i vanliga fall:
(nu ska vi se om man ser ngn skillnad....)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kontakter online Molgan Så klickar jag så är det en youtube länk? Nåt dåligt skämt eller något? Har ingen som heter "molgan" ?
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Har också samma problem med att öppna själva mapparna. Fungerar inte alls eller så tar det sjukt lång tid
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Webmaster
2008-05-11 12:03
Peppis: Vad har den bilden för orginalformat?
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Webmaster
2008-05-11 12:05
Men fuck. Jag har ont i ryggen. Får städa i lyan lite istället för att fixa buggar. Och sen är det fotboll (GLORY GLORY MAN UNITED!!) ..
stuck: ingen som helst aning. vet bara att bilden sett helt normal ut de senaste året på whoa. men inte nu längre. fiyah påepkade de obvoius- att de är en liggande bild- men de borde knappast vara anledningen då jag använt bilden i ett år här utan problem trots att den ligger.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
(f.ö. 16 00 ska det spöas knattelag och sedan spottas på chelski.)
du jobbar bra du stuck!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Stuck: Allt som görs uppskattas men lite feedback (=kritik) får du ju räkna med ändå. Personligen gillade jag den utdragna inboxen med samt har lite svårt för de nya knapparna. T ex "editera"-knappen under kontaktlistan var snitsig och perfekt förut. Kontakter online är också lite konstig men den har folk redan påpekat så jag håller mig där. Själv märkte jag att hemsidan man skriver in som sin egen på profilen sitter för nära huvudramen. Det kanske bara är jag som har det så men kan vara värt att kolla upp. Får hålla på Man U idag jag med då Arsenal plockat ur sig själva ur guldstriden. Sen är det jobb på AIK-Malmö. Woooh!
•pave paradise•
har märkt att för mig så syns inte alltid bilder & videos som är inlagda i trådar längre (detta gäller saker inlagda efter uppdateringen). jag sitter på nyaste FF & mac
Skitbra ny design, det flyter på som fan! Vet inte om det här är en bugg, men det verkar som att man inte kan använda fyrkantiga parenteser (någon smart whoait får gärna anmärka vad dessa heter) i ett inlägg längre, antagligen för att dessa uppfattas som en inkorrekt tag. Vet inte om detta kan fixas men det är lite halvstörande :)
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Peppis : bilden måste ha varit utdragen förr också eftersom den är större på höjden än längden.. Du får klippa om den så den har 4x3-proportioner så blir den inte utdragen, typ:
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Vart fan har grejen så man tar sig neråt i trådarna tagit vägen? Måste ju scrolla nu och det sliter =(
be the change
Vart fan har grejen så man tar sig neråt i trådarna tagit vägen? Måste ju scrolla nu och det sliter =( Scrollbaren? Längst till höger -------->
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
varför är scrollen ända långt där borta och inte närmre denna rutan som innan ? fet jobbigt. varför är där ingen banner mellan whoa loggan och inbox rutan. grått och fult nu bara
House is hiphop on fast forward ..
varför är där ingen banner mellan whoa loggan och inbox rutan. grått och fult nu bara antaglign för att ingen har betalat för att ha en banner där
Jag ser knappt scrollbaren, den är höst 1mm stor för mig, :S ser den knappt om jag inte VERLKLIGEN kikar nära skärmen:S
be the change
Vet inte om det har sagts, men jag tycker iaf det är grymt irriterande att man inte kan öppna och stänga forumlistorna längre, samt att man bara kan ha ett öppet i taget. Annars är jag positiv till den nya sidan..!
det ser jävligt rätt konstigt ut med 1 INBOX, "ETT INBOX" liksom.. inte ens hotmail har inbox fdär heter det inkorg.. ha meddelanden ist!! =)
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
JAg kommer inte in i min gb.......
Fiyah: funkar ändå inte. Det laddas och man hinner se gästboken i en sek under laddningen och sen stannar allt upp och blir grått.
kross: skumt, logga ut logga in kanske funkar. för mig funkar GB utmärkt
Gjorde precis det och det funkar fortfarande inte :(
kross: då kan jag inte hjälpa. om inte stänga av FF och sen logga in på whoa funkar.
nu ser jag iallafall scrollbaren ;D
be the change
Jag använder IE och vägrar börja använda FF bara för att få en community att funka.
kross: byt ut FF mot IE i mina inlägg då, jag antog bara att alla använder FF. stäng av & starta om (internetbrowsern) så kanske det funkar, annars har jag ingen aning
jag har hittat en till bugg i och med uppdateringen. ibland försvinner/laddas inte reklambannersarna. kanske dumt att klaga på men kan vara bra för whoa crew att veta
haha vem fan är
Ronaldo som är online på min lista? när jag trycker kommer youtube upp ?med någon kass film på fotbollspelaren? ;)
www.RekFoto.se
jag undrar det samma som Lexicon.... fast på min är "Molgan" online. och klickar jag på han så kommer de upp nån jävla snubbe som jag inte har en aning om vem det är.
Digg it...
Webmaster
2008-05-11 19:17
Lexicon: United vann nyss ligen :D Därav .. men nu är molgan tebax.KrossadAnka: Du ska absolut inte behöva använda FF. Men du kör IE7 eller? IE6 vet jag att det finns en del bekymmer med men inget som går ut över funktionalitet på sidan typ. Fungerar fortfarande inte din GB?
Fiyah: funkar fortfarande inte... blir: Server Error in '/' Application. -------------------------------------------------------------------------------- The resource cannot be found. Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly. Requested URL: /whoa/community/error.aspx
det är era hemliga vänner så ni inte skall känna er ensama om ni inte har några riktiga vänner online
Stuck: har ingen aning vilken version jag kör =/. Nej den funkar fortfarande inte =/ kommer inte in överhuvudtaget nu.
Krossad: nu blir det det för mig med, skumt
Webmaster
2008-05-11 19:21
Har förövrigt fixar en del grejjer (det var därför whoa gick ner ett tag nyss):
- Lite små design fixar på din profil, ser fortfarande förjävligt ut men profilen är nästa stora sak vi ska ta tag i.
- Mess/Gb notifikationen i titlen på sidan ska inte försvinna nu när man skriver nya inlägg.
- Länkar ska öppna i nya fönster nu.
test - Fixat lite med texterna på "ladda upp bild" sidan
- Om en admin är inne och pilla i ditt inlägg ska inte messet du får vara helt fult.
länkar öppnas i nytt fönser för mig nu
Hmm nu kommer ju pressbilden vara skit liten och avlång =/
H nu har felmeddelandet försvunnit men ännu blir gästboken helt grå när jag kommer in där.
profilen/presentationen ser ännu värre ut nu än innan (jag tyckte den var snygg innan, nu ser den tokig ut)
Webmaster
2008-05-11 19:26
Nu ska GB'n funka igen .. Krossad: Hmm .. blir din ruta mindre? Jag får kicka igång min virtuella maskin med IE på och kolla lite hehe.
Stuck: haha ja, den ser verkligen inte klok ut :P. Ska testa gb:n igen.
Nix unkade inte nu heller.. Även inbox/gästbok rutan försvinner när jag klickar in där.
Webmaster
2008-05-11 19:27
Ahh, okej. Har man ingen bild blir det lite ihoptryckt hehe .. var kanske inte så snyggt ..
Stuck: ser rätt konstigt ut med bild med då texten bara ligger i övre halvan av den "nya rutan" (se min pres tex)
vet ej om detta har sagts. "Gamla arkiv" för veckans mp3 funkar inte för mej, står typ "ditt sökord matchade ingen forumtråd" fett skumt .. skulle va kul om det åtgärdades ;D skitposotiv till nya siten.. fast som nån sagt att scrollbaren skulle sitta närmre som den gjorde innan ^^ annars helt perfekt :D oppo!
vart hamnar forumen man lägger till i mina forum? hittar dem inte ju.. Sen fixa så man kan stänga flikarna vid "forumen" typ när man trycker på musik så stängs inte den föräns man trycker på nått annat. så man kan säga att "minus" och "plus" inte fungerar ..
www.RekFoto.se
Lexicon: de läggs i mina forum, du måste dock trycka på "mina forum" igen eller gå till annan forumdel först för att det skall uppdateras
caliber- nej som sagt såg den helt normal ut på whoa innan. men inte längre. tänker inte klippa i den ,palla. vill ist att de fixas till hur de var innan isf.