I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Whoa Tag Team 2008 - Final och vinnare!

Vår Hiphop - Audio & Video

Admin

2008-06-16 19:55

Whoa Tag Team 2008 - Final och vinnare!

Då var årets Tag Team avslutat och årets vinnare är: Schakephuluc
De möter varandra i Finalen:

Gosk Records VS Schakephuluc 1-4

FINALBIDRAGEN

Generella regler genom tävling:

Bidragen får vara hur långa som helst och använda sig av hur många beats som helst. Både två rapparna i teamet måste vara med på varje bidrag. Hur mycket kan diskuteras, men både ska fylla sin funktion. Domarna kommer att titta på dissar, fyndighet, flyt, leverans, ljudbild, samspel och det totala framförandet. Tillåtna språk: Engelska och svenska.

Pris:
Var sitt exemplar av Bevismaterial DVD samt Purple Reign DVDn
Varsin tee från www.marysoul.com
Beats från www.rawmusic.se och Litanol

Tävlingens domare:
Mfs - Huvudarrangör, battlefantast och hiphopens trotjänare. Även kallad Mc Poplugg
Oracle - Whoas lilla hiphoporakel. Välformulerad och ärlig. Även norrlänning. Beklagar sorgen...
Blizzak - Han var med och battlade på whoa när många av dagens "whoarappare" fortfarande låg i blöjor. Egentligen för gammal för att fortfarande hänga på whoa.
Soheil - Sval snubbe som aldrig är sen med sin åsikter och att visa den. Dessutom gammal gammal Whoa Battle-rappare.
Aggro - Hiphopens Alexander Bard fast utan fult skägg och La Camilla. Provokatör, ordvrängare, serietecknare och hipsterfantast.

(Kaggen - Whoakändis, battlerappare och känd för sin whiskeyröst. Han har förmodligen fler fjortonåriga fans än du.)

(Inlägget ändrat av mfs 2008-06-16 19:56:28)

(Inlägget ändrat av mfs 2008-06-16 20:00:39)

(Inlägget ändrat av mfs 2008-06-16 20:01:38)

(Inlägget ändrat av mfs 2008-07-18 16:48:53)

Admin

2008-06-16 19:57
Aggro:

Det är slutspel. Känner ni det i luften? Whoa-killar i breda byxor mellan åldern 15-30 sitter framför sina hemdatorer med mellanmjölken/haschpipan i handen och vill ha blod. Precis som under Tv4s EM-sändning, dånar Led Zeppelins "Kashmir" i högtalarna. Jag, Mfs, Oracle, Blizzak och Soheil (På kaggens sittplats) sitter på första parkett. In på arenan kliver Marty och Goofy, som jag gång på gång har skickat lejonen på. Trots detta står Gosk Records duo fortfarande upp som Maximus och han där svarte slaven (Joba?) i "Gladiator". Hur kommer det gå för dom den här gången?

Team Gosk: Ännu en gång så är det proffsbasket-passningar när Goofy och Marty går back-to-back. Fyror avlöser varann, följt av tvåor och även ettor! I bästa fall liknar samspelet en verbal pingis-match mellan Team Gosk, men alla bollar skjuts mot Shakephuloc, i riktning mot deras plyten. Marty slackar lite i slutet runt "Klackar i taket"-raden, men det har inte pajat helhetsintrycket av hans prestation. Röstmässigt är det samma styrka som innan. Marty är arg. Goofy är arg. Och så här är det när man är ung i Sverige: man är förbannad helt enkelt! Låt resten av Sverige höra det, låt dom ilskna rösterna skaka om whoa-användares ipods och stereos! Go for it!
Det som imponerar på mig mest, förutom skånepågarnas obligatoriska ilska, är raderna! Här hör man de glaskrossande slagsmålsbars som jag så länge velat höra från Team Gosk!

Under tagteambattlens gång har Goofy fått mycket skit för sitt namn (Mest minnesvärd var Hubler och Bross användning av ljudeffekten "Goofy Holler" under semifinalen). Han lyckas här göra en B-Rabbit och klämt in ett snyggt disneyskämt på Doktor Döds bekostnad (som fick mig att skratta högt, efter ett återbesök på Doktor döds myspace...hahahaha! Förlåt, doktorn). Två popkulturpoäng till Goofy för att han rappade både om Niko Bellic och Kobra Kai.
Marty belyser sin fanbases numerära underläge på Whoa och levererar hettan i form av att driva med teorin om Shakephulucs speedrap ("inget tillfälle att er grupp börjar på "tjack"), skojar om Prendels intimhygien och avlossar slagskott som lämnar kratrar på Doktor Död och Prendels planhalva. Dom två Marty-raderna som rör om min skalle allra mest är "Hycklare som mytomanbrudar som sväljer satsen" (Starta diskussion nu!) och den uppenbara satiren över "stulna rader"-diskussionen (Ett stort poäng för Gosks rekonstruktion av en samlad Whoa-skara, jag tyckte mig höra en sur göteborgarröst mitt i mängden som antagligen skulle föreställa mig, mfs eller Blizzak.). Hela det intermezzot blev "glimten i ögat"-strössel över en annars fullmantlad disslåt, vars splitter kommer innebära en längre sjukhusvistelse för stackaren som står i vägen.

Shakephuluc: Det krävs mycket för att göra en grym disslåt. När den där polishatande grafittimålaren från Södra Bronx attackerade ett helt grannområde, höll hela hiphopvärlden andan. Ett decennium senare slog en champagnepoppande livsnjutare tillbaka mot tre av sina motståndare, för att sedan i folkmun krönas till kungen av New York. "The Bridge is over" och "The takeover" är idag ansedda som två av dom bästa disslåtarna nånsin. Vad är det som gör dessa låtar till klassiker? Är det grymt flow? Nej. Det är elakheterna och ilskan över musiken som ligger i fokus.
Doktor Död och Prendel har flowet intakt. Som vanligt. Precis som när dom gick Brutis på The Larssons ryggar och skuggboxades mot Tygla din Slyna. I den sistnämnda rollen var Shakephuluc textmässigt lata. Nu är det final och den tillfälliga hostan borde väl ha gått över sen dess? Stämbanden har blivit inflammerade.

Nu ska jag inte belysa att Skuggan av Svampen hade samma intro på sitt album (för sent! The irony...), vi koncentrerar oss istället på verserna i sig.

Låten består av tre delar. Dags att bryta ner kapitlen.
Del ett: Okej, här har vi det igen. Speedrap. Snabb-rap. Räserbajs-rap. Det här är anledningen till att jag sällan lyssnar på whoa-rappares gästboksposter. SMS:a "Snabb rap är förlegat" till 730 73 om ni vill hjälpa till att stödja kampen mot Munkhammars sjukdom.
Elakheterna försvinner i den vokalistiska kapplöppningen och "blockchoklad"-raden kändes väldigt nybörjare. Oj... en Långben-rad! Det där var oväntat....ofta.

Del två: Nu så! Vanlig raptakt. Dumhärmandet av Marty är nog det elakaste på hela låten. Ja, förutom raden om Martys kroppshydda. Dom snabba vitsarna om Gosks dialekter får mig bara att rynka på näsan - det var sånt här man hörde i början av kvalet, för helvete!
"Dö av en överdos som Malin Monroe" - va????
Därefter följer lite random Cartoon-violence, om bland annat tjurfäktnings-referenser och dartkastning. Kunde ni inte kört på "My name is"-instrumentalen istället?

Admin

2008-06-16 19:58
Del tre:
Herregud! Ännu mer snabb-rap. Om nån sätter igång en Twista-skiva nu, så kommer jag säkert dö av öron-epilepsi. Och från ingenstans levereras en rad som kommer få "Stulna rader"-diskussionen att fortsätta: "skatta mig lycklig som Göran Persson", som tidigare har används utav både 4e världen och Spakur (varför belyser jag ens en sån här sak? Jag menar, jag blev ju själv skitförbannad när Ågren la "Fruktsallad av ditt adamsäpple". Äh, skit i det).
Barack Obama-raden, Suck. Mina damer och herrar, får jag presentera Sveriges första rappande republikaner!
Och att lägga "Saknar ögon som skrattande japaner" är inte helt rumsrent i öronen på halvasiaten i juryn. Shakephuloc. Vad hände med er egentligen? Ni som var på gång. Eran sista bidrag är lika förlegad som Mike. Vem som helst, Tyson, Jordan, Jackson...

Är det nån som kommer ihåg 2pacs "Hit em up"? Det var en populär raplåt för några år sen. I den låten dissade Pac alla möjliga rappare så hårt att låten faktiskt blev hans död. "Hit em up" räknas därför som den hårdaste disslåten någonsin (Framröstad i bl a XXL). Om den låten innehar guldmedaljen, vilken plats hamnar Shakephulucs disslåt på? Ingen placering alls. Det här är ingen disslåt. Nej, det här är en display av hur lågt den svenska mp3-rappen har sjunkit.

Slutplädering: Team Gosk får min poäng. Flowmässigt ligger dom hack i häl rivalerna, men tack vare sin ilska, samspel och överflöd av elakheter, får Marty och Goofy den onde jurydeltagaren klädd i svart att slutligen applådera åt deras triumf.
Och publiken gnäller över att deras låt var för kort. Team Gosks bidrag var två minuter långt, tre minuter mindre än motståndarnas låt. Ett lönnmord går snabbt. Du sitter vid ditt välkaklade badrum och läser senaste numret av conneseur. Helt plötsligt står en främmande man framför dig och det sista du känner är en hård smäll mot bröstkorgen. Du dör ingen utdragen Hollywood-död, där du hinner väsa ur dig ett "Jag älskar dig" eller "Allt kommer att ordna sig" inför nån närstående. Du bara faller ihop som en säck potatis ner på klinkers-golvet och får ligga i en sörja av blod, toalettvatten.

Och om du känner dig manad till att medverka nästa gång, så steppa upp på scen. Det stora årliga Crew-battlet dyker upp senare i år. och jag kommer sitta här och iakta i mörket. Jag och min kortlek. Och piskan som whoa-guden gav mig.

Admin

2008-06-16 19:59
Oracle:

Gosk Records
Kommentar: Ännu ett klart godkänt bidrag från Gosk även om det känns som att det finns mer att hämta. Överlag tycker jag det är bra, men håller det finalklass? Som jag skrivit tidigare i mina omdömen så gillar jag attityden/röstläget och drivet som rapparna har. Det låter argt och grinigt precis som battle-bidrag ska vara. Dissarna då … ja vad ska man säga. Många är on point, framförallt i den första delen av bidraget, men utan att för den delen gå på knock. Diggar speciellt ”jag är goofy du är mimmi pigg” och ”nu möter du smutsiga södern som din flickvän” och även den simpla ”ni är whoas fc z”. Längden på bidraget är alldeles lagom, men tycker att det slutar lite för tvärt. Ett plus i kanten för introt dock och ej att förglömma mellanspelet - som jag hoppas att allt folk som tjafsat hit och dit om påstådda baitningar tar till sig.

Schakephuluc
Liksom Gosk tycker jag att Schakephuluc inte kommer upp i sin fulla potential. I den inledande ”versen” av Prendel finner jag inte någon rad som känns särskilt träffsäker. Visst, rader som ”knäcka er som om ni vore blockchoklad” och ”vi kommer ta ledningen som ett åsknedslag” är smålustiga, men jag saknar rejäla förolämpningar och provokationer? Ingen vidare bra start, så att säga. Schakephuloc lyckas dock vända på steken under den senare halvan av bidraget. Aningen ojämnt, men överlag tycker jag att det blir personligare och aggressivare. I vanliga fall hade jag här tyckt att drygt 5 minuter hade varit för långt, men i detta fall kommer de sista 3 minuterna snarare som en räddande ängel på posten. Precis som tidigare kan jag tycka att Schakephuloc skulle vinna mer på att dra ned på tempot och koncentrera/samla de bästa dissarna på ett kortare bidrag, men sållar man bland utfyllnaden så finner man faktiskt en hel del gott. Tänker på t.ex. ”marty är så fet att han föddes den 4:e och 5:e december”, ”prendel är down with me men ni är bara mongolider”, ”marty är så dum att han försöker låsa upp dörrar med sina nyckelben”, ”…så gör vi så att ni saknar ögon som skrattande japaner” eller varför inte jämförelsen mellan Martys skorrande och störigt skivhackande.

Sammantaget – Fyra duktiga rappare som förtjänar sina platser i finalen. Jag hade emellertid hoppats på mer. Denna finalrond känns lite som ”en dag på jobbet” från båda akterna, men där Schakephuluc gjorde lite välbehövlig övertid som i slutändan väger över till deras fördel. Hade Gosk fortsatt i 2 minuter till vet man aldrig vad som hade hänt, men nu gjorde dom ju som sagt inte det. Min röst går därför till Schakephuluc.

Admin

2008-06-16 19:59
Soheil:

shakephuloc: En hel del sköna rader och en skön switch mellan beatsen. Ganska tighta och bra flow överlag, fast jag tycker fortfarande ni blir grymt monotona ibland. Känns som ni lägger ungefär 40% utfyllnadsrader, minst, vilket känns lite segt i längden. Ni borde hålla era bidrag kortare för det är lätt att tröttna när ni kör fem minuter. Tycker ändå era rader i det här bidraget är bättre än det ni droppat tidigare även om vissa saker ni droppar (Göran Persson-raden) är played.

gosk: Ni är grymt samspelta som vanligt och man hör att ni reccat mkt ihop. Lite för kort låt dock, ni borde kört åtminstone en minut till. Ni tappar 2 minuter mot andra laget, vilket ändå gör viss skillnad. Ert bidrag är rätt bra men inte tillräckligt bra för att täcka upp 5 minuter ifrån Shakephuloc, även om jag personligen föredrar kortare battlebidrag (runt 3 min). Lite stressat flow till och från från Marty, tycker du passar mycket bättre på laid back beats.

Min röst går till Shakephuloc, och jag vill avsluta med två saker. 1. Vad står ert namn för egentligen? Och 2, ursäkta att min röst dröjde så, jag har inte loggat in på whoa ett tag och trodde jag skulle hållas uppdaterad via MSN.

Admin

2008-06-16 20:00
Blizzak:

Shackepulock
…eller hur stavas det? Sååååå tight…tävlingens tightaste bidrag från er sida. Stenhårt, aggressivt, rått och smutsigt. Jag stendiggar skånedissarna och sitter och småflinar för migsjälv. 4 beat byten uppskattas, men det är lite överdrivet att ha refränger enligt min mening. Ni använder friheten som ni får från tävlingsledningen på ett lysande sätt.

Gosk
Gosk är ju lite av mina favoriter sedan tidigare tävlingsbidrag. Detta bidraget är dock lite blekt och för att vara en final så tycker jag det är aningen kort. Det är liksom inte så mycket att skriva om det så jag i denna stund är lite besviken ;/ Jag är dock säker på att gosk återkommer i nästa tävling och då kniper de segern. Ni ska ha sjukt mycket ros för hur ni genom tävlingen vart sjukt samspelta och verkligen visat att ni är tighta emcees.

Tagteam champions 2008 blir dock….Shackepolack

2008-06-16 20:10
Som jag sa! Grattis! Hoppas på en fet crewbattle sen!
be the change

2008-06-16 20:10
Yeah!
B
Admin

2008-06-16 20:14
Mfs:

Team Gosk öppnar bra med fin känsla över beatet. Och en del personliga dissar. Men i den här ronden känns Schakephyloc starkare. Tungt beatval med stor variation och mängder av spännande rim. Visst är Prendels röst lite otydligt ibland men DoktorDöd lyfter bidraget och attityden känns mer kraftfull tidigare. Även om reff som både jag och Blizz ogillar är med så tar ni denna mot ett Gosk Records bidrag som kanske är lite för kort för att mäta sig. Tyckte GR var lagat som stod för de pubertala dissarna den här ronden. Vinnarna i årets Tag Teamtävling är alltså från nollåtta den här gången. Kunde inte passa vårt år bättre. Grattis!

2008-06-16 20:18
Nice välförtjänt shackepuloc! grattis!
^^

2008-06-16 20:20
Grattis pågar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-16 20:23
Kan inget annant göra att känna att det var felbedömt, men kan inte klaga på dommarna som lyssnare.
Don't!

2008-06-16 20:48
Grattis Schakephuluc
---------Reklamplats---------

2008-06-16 20:52
tråkigt att team gosk hade ett så kort bidrag men det som de hade var dock av prima kvalle,

2008-06-16 21:13
Så där perfekt har precis lämnat saco säcken!. Haha.. trodde de skulle bli typ 3-2 till shake bara för så jämnt var det, men jag nöjer mig med 4-1 oxå! .. Verkar som bara aggro har lagt ner nån riktig tid på det hära, och han va väl endå klar typ 2 dagar efter? .. Hur som helst, tack för tagteamet, Det öppna mina ögon för SHACKPLACK ! Ha de bäst
Mr Awesome ..

www.myspace.com/mrwillybwooi

2008-06-16 21:15
Höll på Schakephuloc hela tävlingen igenom, men tyckte ändå att finalen var lite sämre än resten av vad ni lagt. I vilket fall vill jag säga GRATTIS Prendel och DrDöd!!!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso

2008-06-16 21:18
yezz!! tackar :D
inte helt oväntat iof :P
www.youtube.com/prendel

2008-06-16 21:20
just det :)

Schakephuloc står för "jag är ful och"

tyckte det skulle vara lite smålustigt att alla våra motståndare skulle säga "jag är ful och åker ut ur tävlingen" XD
www.youtube.com/prendel

2008-06-16 21:20
Fel gubbar van.. men fan, grattis shakeiuhgu :)
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2008-06-16 21:53
Grattis som fan till heteron och doktorn, eller bögen och prendel!
Detta ska firas med alkoholfri läskedryck av ciderkaraktär från Lidl, finare än såhär blir kvällen inte. Se nu till att krama Gosk ordentligt som tröst och allt blir bra.

prendel, angående namnet; Jag anade nästan att det stod för det, men inte vad du skulle använda det till. Faaaan vad omoget :( I like!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2008-06-16 21:56
vänta nu, vad fan är grejjen?

har jag inte fel så påstår domarna att dom går på "battlekänsla" "det ska vara hårt, det är battle"

har ni ens lyssnat på låtarna?

det här är något av det löjligaste jag någonsin bevittnat, och sen undrar folk varför jag tar sådant jävla avstånd till såna här tävlingar, det handlar ju bara om vilka som kan larva sig mest och framstå som mest oseriös?

jag är övertygad om att whoa är spiken i kistan på svensk rap.

stila upp er skit och gör något vettigt med mickarna.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2008-06-16 22:04
Nickomacfish

ställ upp då i crewbattle, och visa dom andra hur man ska göra .. tycker att det är bättre att man visar hur det går till än att bara hatar och sen inte klarar av att visa hur man ska göra.. Eller ja, klarar gör du säkert.. Men ja.. Sen har ju inte alla grötmördarwhiskeyröster heller dude
be the change

2008-06-16 22:09
Grattis! Fast jag tyckte Pangbrallis var bättre.

2008-06-16 22:09
Ajuste, har du vunnit Tagteam själv nångång eller är det därför du är butte? =)
be the change

2008-06-16 22:21
Personligen tyckte jag att Aggros analys var spot on.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2008-06-16 22:31
då har man vunnit 2 whoatävlingar i rad då :)
www.youtube.com/prendel

2008-06-16 22:45
fan , hoppas att CCK eller Smutsiga södern är med i nästa tävling
Grattis till ' Jag e ful och ' ni är så FEETTTT BRRAAA
fast jag hade hoppas på först : The Larssons Sen : Hubler & Bross
o vem e det ?
kan det vara VemVet?

2008-06-16 22:47
gratz

2008-06-16 23:39
Är det avgjort? Hmmm... orkar inte kolla vem som vann. Grattis till båda parterna. Nu ska jag äta fisktacos. Och med äta menar jag "titta på". Och med tacos menar jag "japansk fabeldjursex".

Till resten av deltagarna, domarna och suputerna i avbytarbänken säger jag: Vi ses vid crewbattle! Jag har nog lite tid över att delta i domarsitsen mellan bakunyuhentai-surfandet och tvättiden. Läs min blogg medans ni väntar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-17 00:02
Jag håller fan med Nicko Mcfish, rappa snabbt på beats har la fan aldrig varit "battlekänsla?"
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2008-06-17 00:12
Min personliga åsikt om huruvida GR var bättre än oss eller inte i finalen låter jag vara osagt, men tycker att GR droppade ett par riktigt fina rader, bl.a raden om storleken på mina öron - som jag tyckte var skitkul. :) Bra jobbat av GR, en silvermedalj är fint det också!

Tack för en trevlig turnering!

/ DR.DÖD
Lyricist

2008-06-17 02:56
Grattis Sha...orkar inte skriva namnet. Inte heller kopiera.

Jågge, jag vet hur glad du är nu. Akta dig för en glädjeförsats

2008-06-17 03:11
NickoKick P20: Vadå, vem fan har någonsin undrat varför du inte ställer upp? Som om du är någon jävla behållning.

Grattis Shakephuloc; måste dock påpeka att jag överlag gillat Gosk mest och på nåt sätt tycker det är synd att ni inte körde lite längre låt. Då hade ni fått min röst även i denna rond.
Vem är du, tjänsteman?

2008-06-17 12:01
Som jag sa! Grattis! Hoppas på en fet crewbattle sen!

ställ upp då i crewbattle, och visa dom andra hur man ska göra .. tycker att det är bättre att man visar hur det går till än att bara hatar och sen inte klarar av att visa hur man ska göra.. Eller ja, klarar gör du säkert.. Men ja.. Sen har ju inte alla grötmördarwhiskeyröster heller dude

Är det bara jag eller är JackVegas- en lika stor asslicker av DoktorDöd så att han ser ut att han hela huvudet i röven på honom? Om nickokick menade att shakepulorna inte var värdiga vinnare så tror jag nog att dom kan stå upp och tala för sig själva istället för att du ska komma och leka nån jävla riddare i svart. sen är det patetiskt att du hatar på nickokick för att inte han ställer upp... när du själv inte ens rappar
Suck on my chocolate salty balls

2008-06-17 12:41
Fifty-Fifty

Jaha, men du gör ju precis samma sak för Nickokick? Tror han kan svara själv ;)

Och asslicka och asslicka, jag tycker det är fruktansvärt kul att han ställer upp i sin första tävling och vinner, och Prendel vinner sin andra tävling på rad. Jag diggar deras musik, tycker det är soft. Sen har jag följt DR.DÖD ett tag i lyricism också, och där är han en stor förebild för mig, säkert för många andra också.

Men yeah, man förväntar sig inte mycket av en liten kaksnattarunge som dig.
be the change

2008-06-17 13:27
Jag tycker SHackKnulla har gjort turneringen kul, dels för att Prendel har visat vad han kan och Doktor död har fått göra sin röst hörd rejält! Sen blev det ju extra roligt när ingen visste vad namnet stog för och de fick vi veta nu när ni hade vunnit :D haha!

2008-06-17 14:32
när är det dags för crewbattle?

2008-06-17 14:32
grattis shacke! möjligt att kvalitén på rappen genom tävlingen kunde varit bättre men tycker ändå det har varit ett nice taaagteam med bra domare osv.
hets, stress, fest!

2008-06-17 15:02
Grattis boys , ni var grym ;)
Things can go wrong but life goes on...

2008-06-17 15:27
Grattis!

Vart förvånad dock, gosk lägger de riktigt hårt, mycket mer battle i deras bidrag, men grattis till andraplatsen.
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Lyricist

2008-06-17 18:54
visste att shacke skulle vinna^^
jag lägger så bra rapp
att du stänger av snabbt

2008-06-17 20:06
fattar inte hur gosk gått vidare tidigare men nu la de sitt bästa bidrag, hur kan de inte vinna? prendel o co. rappar ju snabbt att det inte är skönt att lyssna på dom dock har dom ju sina ställen där det låter riktigt bra.

2008-06-17 20:20
JackVegas-

Det jag menade med mitt förra inlägg var inte för att på något sätt "skydda" Nicko, jag menade bara att du är patetisk när du av alla skriver att du hatar på folk som säger att dom kunnat gjort det bättre osv. (eller vad fan du nu skrev) när du själv inte ens rappar.

Visa att du är 21 förfan och sluta beteé dig som fjorton, och jo, du asslickar DRD, trust me.

Grattis tjackpullor
Suck on my chocolate salty balls

2008-06-17 21:13
Tycker det var en väldigt bra final, mina favoritlag i final... båda lagen har höjt sig kraftigt sedan kvalen, då hade jag aldrig kunnat räkna ut detta, fast iofs har jag ju G i matte.... :)

2008-06-17 21:13
Btw, domare, när startar crewbattle?

2008-06-17 21:57
tycker de va solklart att gosk inte vann grattis doktor död o prendel;)
punkternas punkt...

2008-06-17 22:20
Fifty-Fifty

Du är bara avundsjuk.
be the change

2008-06-17 23:15
kaksnattarunge

hihi

2008-06-18 01:18

2008-06-18 01:55
Som jag trodde, har inte gillat Gosk från starten...

Grattis Doktorn och Prendel!
bla.

2008-06-18 14:28
haha vilket skriveri, nu tändes en låga bak i huvudet på den allmänna whoasnubben och tangenterna börjar flyga vilt.

Soheil: tog det hårt på dig gubben?

JackVegas: jag har ställt upp, flertalet gånger, då var det lite mer klass på lagen, och därmed en roligare tävling.

nu gör jag inte sånt, för hela konceptet har ballat ur.

nu har jag vädrat min åsikt, låt tangentflygandet börja!
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon