Därav inget för mig.
Moderator
2009-12-17 18:51
Att vänta med sex är bara drygt :P man lessnar fort på en tjej som e värsta tillbaka dragen o blyg. Visst kan man va blyg första daten, men LET IT GO! vafan äre o va nervös över sen?
//TW
Jag tror inte att jag skulle kunna ha ett förhållande utan att ha sex. Den där första "nyförelskelsegnistan" skulle försvinna.. Jag tror också att jag skulle bli så frustrerad så att det skulle gå ut över andra delar av vårt förhållande. Jag skulle också känna otrolig prestationsångest när det väl var dags. Jag respekterar dock din åsikt (även om den, och jag skäms för att säga det, provocerar mig något) och hoppas att du hittar någon som är villig att vänta och att du efteråt känner att det var värt det!
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
Sex är viktigt för de flesta tror jag . Jag är väl inte den enda som känt nån gång när de vart länge sen att man blir lite deppig . Det är juh ett slags bekreftelse behov oxå . Närhet är ett måste . Me like sex hur som helst
I got it from my mama . moncans.blogg.se
Så om ni gillar en tjej och hon går med på att ha sex på er första date t.ex. då är det positivt och kan utvecklas till något mer? Kan det inte vara dåligt så att ni får en negativ syn på henne? Curious.. Det hände mig, 1 år och 7 månader har gått och vi är fortfarande ihop Hände mig med för 3 år sen, nu bor vi i hop och har precis flyttat till en större lägenhet!
men men jag fattar inte dem som sparar sig tills de gifter sig. Då är man ju fast för livet.
Man köper väl inte en bil utan att provköra den?????
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Sex och samlevnad är varsin sida på samma mynt. You can't have one without the other.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Sex i all ära, men jag tycker fan att det kostar mer än det smakar ibland. Skulle dock inte inleda ett förhållande med ngn som inte vill ligga med mig, skulle känna mig lite förolämpad.
It is what it is...
HAHAH, alltså... ja, ibland kan man ju som kille känna en viss pinsamhet över hur vissa killar tänker.
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
Har vart tillsammans med två tjejer som inte ville släppa till när jag var yngre. Kan ju säga att bli pungen va ett faktum då efter att man hånglat i ca 1 timme och kladdat på varandra utan att fått komma till skott.. Förhållandet funkade i sig utan sex. MEN sexlusten drev mig vansinne! Så det slutade väl ganska okänsligt och jag drog mig inte från att bryta "inte ha sex med någon annan direkt efter det har tagit slut" Regeln som vissa tydligen går efter.
Att neka sin partner sex är fan själviskt så det skriker om det. De är ju den som ställer kravet som är onormal... "respekterar du inte mitt celibat buhuuu" När det enda de gör är rör runt i grytan av det allra mest naturliga.. Inget sex, inget förhållande.... Vill jag ha en flickvän jag inte har sex med (eller närhet med) så skaffar jag väl en hushållerska som blir sjukt överbetald.
Menade det inte exakt som det kom fram, men whatever..
sen får man väl respektera att vissa vill vänta med sex och enligt mig är man bara onormal om man inte har hjärna eller hjärta att fatta det
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
konstgjord: Absolut, men de som vill vänta måste ju då också förstå samt respektera de som vill ha sex, och inte gnälla när de kanske inte hamnar i förhållanden så ofta, då de flesta faktiskt vill ha sex, eller hur?
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
sant, men det är väl smällarna man får ta isåfall
Förhållandet funkade i sig utan sex. MEN sexlusten drev mig vansinne! Så det slutade väl ganska okänsligt och jag drog mig inte från att bryta "inte ha sex med någon annan direkt efter det har tagit slut" Regeln som vissa tydligen går efter. det var den dummaste regeln jag har hört..
klart som fan man passar på att utforska marknaden direkt när den öppnar?
Producent
2010-03-21 12:12
Jag förstår om relationen plötsligt fick sämre sex liv om det fanns en redan, Men för min del att bli tillsammans med en tjej och aldrig haft sex tillsammans är något jag aldrig skulle gå med på... Min kusin till exempel han var tillsammans med en tjej sedan han var 17år upp till 26år, dom hade aldrig sex för att HON inte ville, hon ville vänta tills dom gifte sig, när han blev 26år så gifte dom sig och dom hade inte ens sex dagen dom gifte sig, dom hade sex dagen efter. Han vart missnöjd när han väl fick sex för han insåg vilket jävla slöseri på tid han har lagt ner BARA för HENNE. Så han flippa ur och gjorde slut och stack vidare till en tjej som var motsatsen i det mesta, hon hade barn, hon var aktiv i sex området, ja han mår bra nu.... Ett långt förhållande utan sex går, men jag tycker att gränsen går efter 1år. Om jag som kille skulle få massa nej till sex hela tiden kan jag ju lova att jag skulle gå runt irriterad och det skulle inte spela någon roll hur trevlig flickvännen har varit just den dagen, kan vara mat, promenad osv... I mitt huvud så finns den alltid där, men är hon värt besväret så är hon värt det, men gränser finns.
http://soundcloud.com/orlandog https://www.facebook.com/OrlandogPsy https://www.youtube.com/user/OrlandogPsy
Optimistisk P20
Inte läst igenom tråden.. Men skulle inte kunna respektera en tjej som vill ha sex innan man blivit tillsammans, eller dagarna efter man blivit tillsammans! Finns du?
Var lite kreativ för fan!
Alltså, det beror jävligt mycket på i vilket ljus man ser det. Är sex i sig bara rent generellt viktigt? Jag skulle svara nej på det faktiskt. Det kan vara kul, det kan vara skönt, det kan vara värdelöst och pinsamt. Men viktigt i vardagen? Behöver jag sex för att fungera som människa? Nej. Är sex i ett förhållande viktigt? Ja. Måste man ha sex direkt? Nej. Är det fel att ha sex närfan man känner för det om båda vill? Nej. Jävligt många killar(och tjejer) flippar ofta ur angående antal personer man haft sex med (oftast när det kommer till tjejer) och påstår att är det över x antal så är det äckligt och omöjligt att vara tillsammans med och bla bla bla - det låter rätt dumt enligt mig. Den personliga uppfattningen om vem människan är rent sexuellt är mer viktig än antalet personer dom legat med, jag kan ha respekt för en brud som legat med 20 pers för att hon gillar att knulla och trivs med det, hon är stark i sin sexualitet och gör saker av egen fri vilja för att hon vill. Däremot har jag inte respekt för en brud som legat med 20 pers när dom flesta är "när man var full och jag ångrar det och vet inte vad jag gjorde", brudar som dricker alkohol och sen tycker att det verkar skitbra att gå hem med "Tommy 25" för då får man ju lite bekräftelse att man faktiskt duger. Det är rätt stor skillnad på att vara "sexuellt erfaren" och att vara en "skabbig madrass" om man säger så.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Sex är viktigt. Men att "öva" hit o dit är ju bara överskattat enligt mig. Jag tycker "skickliga" brudar är riktigt tråkiga jämfört med nyfikna. Nyfikenhet är det bästa i sängen, och sen att man har skönt o bara tar det lugnt istället för att ha massa måsten o sånt.
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Är sex så himla viktigt? Ja. End of discussion.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik