I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-05-20 22:46

PS3-spel

Inte mycket PS3-trådar i forumet, men tänkte försöka få igång en.
Ska på semester om en knapp månad och tänkte köpa ett par PS3-spel att ta med när jag har tråkigt. Men det verkar inte finnas mycket intressant där ute?

Äger nu bara Motorstorm och Def Jam: Icon. Båda hyfsade spel, men inga höjdare egentlligen. Motorstorm är ganska kul online, men har hittills vunnit 0 ggr.. =) (få se hur det blir efter kommande patchen när de tar bort boost-glitchen)

Nån som kan rekommendera några redan släppta spel man borde skaffa, eller ser ni fram emot nåt kommande spel? Finns ett par som jag längtar efter.

Efter att ha sett några vides från LittleBigPlanet är jag helt såld. har aldrig blivit så imponerad av ett spel innan, verkar helt enkelt skitkul att bara springa och hoppa runt och hänga i saker där =)

GTA4 och MGS4 är två spel som helt enkelt inte kan gå fel, enda frågan är hur bra de blir jämfört med föregångarna.

Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com