Webmaster
2008-05-10 14:37
Att dom inte öppnas är med i mitt "ändrings dokument" ..
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Stuck Du vill inte göra det möjligt att implementera flash direkt till press/i trådar a la youtube?
angående "ta bort (innom 2 min)" skulle det inte vara bra om man kunde redigera sitt inlägg med (under dessa 2 min) om man upptäcker ett litet fel eller så så slipper man ta bort och skriva nytt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nu känner jag mig som största klagaren i landet med, det svarta sträck som omringar framsen syns inte i bloggen längst upp. det klipps bort. såg dock att det fixats så reklamen inte täcker del av framen längre, snyggt och ny bild, snyggt det med
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag orkar inte ens klaga längre
shimmy shimmy yo
Specialforum såg lite knasigt ut.. Jag vet en sak som skulle göra allt bättre.. Matforum. :-)
be the change
Stuck: Typ allt som ändrats. Är inte nöjd med något =/.
Producent
2008-05-10 15:28
Stuck Angående ta bort inlägg. Där jag påpekade att man kunde ta bort sina tidigare inlägg trots att nya inlägg kommit, kanske göra den så att man kan ta bort trots att andra skrivit efter, men att om man själv skrivit efter så ska det inte gå.
De där med att man bara kan ha en "huvudkategori" öppen va dåligt, vad gör sidan bättre med de? känns dom ni "tvingar" folk att använda mina forum eller hur man ska säga haha. sen kan man inte dra in tex. dina aktiva eller dina favoriter i mina forum.
Konse''
Grymt cleant, duktigt jobbat
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
jag kan inte ändra i min pres. såg ett stavfel. men kan inte ändra- står att jag ska leta efter röd text men hittar inget. pallade inte läsa hela denna tråden så de kanske redan har berörts?
hur kommer man till mp3 arkivet?
Graffare
2008-05-10 16:42
hur kommer man till mp3 arkivet? Här , eller via startsidan.
Grymt cleant, duktigt jobbat
AIK
VeCn de funkar ju inte, står "Tyvärr, inga inlägg motsvarade dina sökord."
Graffare
2008-05-10 16:47
En sak till.. vem fan är molgan? under kontakter online står det molgan- när man klickar på användaren kommer jag till ett youtube klipp. http://youtube.com/v/tg68XK-BjBo jag har ingen molgan på min kontaktlista?? hehe wtf is that?
oki, fick svar genom andra trådar om molgan grejen-men.....idag garvar jag imorn blir jag störd. hoppas de är ngt temporärt.....hyser stort agg mot youtube.
det går inte att ta bort sin bild? Så det bara är beight där?
...och det är det som är så fint med whoa!
du får lägga in bilden igen. iaf gjorde jag så.
men jag vill inte ha någon bild alls!
Det är fan riktigt bra nu!
då är de väl bra som de är? har du ingen bild blir de ju beige?
vafan? jag kan inte öppna vissa forumsmappar eller vad man ska säga, tycker jag på "hiphop" måste jag hålla på som bara fan innan den blir öppnad
jag kan inte öppna vissa forumsmappar eller vad man ska säga, tycker jag på "hiphop" måste jag hålla på som bara fan innan den blir öppnad samma för mig ibland.
sen undrar jag om man inte kan länka i texten längre (alltså göra så ett ord är länken)? måste man numera skriva ut hela länken? eller är jag bara dålig?
då är de väl bra som de är? har du ingen bild blir de ju beige? Jo, men jag laddade upp en bild för att testa, nu vill jag inte ha någon bild alls igen, som jag hade innan.
tyckte det va riktigt bra gjort. Dock en grej som är lite halv dålig, det är att om man har flicken "hiphop" öppen, så kanske man ska öppna "Övrigt" så trycks "hiphop" ner så man inte ser Graffiti o.s.v o sånt. Lite halv segt att trycka varje gång. Inte så värsta farligt, men är van att sitta och ha alla dom öppna så man kan klicka sig förbi snabbt! :)
Mindre plotter och strunt och mer clean, stabil och användarvänlig sida nu. Heil Ola. :)
mögel- I see the problem
En sak dock; * Fixa bort den där otroligt meningslösa och korkade kvadratiska bildrutan för ens pressbild. Vem har bilder som är fyrkantiga? ALLA har bilder som är nånstans runt 4:3 eller? :S Dvs förläng pressinforutan lite längre nedåt och ha en normal bildruta där bilder ser okej ut, inte en kvadrat. I övrigt bara bra grejer med siten.
mjo, får göra en beige bild och ladda upp. :( haha edit. jävla jpg-komprimering! Dumma!
gaia- woooord varför helt galet format?.....ps...jag ser rätt normal ut på min bild annars.
Yeah Stuck , there's no excuses! Fixa en normal bildruta, :)
jag tror de har det formatet på bilderna för att folk skall se smalare ut :)
hur ser man smalare ut när man är heeeelt utdragen?
de tär helt ok me format som gör mig smalare, men en rektangel does not a Peppis thinner make. är de mina inställningar eller ngt?
det beror ju på vilken ledd ditt kort är taget i, är det bredare än det är högt trycks det ihop och du blir smal, eller?
donno. provade med olika kort tagna från olika kameror. och allt blir en utdragen rektangel.
dvs det är inte som innan då de blev i det format de var från början. nu dras allt ut i sidled. har samma bilder som jag alltid använt här...hrm host
ok, jag vet inte vad det beror på, Stuck fixar säkert detta med, han fixar ju allt :)
hoppas det- annars får jag väl dra ihop den, spara o sedan ladda upp. men glo gärna in min bild o säg om den är utdragen i sidled- kan ju vara ngt me min dator också jag behöver ställa om...
ja den ser lite utdragen ut
indeed. a very lovely pic. nu helt förvriden. som sagt använt den innan på whoa utan att den ser utdragen ut. så vi får se om det fixas till.
Jag har alltid tryck in scrollen på musen för att gå längre ner i trådar, och det går inte längre! :(
testar bara citat saken
men rent seriöst. jag kan inte ändra ngt i min pres utan att den säger att de inte går. fix it? ngt svar tack (från en av oss som ändrar vår pres dagligen)
Nu behöver man tydligen inte logga in för att titta i forumen?
Orkar inte läsa igenom hela tråden så det kanske redan har tagits upp men det enda jag kan klaga på är sökfunktionen som tydligen skulle vara bättre än den tidigare vilket jag inte håller med om. Ni borde fixa så man kan söka i specifika forum och söka inlägg av specifika användare, igen.
cheddarbob : i varje forum kan du söka i det forumet (längst ner)
LÄnkar öppnas i whoafönstret hela tiden nu tycker jag.. japp, till och med när jag gjort rätt med länkandet så öppnas de tyvärr i whoa, fönstret.