har du spamat lite meddelanden åt dom??... :P
Nix pallar inte... ;)
=-=Ge mig en andledning att stanna=-=<br> <br>
Du får ta tag i det här nu :P Annars får vi göra som wood säger.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tacktack...:P har nån en läderpiska btw??? :P
fan också glömde ju shitet
den som hoppas skiter på sig och dör
Jo men det finns juh inte direkt mycket att göra... Dom anmälde sig lämande inte in.. mer kan jag inte göra.. ska jag liksom sitta och skicka till dom person för person hela tiden.. Aldrig i livet... hade dom viljat vara med hade dom väl hållt tiden... Jag har inte tid för att skicka enskilda inlägg till dom enbart för att få fart på denna tävlingen... Om jag gör det 1 gång så förväntar dom sig att jag gör det nästa runda och nästa runda och nästa runda efter det...
stämmer... kan vi inte köra med dom som lämmnat in då?? suck...geeks... :P
Jo men vi e bara 5 st... det e det som e det tradiga...
men istället för att köra någon utslagning så är det ju bara att utse en vinnare av dom fem sen ta ett nytt tema
exakt, skit i utslagningsmomentet. Kör bara en vanlig omröstning mellan de fem vi har. Det röstar jag på iallafall.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inte bara vinnare,, 1-2-3-4 och 5a
låter bra tycker jag iaf... ska vi köra så?? :p
Javisst men jag ville göra fler bilder.. liksom trist att bara köra ett tema.. vi kan juh köra bäst av 5 bilder :)
Fast det vore ju kul om fler var med i nästa tävling. Om vi kör bäst av fem bilder har vi högst fem deltagare, eftersom att ingen ny kan vara med på nästa bild. Fast du är ju arrangör, så gör som du vill :)
KolT P25(/b Om vaddå?!
Jo det e sant... men jag vet faktiskt inte riktigt hur vi ska göra...
Hmm... Orkar vi det??
well...tja...det kan vi väll inte avgöra själva?? ni andra då?? :P
vafan då får ju vi andra aldrig va med
Teddy_Knogjärn hade du lämnat in när du skulle så hade du varit med nu... Samma sak till er andra... Sitter och funderar på hur jag ska göra...
vi kör tre ronder (första avklarad) sedan röstar man på alla bidrag efter ,, kårar etta tvåa trea fyra och femma. Sen är det bara starta ett nytt battle där man får va lite snabbare att anmäla sig :)
Blev det inga eller?
Nä jag gör så här att ALLA SOM VILL VARA MED SKA LÄMNA BIDRAG SENAST MÅNDAG KLOCKAN 20:00 Vi som redan har gjort bilder behöver inte göra någon nu... Temat är fortfarande HÖGHUS. Ni som kommer med nu kommer att bli lottade mot vilken av oss ni mötter.. DEADLINE KLOCKAN 20:00
Så gör en bild och lägg upp så e ni med i tävlingen.. så ska jag lotta in er senare..
oj..tema höghus:P..iofs äger tema margarin höghus 3 ggr om.
hahaha den där var sinnessjuk! :D
haha...! sjuka..!
Hehe, det var nog det äckligaste jag har sett :|
lägg märke till att gubben har smekt in sej med fett också, därav glänset på hans skinn.
Hooth haha du e juh sjuk... ;)
MUMMS;,, snälla vi byter till ämnet "FLOTT " jag blev fett sugen på att vara kreativ!
Valero Praeven The-Dude Nögi Wood Teddy_Knogjärn Nu är vi 6 st... Lottar när jag kommer hem...
Humm... hur går det?
Valero vs Teddy_knogjärn Praeven vs The-Dude Wood vs Nögi Så Hmm Tema oxå kanske. Eftersom det e så nära sommaren här nu och mycket händer i sommar. Speciellt Festivaler. så blir Temat FESTIVALER Gör eran egna favorit festival. :) Iom att jag e sjuk och att alla SKA vara med denna gången så blir det till på Fredag Klockan 00:00 Alltså DEADLINE FREDAG KLOCKAN 00:00 Peace
sköna grejer!
Hata eller lova det
Hoppas alla har förstått
jag kommer inte hinna med mitt bidrag.... Over and out
nehe inga bidrag då vinner ingen priset då.. får jag använda det själv Då har man 4 st biobesök för halva priset.. :)
Snälla uppa inte bmp bilder dom e så sjukt jobbiga att ladda ner ;)