I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Producent

2011-11-02 02:00
Jag älskar porr! :D
http://soundcloud.com/orlandog
https://www.facebook.com/OrlandogPsy
https://www.youtube.com/user/OrlandogPsy

2012-02-16 23:25
DiggeriDoo
som tur är tror jag inte på andar, själar eller negativa krafter. jag gillar att titta på porr och jag uppskattar när du låter mig göra det utan att yttra dina harikrishna ideer om det. att din aura eller spirituella energi mår dåligt av ett nöje som porr får stå för dig.

2012-02-17 00:45
Den här tråden!! :) loving it

Tycker att prostitution ska legaliseras jag..
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2012-02-17 16:03
Jag hade lätt kunnat bli porrstjärna! Ska nog bli det i mitt nästa liv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-02-17 17:07
Jag tänkte på det här med att man får sälja sex, men man får inte köpa det..? Och man får inte byta saker gentemot sex heller för den delen(kan ha fel..) men borde inte polisen gripa 50% av alla på krogen då..?

Nåväl, eftersom man inte får köpa sex.. borde man inte bara kunna ställa en kamera i rummet och säga att man spelar in en amatör porrfilm då? Eller.. :o
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2012-02-17 17:33
o egentligen. Fast när man spelar in en amatörfilm så får ju inte bara den ena parten betalt i och för sig. Fast försäljning av sex tror jag blev lagligt eftersom man ska kunna skydda de kvinnor som blir tvingade att sälja sex genom trafficking, de som säljer sex frivilligt har nog inget intresse av att vilja anmäla sina kunder...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2012-02-18 12:22
DMAt skrev:
Jag tänkte på det här med att man får sälja sex, men man får inte köpa det..? Och man får inte byta saker gentemot sex heller för den delen(kan ha fel..) men borde inte polisen gripa 50% av alla på krogen då..?

Nåväl, eftersom man inte får köpa sex.. borde man inte bara kunna ställa en kamera i rummet och säga att man spelar in en amatör porrfilm då? Eller.. :o

Du kanske köper drinkar åt tjejer för att få ligga med dem, men då är du ganska patetisk.

Betalar man någon är det inte en amatörporrfilm längre, betalas någon men man inte har rätt papper lär det bli skattebrott istället.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2012-03-11 14:53
tycker att de prostituerades situation bör ses som relevant. rent allmänt har dem ju dåligt ställt men i vissa av de länder där det är lagligt finns prostitution som inte är i närheten av så förstörd som i sverige. har hört att prostituerade i holland har ganska hög levnadsstandard och inte är missbrukare osv. men situationen för dem prostituerade är enligt mig relevant. rent allmänt är det dock inget som jag har ett intresse av att köpa lr sälja, ganska ocharmigt enligt mig. hon gör ju det bara för inkomsten och inte för att hon gillar mig, vad är då poängen med en sån grej lixom.

kort sagt tror jag att det blir lättare att kontrollera prostitutionen om den finns laglig. man kan garantera bättre levnadsförhållanden för den prostituerade och se till att det går till så okej som möjligt.

Producent

2012-05-18 00:27
Inom en viss mindre del av porrindustrin finns säkert människor som far illa, främst unga personer skulle jag tro, men det är nog samma med prostitutionen.
I de flesta fall handlar det nog ändå om vuxna människor som gör fullt medvetna val i sina liv.

En annan intressant sak som anknyter till frågan är vart porren exponeras.
De flesta skolor och jobb har ju numera filter för sånt, och porrtidningar säljs väl inte heller lika öppet idag som det gjorde förr (såldes på fler tobaksaffärer etc.). Så på det viset har det väl blivit bättre. Åldersgräns och skydd mot exponering är väl nästan viktigast här.
Sedan tycker jag att vuxna människor i övrigt har rätt att kolla på vad de vill och ha sex hur de vill, mot betalning eller ej. Klart man skulle kunna önska sig att fler inte hamnar i sexmissbruk, men å andra sidan är det ju lite svårt att bestämma över vuxna människors val i livet. Att försöka hålla sina ungar borta från porr är nog bra dock, iaf. att inte uppmuntra till att kolla på det kanske.