Såå najs med egen server!
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
nä jag är skeptisk, hellre på den här asså.. vafan dom kämpar ju som fan med den här servern, jag tror den här kommer bli skitgrym! dom har fixxat ett skitschysst system nu så man ser hur mycket gas man har kvar hela tiden, och så att man ser hur mycket klockan i spelet är och hur snabbt man kör! det är skitfräsht
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Den severn sög tycker jag :/ ALLDELES för lite fordon, knappt nå bilar vafan :/ Lite bikes, flygplan, helikoptrar, båtar och mer bilar fan. Man pallar inte springa 500 mil när man krashat bilen i öknen... Och mer folk måste in ;P
^ Smart sagt.
Men vänta nu hörni! Alla väntar på 0.2 då fixas det mesta :D
va
spelet fastnare alltid på ankeborgservern man ser bara vinewoodskylten.
La till i favoriter
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Ok ok alla trogna spelare!! Nu är det så att servern vi spelade på nyss kommer läggas ner.. jävla idoiter som ger upp så lätt! Jag leter nu efter en ny server som vi som whoa ska hålla oss på! Det kanske kommer upp en till nästa fredag... där jag är mod i ett forum, om den kommer upp så tror jag att det kan bli fett!! Vilket fall.. håll ut och ge inte up SAMP!! SQRL, mögel och jonsson kan intyga att vi haft jävligt kul!
Love Music And Dance
Grymt, det finns väl fortfarande servrar man kan köra på? Har drömt om detta länge, inte ska det hinna ta slut innan jag ens börjat?
Joo finns hur många servers som helst mannen!! Bara synd at en rätt genom tänkt server skulle stängas ner..
Love Music And Dance
Var finner jag servers nånstans?
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
vadå..har inte lirat på länge har dom lagt ner roleplaycentral servern? Vilken server ska vi nu lira på da ?
va
Grove Street will rise again!
Ehum, ursäkta mig, men..jag har stött på vissa komplikationer. Jag kommer inte längre än till vinewood-skylten när jag försöker connecta - betyder det att jag har en tysk version och är bunden till ett evigt liv i ensamheten? att jag måste springa runt o leta tags o horseshoes...helt ensam? att jag får roa mig med att köra "hur-många-pedestrians-kan-du-headshotta-i-rad-lekar" och annat..ensamt?
Science Genius Girl
eller ja, min version e inte alls tysk... hm, fast den e inte "the real deal" heller, hrm hrm.. hur gör man då?
Science Genius Girl
Janeway F20 Aaa skönt med en tjej som spelar!! Det vill vi se mer av!
Bboy_Squirrel Jag håller på att skriva i ett forum om hur gäng ska se ut på en ny server! Ska visa snart!
Har anpassat det efter hela GTA 3 storyn
Steevoo Fo sure man! Om servern kommer igån så kommer du nog kunna joina grove!
Love Music And Dance
jag ska köpa sanandreas iad kosta bara 99 kr på el giganten . ere ngn som kan fixa en länk där jag kan tanka till mp ? skulle vara najs vilken server lirar alla på ?
va fan ja vill oxå lira!.. måste man ha köpt spelet till datan för att lira?
http://soundcloud.com/rod_g
Vi blir mer och mer! Vilket gäng vi blir snart "Comin straight out of WHOA!!"
Love Music And Dance
Alla måste skaffa sig en rollfigur med bakgrund och skin också sen!!
ex
Jag kan börja
----------------------------
Name:
Iceberg
Skin:
Click Birthplace:
Los Santos
Quick background:
Born in LS and gain respect for his street fighting. Moved to San Ferrio in the age of 10 to his stepbrother Bobby Chrome in SF. Started hustle in early days with Bobby and had a carrier as a street pimpin the age of 16. In age of 18 "Cash money crew" started in SF and have been hustlin in different ways in SA since it started! Now he struggles to get a new hideout and new business for the crew!
Love Music And Dance
Hmm, jag kan skriva de där imorrn när jag är lite nyktrare! :P haha
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Haha. Yea do it!
Love Music And Dance
Jag är faktidkt väldigt nyfiken på din gubbe! Med tanke på ditt skin val :P
Love Music And Dance
haha kolla din GB! :P
Vart lirar folk ikväll? Novacaine o dom andra 90+ hubbarna är ju bara total anarki!
HAHA Steevo! Jag körde lite stunts på mount chilliad! HostName: Vice City Killaz Official Server Address: 66.199.227.242:7777 Players: 44 / 100 Ping: 119 Mode: Mount Chilliad v5 Map: San Andreas Mycket kul! skriv in /tele och få massa roliga mini games! Någon som är på ikväll?
Love Music And Dance
den där körde jag lite på förut, fett kul :D
ok.. jag har hittat en FET server!!! HAHA satt i 3 timmar nu .. non stop HostName: Role Play - The Godfather Address: 85.17.36.105:1430 Players: 0 / 70 Ping: 24 Mode: The Godfather: LS Map: San Andreas Jag är Iceberg_Slim sålt 5 gram "drugs" Vunnit en fight på en fightclub spelat tärning aa det är grymt!!
Love Music And Dance
Iceberg vi får lira lite tillsammans på den servern då :D
va
Iceberg> Behövde man inte regga sig där?
Kan man lägga in egna låtar till radion btw? Hittade ingen sån mapp iaf.
Bboy_Squirrel Aa mayn! Jag och Bobby spelar so fan nu!!
Bästa servern EVER!!
Steevoo Man måste regga sig dära ja...
först så addar du ditt
firstname_lastname på deras sida
Hära Sedan så döper du om dig till det namnet..
Går in på servern och väljer din skin du vill ha..
Skriver in /login (ditt password)
Sedan enter!
Tar kanske en "spel dag" att komma in i det.. Men shit va skön den är!!
Love Music And Dance
HostName: Role Play - The Godfather Address: 85.17.36.105:1430 Ping: 24 Mode: The Godfather: LS Map: San Andreas
Love Music And Dance
den e gryym
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
måste man hitta en nocd fil till Sa-mp?
Jag spelar på godfather nu. Fattar inget. Är i fängelse nu :P Jag råkade köra på 2 poliser med en gocart :/ :D
hur fan kommer man ut ur fängelset? har varit där inne sen jag skrev mitt senaste inlägg här. :/
skriv /kill om det har buggat sig?
ska nog börja lira sa mp igen snart .. har inte lirat på ett tag... vänta ju som sagt på uppdateringen...men ja får vell lira med er då jonsson, iceberg, bobby peace!
va
har köpt det nmu , vad lirar alla på ?
e ngn med på att starta whoa crew ?
när jag ska lira kommer det upp hundra rutor typ error. blabla 0000000 typ vad ska ja göra händer när ja tar hem client från samp
Men cp grej! JAG VILL SPELA Jag har gta sna andreas och när jag ska installera multiplayer saken bombas min screen med tusen fucking popups där det står nåt jävla skit... typ.... blabla bla bla bla "nånting.exe" bla bla 0000000" Min dator fuckar ur på det, går ju fan inte att stoppa samma problem som poker _face
för att inte fler ska fråga , fick igång det nu , tryck iunte enter så fort dom börjar popaup.då funkar det
haha jag tror det står längre upp att man ska göra så :P
okej ja kanske framstår som en idiot eller nåt.. men asså ja undrar, de står att ja inte har skivan i ?.. måste man ha crack/nocd grej ?
närjag joinar sen server kommer det frma ngn winewood skylt å inget händer ? ser inte ens gubben bara skylten