Konspirationer Like Whoa
Jag vet att ni sitter på dom. Nu ska alla vi paranoida jävlar släppa loss de där tankarna om att världen egentligen inte finns och att tanten i kassan på konsum (som förövrigt var ett maskerat ica) egentligen var en man från Mars. Ni kan hitta exempel i eran vardag, eller försöka knäcka Palmes mördare. Vad som helst! Jag börjar. it goes a little sumthin like this: Kära medmänniskor! Alla som har spelat Pro Evolution Soccer 5 vet att om man verkligen känner att man är på G och får en straff, så sätter man straffen. Om man känner sig tveksam, så missar man ganska ofta! Vad kan detta bero på? (för er som inte har spelat, så ska ni veta att man inte kan råka kruta på för hårt eller så. Det är nämligen så att man bara väljer ett hålll och trycker på skottknappen. Hur hårt spelaren ska skjuta bestämmer man alltså inte själv. Med detta sagt, så förstår ni säkert att det borde vara helt slumpmässigt om man lyckas göra mål eller inte, MEN ICKE!!). Jag tror att spelet är gjort så, att målvakten inte alls chansar, utan känner, efter att du slått straffen, av vart den är påväg. Om det har gått bra för dej, så går han fel, om det har gått dåligt så är det större risk att målvakten fångar bollen/ spelaren dunkar den över/brevid målet. MEN det allra läskigaste är att även om du leder med 10-0, får en straff och tänker: "Jag kommer att missa" så kommer spelaren garanterat att dunka bollen över eller nått sånt där skit. Så min fråga är: VAD ÄR DET FÖR JÄVLA CHIP KONAMI STOPPAT IN I VÅRA SKALLAR????
Jag väntar på: Månlandningen var fake Illuminati styr världen Det finns aliens på jorden
Walking the street of dreams
Då vill jag hellre höra 1 miljard "spelföretagen stoppar in chip i våra skallar" först.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Illuminati är ett ord jag har hört, men totalt missat att förstå vad det är.. förmodligen rätt pinsamt! men förklara gärna:P
Håller helt med om pro evolution soccer... It´s uncanning...
Konstig grej: I Winninig Eleven (fotbollspel) ett gammalt så är jag ALLTID Spanien och med en viss spelare så sätter jag den alltid om jag skjuter i höger kryss (Pil höger, pil upp) Sen när en kompis provade spanien och kom till straffar så sa jag hur han skulle skjuta, men då fångar han den, så jag bad han köra lite osv och han missade flera gånger och sköt över osv när han var den spelaren, men jag satte den till 100% varje gång..lite knäppt.
soundcloud.com/brormusk/sets
Medmera Du är bara sur, som alltid. Pro evolution soccer, ni håller alltså med mej om den? scary shit!
eller medmera! haha nu du. Jag var bara trög, trodde du snacka om mitt första inlägg.. men du mena såklart på min fråga om "illuminati.." och då har du ju helt rätt:P
illuminati är typ en hemlig organisatio nsom styr jorden
norrkööping
jag har kläckt ur mej än gång att vi egentligen lever i tomatsås, att allt består av tomatsås och allting egentligen är rött. jag kommer inte ihåg när det hände men mina polare berättade d för mej nästa da när jag inte var så som jag var dan innan.
Jag kom på en intressant grej. tänk om röd i dina ögon ser ut som röd i mina? och att det är därfför olika människor tycker olika färger är olika fina!
ja jag tror röd i mina ögon ser ut som röd i dina ögon. vore ganska knas annars.
norrkööping
vet vet?...................................... .........................vet vet?
hahaha vem vet ska det stå:p
Anarko-kuanisterna skulle göra jorden till ett paradis men en konspiration ifrån högsta nivå i regeringen ända ner till den lägsta byråkrat motverkar deras evangelium. Lågstadiets svenskalärarinnor är det största hotet mot evig anspråkslös lycka.
I'm back!
Jag och mina polare tror att Palme måste blivit mördad av en högerextrem falang inom poliskåren, ett gång blåa eller dylikt. Det är omöjligt att en ensam galning skulle kunna hålla sig undan så länge, när övriga mordfall brukar lösas relativt fort. Att man sedan skyller på kurder och Ted Gärdestad mfl. är ju också lite suspekt. Lite skumt är det ju också att denne ensamme galning skulle gå gatan fram med ett vapen och få syn på statsministern som av en slump (jämnför även med mordet på Anna Lindh. Hur stor är sannolikheten att man cuttar första bästa person pga rösten i huvudet, och det bara råkar vara utrikesministern?). Nej, det luktar uggla i påsen, sanna mina ord!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha.. bara smokers i den här tråden eller ? =D
There aint no party like my nannys tea-party !
ni knarkar för mycket hahaha nej men allvarligt...jag köper teorin om pro soccer
DillSound like whoa.... för mer info: maila eller gör nåt annat
jahfar då måste ju du smoka:P chip i skallen? :P
Vart är Blizzak?! :) Sen kan man se det såhär, av alla miljoner gånger miljoner observationer av aliens blahblah, spöken etc så lär minst en vara sann om man använder statistik som aspekt. Det verkar mao rätt konstigt om exakt alla skulle vara fel. Sug på den karamellen.
haha intressant läsning,keep 'em comming
Meep meep
Månlandningen var fake Illuminati styr världen Det finns aliens på jorden
Walk an live, talk and bum a claat ded´
under vm matchen Italien - Australien så bestod dommarteamet av Italienare.
Haters gon' hate...
Sugadaddy Faaaan, är det sant!?
Walking the street of dreams
Jag tycker det är grymt komiskt med hur world trade center husen rasade. Någon annan som har reagerat på detta?
Etko_Mx2 Du är inne på något där. Men jag är övertygad om att palme blev mördad av socialdemokraterna. Inte för hans politik, utan för att han var omtyckt av folket. Den perfekta martyren för socialdemokraternas fortsatta styre i sverige. Och sen, när sossarna börjar tappa folkets stöd, då dör lite lämpligt Anna Lindh som skulle bli en ytterligare en martyr för deras fortsatta herravälde!
Omen22 är fan inne på nånting... Läskigt :S
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
CIA dödade Palme! Han kritiserade USA öppet och till skillnad fårn när Göran Persson pratar så lyssnar folk. En till: Angående valet, då. Fan "Valbevakningarna" på teve är ju ren högerpropaganda! Detta beror på att de stora företagen med rika gubbar som tjänar på högerpolitiken äger tevebolagen. Fast det är mer fakta än konspirationsteori iofs.
2pac lever!
Gröna å vita hjärtan som glöder
Illuminati is Illuminating me.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
Okej, palme kritesera USAs krigspolitik...men det fanns dom som kritesera vietnam kriget hårdare än vad han gjorde som var mer betydelsefulla som lever idag.. Ingen i världspolitiken brydde sig särskillt mycket om Palme..
MolleM P19 är du dum? jag tror säkert du har rätt.. men här ska man ju misstänka konspirationer! det är ju vad tråden går ut på! Ska du svara emot ska du ju veta nån annan som dödade palme:P
DreamCatcher Jo, jag var så nöjd att jag dropade samma line i politikforumet.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
Subban: Jo, det var nog CIA. Fast genom Pinochet (Palme befann sig ju högt upp på Pinochets "dödslista"). Har läst att två av Pinochets bästa lönnmördare identifierades i Stockholm endast ett par, tre dagar innan mordet. Och Pinochet blev ju som bekant tillsatt av CIA. Så.... jag vet inte, vad tror ni?
hur rasade world trade center 5?
Vår Del Av Stan
lätaste är väl att kolla på vilket håll min kompis skjuter åt.
spektabilis P0 det samma gäller smak.. därför vi gillar olika mat o.s.v.
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Mitt bidrag: Nixon avskydde Palme och kallade honom bl.a. för "The Swedish Asshole" pga hans kritik mot honom och USA:s politik, min teori är att Nixon lgav CIA uppdrag att wacka honom! Inget hot USA:s intressen är för litet för att ignoreras!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Vi gick från Pinochet till CIA till Nixon, alltså? Undrar om man kan härleda det ännu längre ;)
World Trade Center föll pga planerade explosioner! Vem tror på den konspirationsteorin? Den här videon kanske kan övertyga er:http://911blogger.com/node/10025 Den får mig att börja undra iaf. Men det är väl hela syftet med den också... man vet ju aldrig... läskigt hehehe.
En över 1 år gammal tråd också... kanske fanns nyare?? :S
Vilka tjänade mest på kriget i Irak?? Bush och company. Om ni ser på Loose Change så hittar ni alla svaren.
Connex, numera Veolia transport, ægs och drivs av Vatikanstaten. Syftet med detta jættebolag ær att lægga under sig runt 80% av værldens kollektivtrafik før att sedan rasera det hela och kasta in mænskligheten i en ny medeltid. Allt detta før att återge makten till den katolska kyrkan. Hittills har det gått vældigt bra och Conex driver tåg och busstrafik i bla. Tyskland, Frankrike och Sverige. De har æven systerbolag som sysslar med båt och flygtrafik men vilka detta ær har jag inte utrønat då tåg ær lite mer min grej.
mera msz!
och med denna vackra bild förklarar jag härmed
ChrilleP oskyldig!