Vilka spel är dom bästa?
hej hej jag vill köpa ett spel Vilka är bra och vilka dåliga?
men det beror på var du vill spela dessa spelen? :s Ps2 spel. x-box spel. pc spel. brädspel. eller kortspel?
=-=Ge mig en andledning att stanna=-=<br> <br>
Pc spel nått liknande CS skut spel med bra grafik
Mafia X3 The Return Oblivion Swat 4
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
Bästa FPS-liret jag spelat - Quake III så jävla skönt, visserligen ingen bra grafik men härligt kaos ^^
Jojon är återigen en statussymbol, Så börja Joja! Om jag var en pingvin skulle jag..
half life 2..
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
är ghost recon bra???+ En kompis till mig sa att det var helt Ok ... Sååh jag frågar er istället
ghost recon är inte så bra enligt mig. du får säga mer om vad du vill ha för sorts spel
du är kär i mig.
CS är väll det bästa köpet. Räcker i flera år.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Elder Scrolls IV: Oblivion.
"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman
OK tack så Mycket Har nån hört något om HEll Gate london?
Call of Duty 2 är ett mycket bra krigsspel.
fridge F19 Jag håller med dig om den korta speltiden. Med det är bra ändå. Mycket bra känsla i den.
jag tyckte COD2 var jättedåligt. har liksom spelat allt det där och jag gillade inte alls känslan
du är kär i mig.
Gamla spel regerar still.. Alone in the dark, 1,2 samt 3. StarCraft Age of Empires Commandos Red Alert Tiberian Sun osv..
getting up är bra och san andereas
Battlefield 2 såklart!
"life's a garden, dig it."
Har du inget emot dålig grafik bör du satsa på
detta .
Har du extra tur kanske du även hittar nån box med ettan, tvåan och spin-off spelet Tactics för en billig peng.
njut
Fallout2 är bra, du kan styra storyn lite som du vill :p
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
aquanox havets vargar age of empires 2 Heroes of might and magic 3 Urban Chaos Operation Flashpoint Ceasar 3 Sin Unreal Tournament Starcraft Neverwinter Nights Black & White Call of duty Interstate '82 riktiga klassiker allihopa.. en del kan vara lite svåra att få tag i dock...
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
pssh, diablo 2 kan äta min röv
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
Hellgate London har vunnit 3 priser och fatt sju nomineringar till priser innan det ens har slappts. Ar nog ganska fint tror jag..! Annars beror det som sagt pa vad du ar ute efter. Om PC spel med bra story ar vad du ar ute efter kan jag rekommendera: Fahrenheit Massa shooter titlar har redan droppats, men om du vill ha ett grymt strategi-lir: Warhammer40k Dawn of War (fast inte expansionen), eller Battle for middle Earth 2 happy gamin'
andra världskriget spel!! call of duty 2 på xbox360 är fett som fan
jag har alltid rätt.
Bra: Baldurs Gate 1 Baldurs Gate 2: Shadows of Amn!!!! Call of Duty Battlefield 1942 Medal of Honor: Allied Assault Mafia Half-life Half-life 2 Warhammer 40k: Dawn of War Commandos Commandos 2 Desperados Far Cry Outcast Planescape Torment Max Payne RollerCoaster Tycoon RollerCoaster Tycoon 2 RollerCoaster Tycoon 3 Transport Tycoon Max Payne 2 Civilization 2 Civilization 3 Kotor Kotor 2 Elastomania Juiced F.E.A.R Fallout Fallout 2 Heroes of might and magic 2 Black and White Neverwinter nights Deus ex No one lives forever No one lives forever 2 World of Warcraft The Secret of Monkey Island Monkey Island: Le'Chucks Revenge The Curse of Monkey Island Escape from Monkey Island Gta 1 Gta 2 Gta 3 Gta: Vice City Gta: San Andreas Hidden and Dangerous Shogun Total War + exp. Medieval Total War Rome Total War Grim Fandango Operation Flashpoint Return to Castle Wolfenstein Unreal Tournament Dåliga: Oblivion
ja det är svårt att säga vilket spel som är bäst, men om man ska säga på det spelat dom flesta spelar måste det a va: Cs & World of warcraft
Gratis är den bästa kryddan ^^ / MiniboRg
Bates P0 Oblivion saknar den känslan som Morrowind hade. Inte samma djup i Oblivion.
jagy kan ge ett tips på ett bra spel black heter det har det o det e skit grymt (tycker jag dock men) o det e lite som sof2 ungefär men det e bra
fuck you and have a nice day sucker
och shenmue 1.2 e skit bra spel det kan jag bara säga för dom som gillar hongkong action dock
fuck you and have a nice day sucker
Resident Evil 4 till Gamecube, efter att jag spelat det spelet så kändes nästan alla andra spel helt meningslösa att spela.
At the gates of Eternity...
Half-life 2 är värdens bästa spel :P
Tourist Trophy Half-life 2 gun tony hawk americen... swat4 fifa street star wars battelfront ll bf2 king kong simpon hit&run rome world of wolcraft
Resident Evil 4 till Gamecube, efter att jag spelat det spelet så kändes nästan alla andra spel helt meningslösa att spela. Exakt.
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!