Succebeatsen är tillbaka!!! "Sybu" & "Chillin"
Succebeatsen är tillbaka!!! "Sybu" & "Chillin" Så.. många undrar säkert vad det är för succé med dessa två beats, egentligen inget förutom att... ..dessa två beats har nu blivit nedladdade n ä s t a n 10 000 gånger av olika användare på whoa, men i och med gamla tjockfyllda trådar, med ouppdaterade länkar som jag ändå inte lyckats fått uppdaterade från moderatorer efter ett gäng förfrågningar, så gör vi en ny tråd istället. Nu kommer vädret kära vänner, så varför inte ta ett av dessa två beats, eller båda och rappa lite om det härliga här i livet hehe..Sybu Länk 1 Sybu Länk 2 (Finns även i en annan version med annorlunda breaks, trumupplägg och baslinjer. Den här finns för dig som vill göra något exklusivt sommarbeat med mig.)Chillin Länk 1 Chillin Länk 2 OBS! Gillar ni mitt sound, så böööööööör ni hålla ögonen öppna för vad som komma skall... Chess EP (Produced by Spell) One
Catapults Ent.
coolt
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Producent
2008-04-05 10:51
inget blev "mäktigt" i mina ögon jag diggade inte nåt. hej
beatguru
kul att ni gillar folk! one
Catapults Ent.
kanske hundra nedladdningar bara..!?!
Catapults Ent.
hehe fan jag började skriva till Sybu förra året men sen packade jag ner datorn och flyttade.. vettefan vad som hände sen. hade en bra text på g har jag för mig ;) men nu funderar jag starkt på att köra nåt skönt på chillin.. kanske blir nåt på Sybu också. måste bara hitta en studio här i detta gudförsakade örebro.. bra duktigt grymma beats i alla fall! sköna som faan! diggar upplägg, samples, cuts, hela köret! Fred ut!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
älskar värkligen sybu beatet,fyfan har redan kickat på det men tror jag ska göra det igen asså XD bra spell,biglove till dig
fosho
kul och höra vänner, ja ni som känner igen det, vet ju vad ni ska göra, ni andra... välkomna till "gratis e gott"!
Catapults Ent.
Sybu är fan det fetaste beate men gillade inte chillin så mkt :D men kan du langa länk med sybu fast andra drums and shut ? =) peace !
Nej,
mattson länka mig audio och berätta din ide så får vi se om du får den andra versionen ;)
Catapults Ent.
Haha Okey kan göra de en ska kirra ett mixerbord bara hare inte hemma :S men de kan fixas peeys :D
Nej,
det första beatet är ju samma sampling som rjd2 använder i ngt beat från hans första skiva tror jag
hahaha
det visste jag inte, kul man skriv gärna vilken låt det handlar om ;)
Catapults Ent.
haha inte ens 300 laddningar!?? jaja, då får väl folk skylla sig själva :)
Catapults Ent.
Du får ju tänka på att många säkert redan har beaten också :) peace
Allt är sant på internet.
jo visst, men känns som ett stort gäng inte fick riktigt sin dos av Chillin i vintras innan tråden togs bort pga av att jag "uppade" den för mycket. tråkigt när folk kan hitta kvalité.¨ frågan är om folk över huvud taget vet att Spell är en bra skit.. frågan det. man får väl pumpa ut ett hundratals pianoslingor för att bli recognized kanske..? ;)
Catapults Ent.
Hehe näe det tror jag inte. :p De flesta på detta forumet vet nog vad du droppar för shit. Sen är ju alla lika slöa. Ingen som kommenterar. Alla bara tankar. Man kanske borde fixa en funktion så man måste droppa en kommentar innan det går att tanka ner. Det skulle va fett :) Iaf jag har beatsen redan! :) kör hårt!
Fast det var nog ingen bra ide :p Man vill ju ha kritik inte ens massa skit. Glöm det där :D
haha feel u, aenge problem
Catapults Ent.
men men, vi kör en gång till, det verkar som om det inte finns någon efterfrågan på dessa något mer..
Catapults Ent.
Chillin' Diggar jag lätt till! Bra Beats :D Peace
Räck upp din hand om du diggar den
har jag helt fel eller är det samma sample?
hahaha
visst är det samma sample, den hade jag ju hört ju hahaha, frågan är bara när.. coolt man. däremot använder han även ett par andra samplingar som inte kommer från samma låt, vilket jag inte har gjort. good to know. one
Catapults Ent.
har beaten sen innan men dem är verkligen skitgrymma,gillar iofs inte den typ av beats men produktionen är dope,behövs knappt nån rap till dem
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bara 500 nedladdningar!?!??!?! wtf jag måste ha tappat det hahahaha.
Catapults Ent.
och alla dessa människor som addar min msn och ber om dessa två beats..? jag trodde någon skulle bli nöjd? ;)
Catapults Ent.
up. and be erased..
Catapults Ent.
grymt jävla skönt beat... Ännu skönare att den e
gratis :D
Sköna beat mayn ;)
tack hörni kul att ni gillar, kom igen nu whoa ta för er, och sprid budskapet god damnit
Catapults Ent.
sybu-beatet va helt galet fett!! Tight produktion dessutom! chillin va också fett skön! vad fan för musik är det man ska sampla för såna här funkiga beats? :D
When we live to die we don't live at all
professorn jo men man samplar väl det man lyssnar på i allra högsta grad (om man heter spell dvs) här har jag tagit portioner från två mycket sköna artister. sybu är samplad från en artist med mycket memphis och northern soul känsla som heter Syl Johnson och chillin är samplad från vår allas George Clinton & Parliament Funkadelic . one
Catapults Ent.
upp då för i helvete
Catapults Ent.
Fina :) Diggar dina beats! men just dessa 2 börjar bli lite "playedout" PEJZ!
Diggade chillin och det blir nog spark på det! ups
har borde det alltså stå någonting smart :/
då är det bara länka upp skiten i den här tråden baby!
Catapults Ent.
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
Ett av dessa beats menade jag ofc. :P
nu börjar tråden arta sig som den ska lite... big up people!!!
Catapults Ent.
Upp!