Ska bli riktigt soft med nya Zelda... men jag vet inte om jag ska lira det på gc eller wii? har redan en gc och vet inte om jag orkar punga ut för ett wii... men jag vill ha den ultimata upplevelsen eftersom jag har väntat på det här spelet så länge. VILKET SKA JAG VÄLJA
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
man vet ju inte vad den ultimata upplevelsen är..det e nog väldigt individuellt..jag ska köra det först på GC iaf.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
konst från guideboken, inte spoilerfri.
äh kör på gc fröst kan ju allt kö på wii sen;)
gamertag :ridleywhoa
När släpps det? Har dem skjutit på releasen igen?
"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman
8 dec till wii och 15 dec till GC i europa.
alltså. jag är tvångsmässig och kommer inte kunna låta bli att få reda på saker och snoka upp spoilande bilder, men det känns mest elakt att lägga upp dem här, plus att jag verkilgen ska försöka gå i dvala angående info om tp ett tag, så jag tror inte jag kommer lägga upp så mycket nyheter och bilder som är spoiliga, åtminstone inte förrns releasen.
jag vågar säga att det blir tidernas bästa spel..Jag tror det iaf.
Jävlar 15 dec! Jag har typ riktat in mig på februari... Men hur säkert är det datumet då?
Chaimeira P21 rätt så jättesäkert såvitt jag vet.
^^ Jag kommer att hålla dig ansvarig isåfall, om inte jag kan ligga hemma i min sköna soffa runt jul och lira detta underbara spel!
tror inte Misery_chick kan spå framtiden.. Dom kan fan inte skjuta upp det mer
spelet är ju klart;) så vore verkligen jätte konstigt om det inte släpptes i december. fick 5/5 av gamespy.
haha...big ups till misey chick som faktiskt har stått för mer än hälften av alla inlägg i denna tråd. Tror inte jag har sett det förut faktiskt, iallafall inte i en tråd med nästan 900 inlägg. =)
jag skulle ju inte...men...
manualen , inscannad.
spoilervarning.
jättefin
bild. spoiler för vissa dock.
hur var den sista bilden en spoiler?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
man ser vilka karaktärer som är med i spelet...
hm, jo, men... om man inte vet att link och zelda alltid är med så... äh.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
^^ jag bara skämtade =) tror nog att "spoiler" är ett lite för väl använt ord på whoa.
junkgirl zelda har inte varit med i alla, tänk på MM, förutom en liten flashbaack så...
tänkte mer att om nån duktig jävel lyckats hålla sig h-e-l-t infofri så vill inte jag paja
Misery_chick med tanke på trådens namn så borde folk som vill hålla sig spoilerfria inte gå in här alls.
betyg: 1up 10/10 ign 9.5 gamespot 8.8 !!!!!!!!!!!!
ja alla recensioner och poäng som börjat trilla in är ju helt galet lovande.
*The Legend of Zelda: Twilight Princess (Nintendo) 96% -1up, 10/10 -GameSpy, 5/5 -TSA, 9.6/10 -Game Informer, 10, 10 -Advanced Media Network, 9.7/10 -Gamespot, 8.8/10 -Game Daily, 4.5/5 -IGN, 9.5/10
det e ju mindre än en månad kvar till release..tänkte inte på det..man lär ju ha spelat klart det innan nyår lätt :)
Gamespot klagar som fan på spelet men dem kan man ju inte lita på, de gav ju Oblivion 9.6 bahahaha!
Jag e faktiskt knäckt, tycker att det får lite väl låga betyg... men så är det väl med ett nytt zelda, man förväntar sig det bästa spelet nånsin alla kategorier. Vilket jag tror att detta spelet blir, bara dumskallar som inte fattar det.
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
allt handlar ändå om den individuella upplevelsen..Recensioner kan kvitta då.. Nu e ju recensionerna bara för Wii..undrar om det blir samma omdömen om GCversionen..
HenkO P26 är ju samma spel förutom kontrollen.
roligt att ni vet bättre än folk som har spelat spelet;) "kan inte lita på gamespot" säger du? jo jag kan nog lita ganska bra på att Jeff tycker att det är en 8.8 han redgör utförligt för varför. därmed inte sagt att man håller med honom. Henko kan mycket väl hända att det blir högre imoed att klago målen till stor del bestog av att det var ett spel till en gammal konsoll som släpptes på en ny. man kan ju knappast säga att spelet har dålig grafik med gc mått precis;)
ridley..e det jag menar ja..sett med GCögon kanske det är bättre än till Wii..
Gamespot är verkligen ingenting jag litar. på. sen flera år tillbaks. Sjukt konstiga.
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
Hur i h-e kan folk köpa det till GC?
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
finns dom som kanske inte har råd med ett wii?jag vet inte?
...
duude jag köper det till båda men ska spela GC-versionen först. ser inte vad som är felt med det?
duude ekonomiska skäl samt att jag väntat på det sen e3 -04, till gc. det är ett spel till gc, att man kan spela det till wii betyder inte att man måste.
duude grattis! du har rika föräldrar!
zelda är det enda intressanta på wii för mig. att betala 2700 för att spela ett spel med annorlunda kontroll känns galet.
nästa fredag är dagen,kan inte fatta att väntan snart e över:D
...
vågar inte tänka så för mycke..säkert nåt fel på mitt ex eller nåt :) eller posten strejkar..
ja nått kommer komma ivägen,är jag också orolig för:)
...
misery, erkänn att du har spoilat hela nu? ;)
ridley för mig själv?
inte allt, men för mycket...
jag skulle lätt kunna förstöra spelet för er alla, men det är ändå djävulskt mycket jag inte vet...
mmjo tänkte på att du nog har bläddrat för långt i den där boken nu;)
Är det någon här som har bokat spelet på webhallen? Jag gjorde det för typ ett år sedan och nu har jag glömt mitt användarnamn och lösenord. Men dem måste väl ha sparat uppgifterna om mig ändå, som namn och personnummer och sånt? Eller hur? =) Pissigt om man har kastat bort 500 spänn...
ja de sparas..jag e aldrig inloggad där..men kollar ibland där..o då funkar det. jag bokade på tvspeloteket. 30 dagars faktura där..bra de :) om man inte har pengar direkt.
puh....bra!