PaintBattle!
Alla som vill vara med i PaintBattle anmäler sig här.. Får disskutera regler osv.. !
=-=Ge mig en andledning att stanna=-=
JEJJ NÖGI... självklart... :P
ställer mej först i kö...
tänk dej ett photoshop battle...men i paint...lite humoristiskt... fråga nögi...han vet säkert... : P
uuh...det är bra mannen... kom igen nu...flera... :P
Skivsamlare
2004-05-06 21:36
kör på tema!
fair enough..
jag e me iaf
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Producent
2004-05-06 21:57
är det okej om man skissar upp med bläck på papper.. skannar in å arbetar bilden i paint sen? färglägger å så ?.. :)
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Det ska vara gjort i paint inte scanna och färglägga.. annars kan man juh lika bra ta en färdig bild från en målarbok och scanna in sen färglägga.. Nä det ska vara gjort i paint.. Måste ha judges... Jag kan ställa upp som en av dom... Går grafisk design så jag vet vad som gäller :) Så ställer jag inte upp med att göra bilder.. Men jag behöver nog lite fler domare... ;) OBS!!! Dom som är domare får ej göra bilder! Ni målar en bild själva i paint som ni sedan lägger upp här.. Reglerna är såhär.. Man kör 1 on 1. Bäst av 3 bilder! Ni kommer att få ungefär 2 dagar per bild på er. Tycker det låter schysst Bäst av 3 vinner som sagt.. Men det måste vara fler med.. Minst 10.. Är det någon som vill döma med mig så skicka något till mig... Dock så måste alla vara med senast lördag klockan 22:00 e det chill?? Än sålänge e det: Wood JenifeR Kloak ??? Shakes Ska du vara med Cliche?? Eller det blev för svårt nu kanske? :P Måste ha fler... Något jag glömt eller stavat fel på så rätta mig :D
=-=Ge mig en andledning att stanna=-=<br> <br>
Nä men det e lungt.. menh jag behöver fler domare.. Jag kan inte döma alla sj.. blir inte riktigt fairplay då kanske... MEn kom igen nu FLER!!!
jag gillar röstning... domare kommer att fakka upp de... :P
Nix... men då e fan jag oxå med i tävlingen... Eller det går kanske inte?
klart som fan de går... så många som möjligt ska ju vara med så vi lätter lite på reglerna?? :P
Oki kan vi göra så med ja :D
Wood JenifeR Kloak ??? Shakes Nögi Cliche vet ifan än.. någon som pallar Pm:a eller nått För att få lite Liv i luckan så kommer jag göra så att jag kommer skicka en liten fin första vinst till den som vinner!! Men inte förrens jag har cash! :P Så alla som vill vara med och vinna detta fina pris måte anmäla sig SENAST Söndag!!!
hmmz.. kanske ngt för makkan...
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
Leon P19 Jo men han ska göra det i paint.. Men men fråga han.. Alltså minst 10 person till imorgon alltså! Annars blir det inget.. då får ni bara visa upp era skills och skicka up en bild ;)
va??domare?? var det inte nån som sa "inga domare"...var der jag?? va med i själva tävlingen istället... :P
wow vi är 9 st om alla jag räknat med är med men jag vet inte Wood Pm: a dom jag e osäkra på.. Ska på släkt träff när som helst ;) Valero praeven Mheg???????????????????? Wood Camp_life???????????????? nögi jenifeR shakes kloak???????? cliche???????? Wow vi e 10 om alla dom e med... Så kan tävlingen dra fram senare ikväll juh.. kanske någon mer som e på då :) Jag har bestämt så här nu. För att detta är första gången jag arrangerar en sådan här tävling Så e det lite svårt att ta beslut och komma på ideér. Men vi gör så här.. Första bilder blir en provbild så alla får se varandras skills lite... :) Men avslöja inte för mycket av den... :) Så har vi ett tema på bilden oxå!! Temat blir Ishockey Sverige - Canada! Finalen. hehe kommer bli svårt i paint detta :) Ingen kan åka ut första bilden här nu.. bilden ska vara uppe senast imorgon klockan 20:00 blir väl en glad och trevlig tid.. Efter det så kommer jag att lotta vilka som ska möta varandra osv... /Gone Peace
fan vad ni svennar kommer att bli ägda... finne power... :P
upl.silentwhisper.net ...
haha...ganska stolt faktiskt...gjord till tonerna av rage against the machine-Testify...
hit med reklampennan...:P
:P
ja e på
den som hoppas skiter på sig och dör
Teddy_Knogjärn nice :D
Follow the dao, right about....NOW!
tack, rätt nöjd faktiskt =D
Ehh Hallå... Läs mitt senaste inlägg... Angående Tema..!! Alla som e med gör en bild med Temat Sverige Canada Finalen som spelades idag Blev 3-5 till canada om någon inte såg matchen.. tills imorgon klockan 20:00 ska det vara klart.. Peace!! Mitt kommer imorgon någon gång
Praeven cool!!! Teddy_Kongjärn duger duger!! :) Skicka upp fler.. ni har till imorgon klockan 20:00 så det e lungt
jag kommer strax med bidrag
det var en så vacker referens bild,, men oroa dig inte. Så fort jag pluggat lite och ritat färdigt ett skivomslag så ska jag lägga upp mer :)
Praeven kolla när jag skrev det inlägget om imorgon 3:15 valero nice.. skiv omslag?? i paint??
nögi P4: hahaha nej,, jag tecknar för hand.
faktum är att det var första gången jag rörde paint på 5 år kanske,, förutom att man ibland klistrat in screenshots då.
Toastare
2004-05-11 05:38
BountyBoo anmäler sig...eller det kanske e för sent?
Hade iaf inget att göra...så här e min hockeybild!
Hockeybild!
Jag skyller allt på Emma!
hahah sirapsflaskan var fin bounty :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
e det bara jag eller..? men inga bilder funkar för mig.. inte dessa 2 sista iaf... Ska göra min bild när jag käkat.. Sen efter det så drar tävlingen igång.. Alla som lämnat ett bidrag nu får vara med så lottar jag ikväll osv...
nögi neej,dom funkar inte för mej heller... konstigt... :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
japp... riktigt fet men det var hockey theme :)
upl.silentwhisper.net Lite snabbt bara... 5 minuters bild jävel.. hehe
Blir bättre sen har bara bråttom nu'!!!
Fyller juh 18 imorgon
så gäster
Puss haj
Praeven Nope från scratch ska det vara...! Kanske senare i finalen.. Vem vet vad jag hittar på då :P själva tävlingen drar igång om 30 minuter när jag lottat alla och så ;) praeven Nögi The-Dude wood valero BountyBoo JenifeR Teddy_Knogjärn Shakes Mheg svt Kloak Jag förutsätter att dessa är med... Ska skicka pm till dom jag e osäkra på men men!! Nu är vi 12 st jag kommer att lotta vem som ska möta vem sen när jag fått reda på om alla e med.. Peace!!
The-Dude P18 jupp...riktigt nice... :P
hrm...host...borde inte tävlingen vara igång nu?? vill klaga... :P
Jag fattar inte riktigt. Är det hockey som är temat? För nästa omgång också?
han ska väll fixa nått nytt...så har jag uppfattat det i alla fall... men just nu är hockey temat... tror jag... :P
Jag är gärna med.