GTA San Andreas Multiplayer [PC]
GTA San Andreas Multiplayer Yes yes... Jag är själv lite trosk på det och har haft många roliga stunder med det! Min frågan är då: Har Whoa några hårda SAMP spelare? Om du är det, vilka servers spelar du på, gillar du RP, ser du fram emot 0.2?
Love Music And Dance
seriöst, vad kan man göra på multiplayer? :P kör du på datorn eller vaad?
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
frågorna Hur många kan man vara ? Hel täckande map? Laggar det mycket? och hur fan fixar man skiten?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Mannen.. Spelar du på datorn så är det bara att tanka det.. DIREKT!HÄRA Tanka client.. *viskar*Du kanske behöver tanka en crack till ditt spel också..
Love Music And Dance
doggson Hur många kan man vara ?
Hel täckande map?
Laggar det mycket?
och hur fan fixar man skiten?
SVAR!
För det är skit kul!
JA! Men servers brukar oftas bara ha spawn point i LV
Nej. Finns runt 5 servers som runt 80 pers är inne på..
Dem kan lagga ibland..
Se länken
Love Music And Dance
jävligt nice låter det då =) hur är det med mördandet? mycket amatörer som bara glider runt och jävlas?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
doggson Det är ju det som är grejen.. Alltså det är ju väldigt simpelt upplägg.. Hela SA är tillgängligt.. MEN det finns ett program du kan scripta i som då många server ägare jobbar med.. Detta resulterar i att du kan då i chatten skriva "commands" som /rob /lock /rape osv Det finns servers för dem som bara dödar, det finns dem dära det är bara racers, stunters och sedan dem som rollspelar.. Jag själv spelar på en rolspelar server och är mycket tillfredställd då jag få vara med och påvärka i ett forum. Men rakt svar på din fråga så är det: Jaa mycket noobs, men dem filtreras rätt fort bort av admins :)
Love Music And Dance
låter riktigt roligt, provar senare :)
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Måste du göra! Hör av dig i tråden när ni kommit igång!
Love Music And Dance
kan förstå att rollspelande funkar bättre i det här spelet =) är jävligt intresserad av att spela det men äger som sagt inte gta sa till dator, hade det till ps2 för något år sen (whoa first med 100%) :P
sa-mp är riktigt roligt... finns några riktigt roliga servrar, och så några som är riktigt dåliga förståss. men utbudet på servrar är enoormt! som iceberg säger så finns det kanske 4-5servrar där det oftast är över 80personer inne hela tiden, men då får man ha överseende med haxare och så. man måste välja rätt! manhittar snabbt servrar där man känner att man trivs :)
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
hansel Vad snackar du om... Ett mindre inlägg från dig nästa gång du inte ska disskutera ämmnet...
Love Music And Dance
jag tankade det en gång i tiden... (mp grejjen) funkade dock inte :( då gav jag upp drömmen om SA online :(
/Shadow
hansel Räcker med att du skickar meddelandet till nästa gång, om du vill hålla vårat snack "secret".
Love Music And Dance
funkar det bra med en uppkoppling på 0.5?
va
har tankat den där filen men sen när ja startar ifrån den kommer ja bara in nånstans och det finns inte en jävel där..inga bilar eller någonting.. va gör ja för fel.. hur väljer man server å det ?
va
Va fan, det funkar ju inte med version 2.00. Den har jag, vad ska jag göra??
hansel Trisst att du blockade mig så vi inte kunde avsluta det vi börjat.. Men visst vissa personer vill ha det så..
Svaret står fortf kvar.. Jag anser att skriva min topics namn som en fråga in är rätt.. Därför gjorde jag inte det.. För
"GTA San Andreas Multiplayer" var inte min fråga, utan vilka, vart och hur som spelade?
Okej.. Du anser att jag inte är ödmjuk?
Dude, vad grundar du det på?
Att jag inte dansar efter din flöjt?
Om du har problem med hur jag bygger upp ett inlägg i ett forum så får du gärna skriva ner det, om det får dig att må bättre. Men jag kommer tyvär inte att ta åt mig av ditt snack?
Jag har ett ämmne att prata om.. Jag sätter en rubrik på det.. I mitt ämmne så kommer det finnas frågor.. Men det är inte bara minna frågor som kommer att besvaras.. Utan det är mera en allmän tråd med allmänt snack om SAMP..
Är det så konstigt att förstå?
Love Music And Dance
Ice P16 Kan du inte ominstallera det?
Love Music And Dance
hur går det till när man RPG:ar?
Get Random!
IceBerg: Ja ja vet inte riktigt men ja tror det va en stor skylt som det stod pinewood på... vad ska ja göra för att kunna spela och gå in på nån server ?
va
Det spelar väl ingen roll om jag ominstallerar det. Det e ju version 2.00 på min skiva. Jag läste om det på internet och där stog det att version 1 e USA och Australien.
KinG-PhiL Hehe.. Alltså det är rätt mysigt.. Man spelar en roll och följer reglerna på servern.. Några personer kanske är poliser, FBI andra väljer att vara mera kriminella :)
Bboy_Squirrel Testa att tanka en NoCD fil till det :)
Ice P16 Men det är V 2.1 jag tror du ska ha.. Jag vet inte.. kolla runt lite på länkarna och så
Men
www.sa-mp.com är iaf utgångs punkten
Jag spelar ofta på en server som ha det hära
forumet
Love Music And Dance
bboy_squirrel, jag hade samma problem, då hittade jag den
här länken på ett norskt forum, och det funkar nu! :)
tack för tipset iceberg :D!
nehe, nu funka det inte! får googla vidare
"Inte fungerar med version f?r tyskSan Andreas! SA-MP fungerar inte med gta_sa.exe 1.0 från german version ännu" crap!
Va lirar du på för server då?
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Fan va kul de här va :D Starta Whoa gäng? :)
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
vilka servrar lirar ni på?..dom flesta som e rpg måste man ju va medlem å sånt shit på :S vad betyder alla spelsätt det finns ju hur många som helst...med spelsätt menar ja tex RPG.
va
Hehe.. Kul att ni diggade det!! Jag sitter på jobbet nu och jag kan inte servernamnen i huvet.. Fixar det när jag kommer hem :) Men träna lite på allt och så! Tycker vi ska skapa ett Whoa gäng sen :) BTW så funkar knappen "steer up" som att sätta sig i en annas bil utan att putta ut den.. Du kan alltså få skjuts.. Vill du luta dig ut och skjuta så är knappen C eller V som gäller.. Jag är inte säker.. F7 Tar bort chatten F8 Print screen F9 Tar bort kill-listan
Love Music And Dance
servern iceberg spelar på (och jag) heter RolePlay Central. den har inte så mycket användare alla gånger, men dom gånger det är folk inne (prova på kvällarna, då brukar det vara upp emot 20pers online) så är alla seriösa och rollspelar. det är kul som fan!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Jag hittar inte den servern :/
Queff och IceBerg: får lira med er då, ni får lära mej lite:P :D..en annan fråga..hur skriver man i chatten och vilken är knappen steer up?
va
Man skriver i chatten med T.. Steer up skulle jag också vilja veta :)
springer alla runt som CJ ?... funderar på att inköpa SA och joina! :D
Get Random!
Man kan välja massa olika karaktärer..
jaha!... kan man ändra frissa o tattoo's o sådant som under single player?
Get Random!
vette fan :P har inte testat de än.
Blev medlem på
www.roleplayhome.com men hittar inte deras server eller nåt sånt där .. nån som man kan lira med som kan lära en lite ? vore skjysst .. sen vill ja fortfarande veta vad steer up är :P
va
HostName: RolePlay Central Address: 83.133.125.167:8880 Players: 2 / 36 Ping: 42 Mode: test Map: San Andreas :) add to favourites! kommer vara inne ett tag nu under namnet BobbyQhrome, så skriv om ni behöver hjälp!
och just det, när ni kommer in på servern måste nir egistrera ett nick!
Hur registrerar man ett nick?
du ser när du kommer in på servern! kommer in strax så kan ajg hjälpa dig!
å hur fan byter man gubbe vill itne vara cj :P
va
va går det ut på över huvud taget ?
va
HAHA... Grabbar... visst är det nice!!? Sen blire ju en whoa crew...
Love Music And Dance
har uppdaterat i forumet nu, läs där! skrev om er!
Alla på whoa måste ju börja köra det hära! När jag fått igång min nya business så ska jag ha en fet fest på en båt som ska driva runt SA!
Love Music And Dance