Webmaster
2008-05-10 11:26
Octagon: Haha, Är du i alla forum så ja :D Startsidan = Loggan (Ganska vanligt på webben mr webmaster hehe)
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Detta har jag glömt nämna. Man måste fixa en del med sin presentation för att få in de nya koderna och sånt . Meh! Aja :)
Startsidan når man väl alltid via whoaloggan? Om jag inte imssförstår hela skiten nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tycker inte riktigt att den svarar på scrollen men jag vet inte om det bara är för mig, typ när jag scrollar ner till botten i ett forum så fastnar den där nere. Sen verkar det ju ladda trögare och den laddar ju typ om alla sidor man klickar sig till i ett blink, kanske svårt att förstå :) Men annars var ju allt jättefint och bra
PLUS att jag har den där jävla kompis-låten i skallen nu. Gah! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Webmaster
2008-05-10 11:31
Scripta: Jag har oxå märkt lite såna tendenser i IE7, det funkar utmärkt i Firefox. Testa att flytta ut musen till den gråa och sen scrolla med scrollhjulet (eller tvärtom) .. tror jag fått det att funka så. Anledningen till att det är såhär är alltså att vi tagit bort frames men ändå behållt vår "vänstermeny". Så vi har nåt slags CSS/Frames hack .. detta är nog anledningen till att det funkar kass på mobiler och i vissa browsers .. vi ska fösöka åtgärda sånt här efter hand ..
segt att man inte kan få ha externa bilder, var en av mina favorit funktioner :( Måste vänja mig med den nya boxen för gb och inbox men det kommer väl. Vid första anblick verkar den så där. Men sen så är jag konservativ med.
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Webmaster
2008-05-10 11:32
Ska bli kul att se hur många hits den får på youtube .. hade typ 500 eller nåt innan ;)
Webmaster
2008-05-10 11:33
R0feman: Du kan fortfarande ladda upp vilka bilder du vill!
Stuck: Jag är inte webbmaster, jag har folk som gör sånt åt mig ;P
Redline!
fan va nice, nu ser sidan bra ut även i safari!
jag har alltid rätt.
Just det, kom på en ful sak: • Det står "Editera" på knappen nedanför kontaktlistan.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Ska bli kul att se hur många hits den får på youtube .. hade typ 500 eller nåt innan ;) EVIL!
Fast jävligt klockrent :D
För jag är din kompiiis, det kan du liiiita pååå <--- nynna
var är faqen? varför måste rullisten vara längst till höger? det var mycket mer nice när den var i anknytning till "det orangea" varför kan man inte göra punktlistor längre i inläggen? kommer det inte längre finnas nån info om chatten? (vi vill ha mer rookies) kommer det inte finnas någon funktion som gör att man kan ta bort trådar från listan med "mina aktiva" annars är du underbara stuck. det ser bra ut=)
UtanAttTveka F20 Länken till chatten kommer att läggas in senare, är det sagt.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Molgan är utan tvekan den bästa kontakten jag haft här :)
va?
sökfunktionen var sådäär va... tyckte om den innan när de var lista o man kunde se vem som gjort den och när... nu är det lite rörigt och väldigt googligt.
Hoppsan. Här fick man för man inte loggat in på läääänge. Men jag gillar't. Bra jobb Ola, förstår nu var de dubbla arbetspassen kommer in i bilden.
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
Molgan är utan tvekan den bästa kontakten jag haft här :) testar bara citat knappen, fett nice :)
Fast jag har gillat att whoa inte har en sån knapp med, för på andra forum burkar det tillslut se så jävla grötigt ut när alla quotar hela tiden.. :(
work some magic
ÅHHH tobias!
Webmaster
2008-05-10 11:56
Sheit: Haha, jaa .. jag offra segern i FIFA turneringen för whoa's skull :D Markus bevisa jag ganska tydligt att han ägnat på tok för mycket tid åt att spela fifa och på tok för lite på whoa. JonkaGOO: Både jag och Markus är ju mac ägare nu ;) Fast vi kör väl FF iofs hehe .. sitter på balkongen nu med min kära macbook .. :)
Graffare
2008-05-10 11:56
Webmaster
2008-05-10 12:00
Kommer förmodligen komma upp en ny version igen nångång typ imorn eller ikväll med lite mer rejäla fixar på en del av problemen vi hittar nu .. jag funderar på att gå och äta frukost eller nåt nu :)
Graffare
2008-05-10 12:04
Fixa mina forum först, jag blev ju asglad för den, så funkar det inte :C
Verkar najs som fan, men det kommer ta en stund tills man vänjer sig vid den lilla Inbox/Gästboksrutan :D
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Webmaster
2008-05-10 12:09
VeCn: Vadå då?
Riktigt cleant!
Webmaster
2008-05-10 12:18
Fan va glad jag är att alla är nöjda. Ska bli kul att se vad "one" har att klaga på ;)
En grej: Ikonen som ska vara uppe i adressfältet är borta.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Fan va glad jag är att alla är nöjda. Ska bli kul att se vad "one" har att klaga på ;) Hahahah :D
tycker det var rätt fint.. lite ovant men va fan. man vänjer sig! dock tycker jag kanske att ens egen spalt med din profil och dem var lite små!
Graffare
2008-05-10 12:32
VeCn: Vadå då? Jag har saknat den, men när jag lägger till favoritforum så händer inget.
ok... måste bara klaga på att man inte kan ha flera forummenyer öppna samtidigt.
bug: kollar man forum, denna tråd tex. i firefox så åker allas inlägg utanför själva ramen och läggs under reklambilderna. funkar inte att scrolla heller. allt detta funkar bra i ie.
BILDEN!! man kan inte ha rörliga gifs längre. och man kan inte ta bort den bilden man har laddat upp, endast ersätta den med en ny, eller? externa bilder var the shit, tråkigt att det försvann! :(
vadå? jag dyster?
Citationstecknena är röda och kantiga :P
Snyggare:
Beat the odds like an abusive freak show owner
Måste vara den mest positiva responsen för en uppdatering nånsin? Bugg: På "användare nära dig" står det "ingen bild" på alla, trots att vissa har bild.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Fränt som Satan själv! Stuck är kung.
Producent
2008-05-10 12:50
Nice. Bara förbättringar typ.
Det laggar när man klickar på de olika forumen :(
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Producent
2008-05-10 13:00
skönare nu och enklare
beatguru
Fyfan så sjukt fult..
Jävlar vad bra dte gick att länka också... åhh. ge mig tillbaka gamla whoa.
tycker om det mesta, det enda jag inte gillar är, 1 INBOX tyckte det var snyggare och bättre när det stog meddelande...
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
kan inte nån posta molganlänken, youtube? så även vi som har vänner kan se den ;)
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Moderator
2008-05-10 13:16
Vem är Molgan?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
alla gamla PM man hade är borttagna?
Klicka på "Kontakter Online" Vips: MOLGAN! Alltid lika tråkigt att förstöra easter eggs, men nån måste göra det.
Jag vill kunna ha "Aktiva" och "Dina Aktiva" under "Mina forum". Annars var det fint! :)