det går inte att klicka på scrollen så man kan scrolla upp och ner med bara riktningen av musen! Annars snyggt!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
haha molgan! det bästa i år! haha jag menar äntligen slipper jag va mobbad mer, äntligen en polare haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ändra tillbaka namnet på Specialforum, låter så tort och tråkigt, ta tillbaka dynamiska!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
citatfunktionen är svinfet. bilduppladdningen är dock rätt skum tycker jag. bilden blir inte normal när man klickar på den utan den töjs ut på samma sätt som den visas på profilen...get it?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
orkar inte läsa igenom hela tråden så sorry om det redan tagits upp. Så här ser det ut i safari..
jag har alltid rätt.
... verkar vara efter alla gråa mappar...
jag har alltid rätt.
Fan vad coolt! Nice work Stuck! =D
Webmaster
2008-05-10 14:03
m-line X3: Vilken version av Firefox är det? På mac eller PC? krossad_anka F18: Vad är det som är fult? Bakelse: Haha, hur kul är Dynamiska då? .. Vi kan ha en tävling med bästa namn.
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
lite grejer jag tänkt på: reklamen är på/täcker lite av "framen" på startsidan. skulle vara bra att kunna skicka medelande direkt via "vänner online" utan att gå in på vännens sida (som innan uppdateringen). flera forumdelar kan vara bra att ha öppna samtidigt. "inbox" borde fortfarande heta "meddelanden" det är en svensk sida trots allt (rutan borde även vara samma storlek som innan. borde vara någon text överst i vänstra framen (över din profil grejen, skulle se snyggare ut) tex "personligt" "fet" "kursiv" "understräck" m.m. kanske skulle vara under rutan istället för över, skulle nog bli snyggare. Texten från i meddelanderna skulle kunna vara lite större när man är i sin inbox. annars kul med en uppdatering.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LÄnkar öppnas i whoafönstret hela tiden nu tycker jag.. sen tyckte jag att det blev jobbigt att inte framen till höger är kvar, det är långt till scollisten nu, det vill jag gärna ha tillbaks..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Webmaster
2008-05-10 14:04
JonkaGOO: Var det menat en länk eller nåt där eller?
Stuck P28 ^^ Dynamiska lät iaf coolt, Specialforum låter som något för mentalt handikappade!
Stuck Gamla meddelanden går över "borders" på högra sidan. Använder Firefox 2.0.0.14
specialforumen skulle faktiskt kunna ligga under "mina forum"
håller med Bakelse1: Dynamiska lät bättre än specialforum
en sak till: när man är inne i en tråd (iaf efter att ha skrivit i den/lagt bokmärke) står trådens namn som "header" (alltså som namn i den flik man har whoa) man vill ju kunna se hur många medelanden man har i den fliken (iaf jag)
hela vänstra framen bör uppdateras en hel del. saker som saknas: "suporta Whoa" "startsidan/blogg" och säkert fler grejer från gamla versionen
Supportsidan är ju sagt att den ska läggas in, när Stuck hittar ett bra ställe att ha den på.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Webmaster
2008-05-10 14:13
Nu börjar det bli kaos i den här tråden. Dessa saker är sånt jag skrivit upp som jag ska fixa. - När man är inloggad så måste mess/gb grejjen alltid vara i titlen (Alltså 0/0 grejje) - Fixa så man kan skicka mess direkt via vänner online (Lite lägre prio) - Användare nära dig, visar tydligen bara "Ingen bild" på alla. - Kolla design på "inbox/gb", tycker texten sitter lite snett (Iallfall FF3/Win) - Designen på din profil var lite wierd i FF3/Mac. Bilden hamnar lite snett osv. - Plusen i menyn ska vara klickbara Ja, typ. De flesta andra klagomål avaktar jag lite med .. får väl se om det blir folkstorm kring nåt ;)
Fiyah P25 ja, hur fan kommer man till startsidan nu? helt rätt tänkt där!
kan den (suportsidan) inte ligga där den låg då? var ett bra ställe (eller kanske under vänner online) har bild-framen på profilerna blivit lägre, bilderna ser mer utdragna ut nu än tidigare, kanske bara jag som ser fel iof
Webmaster
2008-05-10 14:14
Glömde de sakerna .. - Fixa in länk till chat/support - Klura ut ett bra namn till "Specialforum"
ofc! man trycker på whoa ikonen!
men för att komma till startsidan klickar du på WHOA. som det är på de flesta hemsidor liksom. follow the whoa. jag tycke stuck är underbar som gör detta=) känns som vi är otacksamma som klagar så mycket
Webmaster
2008-05-10 14:15
Bakelse: Loggan! Och anledningen till att jag vill minimera vänstermenyn är att man får två scrollar om man vänstermenyn är högre än sidan .. blir fult helt enkelt.
Coolt man kan även ta bort trådar inom två minuter <3
Stuck: Man måste kunna lägga in specialforumen under Mina forum också ju! Kanske inte så dum idé att ta bort fliken "Specialforum" och göra så att dessa automatiskt ligger längst ner under fliken mina forum? Fixa så att det går att klicka på plusen i menyn. I övrigt är jag mer än nöjd. En sajt måste uppdateras och utvecklas, men samtidigt måste man behålla det som gör att det känns whoa. Bra jobbat! Fast det är synd att ramar är ute.. :P Det är ju jobbigt när allting ska uppdateras varje gång man klickar på något ju... //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Ännu coolare att om det postas något efter din post så kan du fortfarande radera tråden/meddelandet innan =D
Stuck: Såg inte dina senaste innan jag skrev, men i alla fall.. Att Specialforumen på något sätt måste gå att ha under Mina forum! //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Specialforumen borde byta namn till Darwin =)
Webmaster
2008-05-10 14:19
Nytt i min todo list - Kunna lägga in "specialfourm" i "Mina forum" - Göra så man inte kan ta bort om nån hunnit skriva efter dig :)
ja, jag istade ut att det var loggan som var startsidan, fortfaranda det jag vill ha ändrat är följande. Specialforum < Dynamiska Och sen att man ska kunna scrolla ner genom att trycka er scrollen på musen och sen välja rikting med att flytta på musen bara.
Stuck Inte göra Whoa sämre då, det är bra nog som det är! :) En sak jag märkte, man kan inte komma tillbaka till "Startsidan" och därmed inte till whoabloggen. Missade jag någonting eller kommer det? En annan sak, CTRL + B gav förut tjock text vid markering, likaså CTRL + I för kursiv och CTRL + U för understreck. Detta fungerar inte längre, ska det vara så i fortsättningen eller kommer den funktionen?
nu när jag klagat så mycket vill jag vara duktig och ge lite beröm med. riktigt bra citat-funktion. kommer göra många diskussioner mycket mer överskådliga. "Mina Forum" riktigt bra funktion. designen ändrades inte (allt för mycket). känns fortfarande som gamla goa whoa. Stuck (och andra?) har orkat fixa allt detta trots att folk här har lättare att klaga än att ge beröm. ett förslag till: för att minska ner "vänster-menyn/framen" kanske det går att sätta en sådan pil som tar bort "Kontakter Online" till "din Profil" delen, inte så att man är där och ändrar hela tiden ändå. kanske kan även "sök användare" läggas in i den ramen.
Webmaster
2008-05-10 14:22
Bakelse: Det verkar ju faktiskt vara en bug. Tror dock tyvärr att det är "the nature" och saker. Har du inget scrollhjul?
Fick svar från Bakelse1, thx mannen. Stuck ignore Startsidegrejen :) Sen angående whoa loggan, borde den inte ha en frame runt sig, eller något.. ser helt skevt ut när man scrollat ner i en tråd lite :)
Scrollhjul fungerar, men MOUSE3 är snabbare i långa trådar.
Bakelse1: det funkar på Mac (med FF) Kaneida: klicka på Whoa-loggan
Haha klart jag har scrollhjul, jag kan bara inte scrolla på det sättet jag brukade, sjukt jobbigt..
Webmaster
2008-05-10 14:26
Nytt i listan - Kanske göra så man kan dölja menyn (alltså profil och det där) - Kolla upp om det går att lösa snabbkommandon för texteditorn (ctrl-b osv) Kanedia: LOGGAN! (Sjukt va många som inte gör det då, jag trodde dert var lika naturligt som att man vet att typ tändknappen är cirka 1 m över golvet vis sidan av dörrren när man går in i ett mörktrum) ..
Stuck, han fick ju reda på det sen också, kan vara att man har vant sig med att klicka på "Startsidan" här på whoa så att man inte tänker på det.
Stuck: i 75% av alla hem jag bott i har lampknapparna suttit konstigt, kanske därför jag inte lärt mig att man kan klicka på whoa-loggan för att komma till startsidan (jag använder loggan på andra sidor). Tror mest det beror på att det tidigare fanns en länk som var startsidan och när den försvann så tänkte man (jag) inte längre än näsan räcker
en sak till att berömma: nya inloggningen är mycket smidigare än när den var del av bloggen.
Webmaster
2008-05-10 14:30
Oj, märkte att jag lät helt otrevlig där. Förlåt Kanedia .. det var inte meningen :)
Stuck och Fiyah hehe läste Bakelse1's inlägg precis efter Stuck När man expanderar forumen i Firefox så öppnas de, när man klickar på huvudkategorin igen, ex "Hobby & Fritid" så minimeras dessa inte. Får klicka på annan forumkategori för att den ska stängas och expanderas där. Har för mig att man kunde individuellt välja i förra versionen vilka man ville ha expanderade samtidigt/var för sig eller inte expanderade alls.
hehe sötiz, ja inloggningen var väl bättre än när den var en del av bloggen, men jag måste säga att jag gillar den som var innan blogg inloggningen, men ändrar sker med tiden
Stuck Ingen fara, no offence taken. Äntligen upptäckte jag nyttan med whoa loggan förutom och se cool ut. Vill ha en whoa t-shirt i ursäkt :) Tack för den grymma utvecklingen och web 2.0 som du pushat whoa mot!
Stuck Sen så expanderas inte forumen i FF2.0.0.14 genom att klicka på plus tecknen som innan utan på huvudrubrikerna.
inloggningsnamnet var inte kvar när jag loggade ur och tillbaka in nu.
i get more pussy then panty!
nu klagas det igen :) om man söker på användare (och inte hittar någon med det namnet, var tvungen att se om det fanns en riktig användare som hette "molgan") så står det hittade inte någon användare vid det namnet (eller hur det nu är formulerat) för alltid (eller tills man klickar på "avancerad sök", det borde kanske försvinna om man går till ett forum eller så?