[PC] World of Warcraft XVIII (håll er här)

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

[PC] World of Warcraft XVIII (håll er här)

ny tråd, låser den gamla så ni kan läsa vad ni svarar på

(Inlägget ändrat av Gogaku 2012-01-25 15:49:19)

No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
jag som trodde att det var slut på att starta nya trådar efter pagingsystemet. Vad är vitsen med en ny tråd nu?
Moderator

2009-08-22 23:51
frost, vad jag har förstått så ska grafiken förbättras ganska mycket. Man ser tex. i trailern att vattnet ser riktigt fint ut.

Jag är så kluven inför det här. Å ena sidan är jag jättesugen på att levla en ny karaktär i "nya" Azeroth, men samtidigt känns allt bakofram med alla klass-mixer. Iofs är det kanske en vanesak. Jag menar jag grät i en vecka när Alliance skulle få shamaner och Horde paladins...
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Damn, tycker det där ser skitfett ut. Finns det nåt datum? Eller åtminstone ett ca. datum när detta droppas?
Inget datum har getts ut än, men de är fortfarande tid kvar på blizzfesten så.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
blizzfesten? Men den lär ju inte komma inom den närmsta halvåret?
Senaste raidinstancen släpptes för 3 veckor sen och innan nästa expansion ska en till instance komma (icecrown citadel). Så räkna med att få vänta en stund.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ah right, verkar så Squirtle.

Med tanke på att expansionerna har släpps efter 1år och 10/11 månader efter varandra så kan vi räkna med att det kommer nästa augusti?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Det var synd, jag vill ha det där nu, haha.
Länk till http://www.mmo-champion.com/

Kolla på infon om 3.3 & Cataclysm, fan. De gör ju om spelet helt och hållet...
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Hej mamma :)
-- Mellanslagsanvändare --
Känns som man gör en återkomst när expansionen droppar. Hela trailern var fan ett långt OMFG moment som lovar jävligt gott
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot
trailern..

Negative, negative.
Our destination is Gaza.
Skivsamlare

2009-08-23 21:57
fett fett :) levlar en warrior as we speak som jag ska lira på. sen blir det självklart en gnome-priest med! :D

Btw, en kompis är på jakt efter ett sånt jävla "Spectral Tiger" Mount från kortspelet. Men alla på ebay går för runt 8000kr (!?!?!?!) säger han. Det finns tydligen för bättre priser i sverige, men han hittar inget, därför bad han mig fråga här om ni vet ngn som säljer ett för en rimlig summa pengar?
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

skillz
Det är ju blizzcon nu?
Cataclysm verkar grymt som fan. Blir väl till comeback när det släpps

Jag har alltid gillat gamla azeroth mest. Att få in folk i azeroth bland twinks och upplevlande gubbar är också nice. Bra sätt och inte få det så tomt.
I asked God for a bike, but I know God doesn’t work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness.
Azeroth och outland var svin roliga tider, fast Azeroth mest:D
Fast jag blev lite förvirrad när jag såg trailern, för att jag levlar en druid nu, men nu känns det bara fel:O
http://soundcloud.com/orlandog
Hangaround

2009-08-25 00:24
Gud...vad gankningen ska trappas upp något enormt när expansionen släpps. :D
Alla lvl 80 chars springer runt bland low-lvls igen. :)
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
är 3.3 å expansionen samma sak!?
tut!
ska det väl inte vara? expansionen dyker väl upp nästa år?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot
3.3 blir förmodligen Icecrown?
twomas P25
Kommer bli jävla massa phasing så tror inte det kommer bli för mkt men klart den kommer öka.

Jag ska fan vänta med lvla druid eller någon annan ras tills worgen kommer, lägga engineer på en worgen druid kommer bli ett jävla speed paket som kommer göra pvp kul som fan
jag fattar dock inte hur cross servers ska funka....redan nu är ju instans servrarna fulla...hur fan kommer det att bli om en sjujävla massa servrar ska bara sammanlänkade!?!? kan tänka mig att det blir battlegroup servrarna som kommer köra instanser också...men ändå...fan redan nu så får vi vänta 5-10 minuter ibland bara för att komma in...
tut!
Skivsamlare

2009-08-25 15:36
det suger ju häst, alla horde verkar vara missnöäjda med goblins och alla vill rolla worgen. det kommer krylla av worgens. blä

Tror ni Worgen kommer att få shapeshifting abilities ala druider?
Skivsamlare

2009-08-25 16:15
det är bara "cosmetic" har blizz redan sagt :) påverkar itne gameplay

Hangaround

2009-08-25 16:44
Empire P25

True true! :D Hade fan helt glömt bort det där. :)
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
har inte kollat/läste så mycket om det nya som ska komma.. men hörde av en kompis att hunter ska få focus istället för mana. är det sant? isf kommer jag troligtvis köra upp någon ny klass, låter ju jobbigt
mhhk

jag tycker focus låter softare, kommer fungera som rugs energy har jag hört, fast olika reg. har dock bara kört huntard till lvl 30 typ.
hejja
Hunters hade ju Focus förut. när du rör dig står den still, om du själv stor still så börjar den ticka upp igen. Fränt iaf.. hittar inget om 3.3, kan någon länka?

förövrigt förbannat skön trailer! jag kommer lätt börja nöta igen då..
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.
nya bossen i VOA var ju rätt tråkig, så himla lätt tyckte jag.. tog oss 2 wipe innan vi förstod allt å då gick det rätt lätt att få ner den. trodde den skulle va svårare faktiskt
Knäckte sista bossen i TotC 10 på första försöket.... Sen gick vi in i HC versionen och där tog det tvärstopp. Känner på mig att vi gjorde något "fel", men ändå ett jävla hopp i svårighetsgrad.

Nya VoA-bossen är som sagt ett skämt.
Vi drog igenom 10man toc direkt när server startade, tråkigt lätt boss. Försökte inte ens med hardmode för ska ta det senare i veckan.
Voa10 bossen är ett skämt.
haha jag drog in i voa 10 för att testa skiten, fick en asnice grupp så blev 3 wipes på nya bossen sen drog folk

:D

Dieallot

Blizz sätt att svara på "Det var bäst före Tbc" kritiken?
Känns sådär, känns inte som man kommer att börja lira igen faktist. Nya class-combos känns bara löjligt faktist, restrictions fanns där av en anledning. Ingen ny klass? Kom igen...
Kommer de att uppdatera grafikmotorn eller nåt? spelets grafik har känts gammal ganska länge..

Det enda som jag tycker verkar vara kul är rated battlegrounds.. Raida kan de glömma att jag nånsin utsätter mig för igen. Same old same old.
Hahahahaha
halåå. ahlåå..

någon mer än jag som har problem att komma in på "manage account" behöver fylla på speltid!!

sen har ja en fråga till er veteraner:

jag har ett account som ja glömt bortlösenordet till och glömt vilken mail jag har knutet till det. hur ska aj gå till väga?
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change
Yeay vi har fått ensidia på vår server.... dalaran har så mkt mer lvl1 besökare konstigt nog
hahahaha schnyggt

ensidia..pff..noobs
tut!
Jag gillar dåren som förklarade krig mot Ensidia på Tarren Mills officiella forum. Killen kommer att få så jävla mycket fanboysnopp.

Rasism?
frost P22
Jo vi har flera retards som flippat över att dom kommer. Vi har en alliance guild vid namn < Ensidia ruined TM> sen har horde lite <Ensidia fanboys> etc och såfort nån dödar ensidia members så blir de ett jävla /flex i trade
Låter sjukt. Nästan så att jag vill transfera en alt dit för att få ta del av all drama.
Ensidia ftw!

Kungen är schmeek

Dieallot
måste byta server. nån som vet nån bra och kan rekommendera en? jag har typ inga krav förutom att det måste vara ca. 50/50 ally/horde på den, och inte för mkt idioter. värre än spinebreaker lär det ju inte bli på nån av punkterna.
gräset är aldrig grönare på andra sidan...
tut!
Worgen blir Negrow baklänges... high five!

Damn nigga you work fast....

Dieallot
misguidedangel: jo, när det knappt finns några allys på min server så är gräset grönare överallt. det är sjukt tråkigt att åka runt och bara stöta på hordes, vill ju slakta lite allys medan jag questar.