I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nya Scans från ZeldaGC(kan uppfattas som spoilers)

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2006-10-01 13:14
Därför att majoriteten av wii spelarna är högerhänta. Eftersom du "svingar svärdet själv" så blir det speglad kännsla om link hugger med vänster hand. När man kör med gamepad så spelar det inte någon roll.

2006-10-01 13:27
jag e vänsterhänt...Frågan e varför Link inte e högerhänt i GC versionen oxå då

2006-10-01 14:34
mjo det däremot är en riktigt vettig fråga :D
Nintendo räknar nog med att alla konservativa fanbois kommer föredra gc versonen, då blygar det inte med att dela ut lite nostalgi haha.

2006-10-01 14:36
ps.

(eftersom animationer och configs för både vänster och höger wield nu finns så fattar jag inte varför de inte bara gör det hela valbart, i båda versonerna..)

2006-10-02 15:23

2006-10-02 16:42
trevlig text, synd att den var så kort.

Att Kawagoe är kritisk till att spelmomenten ersätts av långa, förklarande mellansekvenser innebär dock inte att han ogillar film. Tvärtom är det hans största intresse.
– Som liten gick jag på bio med mina föräldrar och såg Star Wars. Sedan dess är jag fast och på senare år har jag åkt till Los Angeles för att gå på världspremiären av varje ny episod. Jag älskar att ta del av entusiasmen och glädjen som delas av fansen där.
– När Episod I hade premiär i Japan anordnades en frågesport i tv där man kunde vinna en miljon yen om man svarade rätt på 100 Star Wars-relaterade frågor. Eftersom Nintendo var med och sponsrade evenemanget och eftersom jag är med i styrelsen i en stor Star Wars-fanclub fick jag chansen att ställa upp. Om jag vann? Nej, jag svarade fel på den femtionde frågan. Men inte för att jag var okunnig. Problemet var att jag dagen till ära hade klätt mig i en Darth Vader-kostym. Jag hade på mig dräkten i fem timmar innan tv-programmet började och när tävlingen satte igång var jag så svettig att visiret på min hjälm hade immat igen. Jag såg helt enkelt inte frågan.

lät inte så betryggande dock :S

2006-10-14 03:13
börjar bli dags nu.
gamertag :ridleywhoa

2006-10-14 11:53
har jag också sagt ett par gånger:)
...

2006-10-15 13:39
fake, men tanken är ju kul ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2006-10-15 18:54
haha fan va grymt...
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."

2006-10-15 19:10
nja ganska otympligt

2006-10-16 01:53
förresten master quest?
var d nån skillnad?
det skulle ju vara svårare.
men vad jag minns så var det vääldigt lite skillnader.
dock spela jag bara fram till jabu jabu, (som hade kossor i sig?).men just d där med kossorna var fan det enda jag märkte så långt in i spelet.
nån som har kört hela , som kan uttala sig?

2006-10-16 19:51
läste lite i nya Gamereactor idag..och det stod om TP..nån betatest typ...och det nämndes att det kanske inte ens blir Europa release för GC versionen..Hur stor e risken för det?

2006-10-17 18:39
?

2006-10-17 19:28
HenkO P25

den risken är kanska så ickeexisterande såvitt jag vet.

2006-10-17 20:56
blev ju orolig..Gamereactor e inte så trovärdiga kanske..Blir ledsen om det vore så faktiskt.

2006-10-17 21:17
jag tycker gamereactor brukar ha rätt bra koll ändå för en svensk spelsida, men jag tror inte du behöver oroa dig över att GC- versionen inte kommer hit.

2006-10-17 22:06
det är gc versionen jag vill ha iaf, så hoppas verkligen inte det stämmer;(
de släpper ju spelet bara online i japan iaf.
otroligt lågt.

2006-10-17 22:59
ridley

onliine?

2006-10-18 00:46
online?

2006-10-18 01:40
aa d säljer d bara online.
via webshop. man laddar inte ner det alltså hehe

2006-10-19 14:12

2006-10-19 16:48
guide är fusk :)

2006-10-22 11:55
SPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOILERS

OBS följande text kan spoilera din tp upplevelse (läses på egen risk)

October 20, 2006
The newest issue of NP has a rather lengthy article concerning basic information on Twilight Princess. Some of it contains details we already know, such as use of Poe souls and golden bugs and such, but there's also plenty of new material, including plot spoilers and different items. You can see the scans on the forums there.

(Thank you to Metroid_Fan of the Nintendo.com forums for the scans, as well as game_freak and Johnny K of the Zelda Universe forums for help with finding the info)

Nintendo.com's Legend of Zelda Board

Here's a list of the important things we've been told, though there are still other tidbits inside the writing that may interest some;

9 Dungeons

Golden Bugs

Poe souls at night

Midna laughs through the Wiimote speaker

Monkey takes lamp to drive away fog leading to first dungeon

You need five pieces of heart to make a full container for your life meter

New Items-

3 bombs

Spiked ball, such as a mace or ball and chain

Platfrom link stands on

Slicer

Ordon Village named confirmed

Zelda is most surely going to be the Twilight Princess

Clawshot can be used two different ways; 1. Hookshot type, 2. Grappling hook

Later in the game Link gets better armor with new abilities

Shadow creatures destroy the village and take children

Wolf link can dig holes and find secret passages

Midna can create energy field and stuns enemies

Midna can give Link the power to transport from location to location with ease

I'm sure TSA will get official scans for the site to put in the Image Gallery at some time, but until then you can still see them at the Nintendo.com boards.
från http://thehylia.com/index.php?subaction=showfull&id=1161387702&archive=&start_from=&ucat=1&

2006-10-22 16:49
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=641

har ni sett alla trailers? (gc verran)

2006-10-25 00:30
såvitt jag vet är den där listan på dungeons falsk, inte 100% på det dock.

och en annan sak, inget oväntat direkt, menTP har nu blivit "Teen rated"

2006-10-25 20:35
hokaj

2006-10-26 15:34

2006-10-27 22:39

2006-10-27 22:48

2006-10-28 15:38
en liten film som inte har med TP att göra, men är rätt kul.

2006-10-29 17:48
haru 360?

2006-10-29 19:33
ridley

vem?

2006-10-29 19:50
du?

2006-10-29 19:52
ridley

nej jag har inte 360.

ta frågor som den i min gb istället, hör inte hemma här.

2006-10-29 19:57
ursäkta då ers majestät

2006-10-30 23:35
art

2006-10-31 18:47
artikel från edge magazine:

"As you all should know, the game has a light world and a Twilight realm - areas of Hyrule that have been engulfed in a dark shadow of evil. Apparently, light is returned to Twilight-covered areas of the game by "hunting down shadow insects and collecting the tears of light they've consumed, restoring one of the four great Light Spirits."

The preview discloses interesting details concerning Link's abilities in wolf form. "As a wolf, Link controls almost exactly as he does in human form; every attack has its equivalent. Dashing with the A instigates a burst of speed, and though he cannot access items, D-pad shortcuts allow him to dig and access his senses."

Advertisement:
These senses are used to detect digging spots, shadow insects and spirits of Hyrule citizens. These spirits apparently do not engage in conversations with Link, but you can sort of listen to their mutterings, no doubt to gather essential information.

It is already known that Link transforms into a wolf when in the Twilight realm. But Edge interestingly reveals that: "Link can also re-enter the light-world in the form of a wolf. There, people fear him but he can talk to animals."

Link's relationship with animals plays a huge part in many areas of his quest. As well as the return of Link's horse, Epona, who he can summon with a horseshoe-shaped reed, he will also interact with a hawk (again summoned with a reed), which he can launch at meddling monkeys or bees' nests.

Some of the mysteries behind Midna, the strange character riding on Link's back when in wolf form, have also been answered. When teamed with Link, Midna will apparently take on a Navy-style role, offering helpful hints and tips as the player explores. She can also help out with battle, conjuring a force field around Link that can instantly destroy groups of enemies in the Twilight realm that will otherwise revive each other.

Edge also reveals the existence of "a highly unusual character called Ooccoo - a chicken homunculus with a human head - who appears in dungeons, takes residence in your inventory and allows you to warp out and return to exactly the same spot, should you need supplies."

2006-10-31 18:54

2006-11-01 13:16
fett info^^

2006-11-01 13:23

• The Twilight Realm is "Hyrule surrendered by Princess Zelda to the Twilight King".

• Twilight Princess is "Zelda by the book", giving fans what they've wanted ever since playing Ocarina of Time

• Apparently Twilight Princess has a lot of items and moves you have to learn, and rather quickly, too

• There are a lot of plot twists

• For example, after being chained in the sewers of Hyrule Castle, Wolf Link and Midna break free and go before Princess Zelda, who reveals her plight that she had no choice but to surrender to the Twilight King

• One of the Twilight Sprits (one of four according to EDGE) is the Great Light Spirit Ordona. Link's first "quest" is to restore these beings in order to return back into a human form. EDGE hints this takes awhile to complete this, much like ONM and GamePro have revealed.

• Edge confirms it is the Forest Temple that is the first temple you encounter

• There is some being known as...wait for it...Oocoo...a man-chicken (a chicken with a human head). It allows you to warp "out" of the dungeon to get supplies, and then "warp back".

• They reveal the "special item" at the end of the Forest Temple is "one of three" (MASTER SWORD, anyone?) that you have to collect, and they believe it is just merely a small quest in prelude to the big, main quest (If this is true, as nostalgic as it is, I'm going to be upset...enough with the get 3 things to get the Master Sword BS).

2006-11-01 13:25
se folk spela och hör overworld theme

^_^

2006-11-01 13:26
11 december då:P?
(gc)

2006-11-01 13:28
screens:

1
2
3

2006-11-01 13:33
en grej till

2006-11-02 09:45
ar just fått tag på två nya filmer, en ny trailer, och introt.

dessa hade jag helst låtit bli att titta på.
men det gick inte.
jag är svag.

2006-11-02 10:07
och jag tog en printscreen i slutet av trailern också:

zelda

2006-11-02 10:17

2006-11-02 10:33
nu har nintendo plockat ner båda trailers, verkar som om det ine var meningen att vi skulle se dem ännu, tyvärr.

så fort någon lyvckas få upp dem på youtube eller liknande så lägger jag in dem här, om jag inte är på jobbet då.

2006-11-02 10:43
jag kollar inte mer om TP nu..Vill inte veta för mycket. :)