Hur ser du ut? [Bildtråd nr 8]
Visst serru, nu får ni visa hur ni ser ut. Så här ser jag ut (dock inte seriös):<a href="http://www2.speedyshare.com/data/666726793/9812721/27079015/coolett.JPG" target="_blank">LÄNK</a> Sådär. (Inlägget ändrat av whatone 2008-06-03 00:19:08)
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
sorry att jag är offtopic men din hoodie var grymt snygg..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://img520.imageshack.us/img520/8344/bild15gg2.jpg
sccccccchtek curry
Just because i stand over you don't mean you understand me
bra att man missade att denna hade precis startats och man postade i den andra tråden med typ 1000 inlägg, aja.
Haters gon' hate...
Köpte i Thailand, typ Bape heter märket. Ska tillbaks till tv och se lilla fadji nu :)
Poker_face P18 Hur många gånger har du laddat upp den första bilden? XD
No you!
Så fort det kommer en ny chans! Dvs, nu! :)
^ Smart sagt.
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
Sådär ser jag ut, och där är min son när han var en dag gammal. Han ser lite ut som Mr. Magoo om någon kommer ihåg honom.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
http://f.playahead.se/c3/659a3a9d4a0a4cb02a43c1ae94fb60/share/12f98c0baa854c4baefb8418f31901c0.jpg
eyeyey
Like hell yeah! Flock the seagulls on this mothafukka!
! P19 : Det har du rätt i. Tänkte inte på det, men det var för att dom var nyköpta och jag var tvungen att pröva dom :)
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Uppsala reggae festival tankad och ur balans.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oj va fan...
såå
krrrrrrrra
Den klassiska peta-näsan-posen, 5 på morgonen, öl på axeln och ser väl kanske lite sliten ut.
HUTT!
Rehab is for quiters.
vilket läppstift, ferrari red =P
Jalla idiot systemet stänger snart!
Sönderslagen : Naaaaw va sött
At the gates of Eternity...
får nog "öppna i nytt fönster"
HELSINGBORGS IF!
naboo manlig homoerotik av bästa klass :)
HMOR
ibland ser jag ut såhär:
och ibland ser jag ut såhär:
...beror på dagsformen ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
misery_chick måste säga att alternativ 2 föredras
oh no he didn´t!
Alternativ två, eller alternativ photoshop som jag kallar det, var finast.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
mephisto X4 jag äger inte photoshop eller dylikt, det är bara dålig kvalite och moggigt ljus på grund av kass mobilkamera.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?