Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Misery_Chick: Okejdå, försökte inte vara ett rövhål på något sätt :P Tyckte bara den såg väldigt perfekt ut. Inga skavanker liksom :P
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
hur gör ni så att bilden visas i inläggsfönstret?
Instead of having "answers" on a math test, they should just be called "impressions," and if you got a different "impression," so what, can't we all be brothers?<br><br>
mephisto X4 mjo, för en gångs skull så var usla kameran snäll mot mig, det händer inte sådär jätteofta ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
hallrich P22 bara att dra in bilden i meddelanderutan
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Kaesh var freash
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Ni kan även se mej på påskkärringtråden som ingen uppdaterar:-P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tur att rakapparaten inte gick sönder....gått runt sådär hade inte vart okej
vi är överallt!
Jag och min dotter för några månader sen.
www.nativeswedes.se
va söta ni är perveterad_bäver!! du ville bara skryta med din dotter va?
mellon: Självklart... det är det enda sättet jag kan få lite fokus på mig själv nu för tiden. haha
www.nativeswedes.se
kan man säga ni är lite lika eller är det helt och hållet fel?
chana_masala: Jag ser inte många likheter förutom fötterna som hon måste ha fått från mig men de syns ju inte på bild. Men om du ser några likheter så blir jag bara glad.
www.nativeswedes.se
perveterad_Bäver P23 brunt hår har båda, svårt att se vid så tidig ålder kanske.
får väl säga grattis i efterskott, måste vara roligt? längtar tills man blir farsa faktiskt.. söta små kryp det där!
Tackar och bockar! Det är det roligaste som finns. Hår och ögon har hon fått från sin mamma som är halv-thai skulle jag gissa.. jag har råttfärgat hår. :)
www.nativeswedes.se
först hade jag
långt hår , sen klippte jagmig ich du ser jag ut
såhär ..
vet inte om länkarna kommer funka.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
hallrich Bad ass motherfucker!
Det här är så jävla roligt. Bekräftar alla mina fördomar, haha.
Redhead
Graffare
2008-03-20 23:37
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
ÅÅÅÅÅÅÅ-ÅÅKA PENDELTÅG! JAG ÄR EN LOSER BABY,
JAG HAR INGET KÖRKORT!
(får tillbaka i april då ser ni inte mig på tåget längre, så passa på!) :)
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Löjligt vad brudarna är snygga här alltså. Man blir ju nästan kär här borta.
jag vet en som ska onanera...
SMÅLAND!
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
den funkar nicht, dra in den i tråden
SMÅLAND!
Rapdude "för snygg för att visas här"
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
Perveterad_Bäver: "Hår och ögon har hon fått från sin mamma som är halv-thai skulle jag gissa." - Du gissar att mamman är halv-thai? :/
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
jag till vänster..
oj, vart tog bilden vägen?
Hangaround
2008-03-21 11:31
Jag sett ur en 10-20 mm's glugg och med en blixt uppkörd rakt i ansiktet. Rättvist fotografi är skiten!
Hangaround
2008-03-21 12:33
"...Löjligt vad brudarna är snygga här alltså. Man blir ju nästan kär här borta." Stick mannen haha! No offence, men de flesta brudar på Whoa ser ut som de små flickorna ur japanska skräckfilmer :P Och de flesta killar ser ut som luffare här också!
At the gates of Eternity...
BC99 Haha det där ska jag komma ihåg^^
Lacroix : Du vet väl att din fanbase av kåta P19 här på Whoa kommer öka markant i antalet medlemmar? :P It's all good, jag var likadan när jag var 18 ;)
BC99 Min fanbase är inte så väldigt stor. Men det är väl alltid kul med nya medlemmar?^^
BC99 P24 Tycker att du har så jävla fel, finns många heta brudar. Fast håller dock med om att många killar ser ut som luffare. Som tur va e man inte ngn av dom: D
No you!
ProNoob : Mannen, vad finns det? Ca 20- 30 000 tjejer/kvinnor på Whoa? Jag kan räkna upp de som är puliga på en hand... Antingen är det jag som är extrememt kräsen eller ni som inte har någon smak, jag gissar på det senare! :P
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.