Hahahaha, du har missat nåt då ;)
..
kanske_online Näfan, hela whoa stannar upp en timme efter midnatt. OZ är mer än ett tv-program. OZ är livet. 15 minuter!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
-WR- P55 Du va nog först med den frågan.. Jag har tyvärr ingen aning... 10 min folks!
..
What the fuck?? Ska dom stänga OZ och göra ett ålderdomshem? Fan va sjukt! Hoppas inget funkar för då kommer ju OZ förlora alla sina tunga personer! Och jag börjar störa mig på McManus! Han stöter fan på allt som går på två ben med ett par bröst..
..
ehh.. åldringsmedicin? Nu blev det bara löjligt.. För det finns inget sådant va?
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Caliber That's America for yah, anything is possible ;)
..
Hahahahahaha, stackars Busmalis! Dagen innan han ska gifta sig typ så spricker vattenröret ;) Hahaha, stackars man.... Solitary nu...
..
Keller e stenhård, iskall, bryter nacken av nån medans han får en avsugning av honom....
..
fyyyyyy fan. Nej idag var det för mycket bögande. Men återigen, Augustus monologer är bruuuuuuuuuutala!
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
Jaa de va verkligen för mkt bögerier för min smak... Och jag ville ju se hur det gick med samtalet mellan Beecher och Schillinger!
..
vore grymt om kobe åker in å gör rick fox sällskap. dom skulle iaf dominera basketplanen. men tråkigt avsnitt.
-- J Sports, Sthlm -- Ain't a question now, it’s a guarantee They say I think I'm the shit, pffffff well apparently
Jag skriver på uppropet!!! Hahahaha Cyril börjar flippa rejält! Han är helt psycho nu, klipper till nån för minsta lilla!! Ingen Joel-Bitar på honom längre!
..
tycker nattens avsnitt känndes lite avslaget... men men.. underbar serie dock
Dagens va ju bättre än de som gick igår! Mycket bättre! Nu är det en hel helg innan man får kolla igen!
..
Det fick man typ inte veta... Fast Hill satt i gymet och då kom Vahue dit och spelade fett grym och snackade om att han kanske skulle bli frigiven, och då fakka Hill ur och fixade så bruden kom o prata med dom... Sen såg du väl antagligen hans freakout i matsalen ;)
..
åldersmedecinen kändes oseriöst (även om det säkert finns nåt sånt under utveckling) och var lite trist.. sen är det fan pinsamt att man har så svårt för bögande.. men alltså jag tycker det är skitjobbigt när dom hånglar..
den som hoppas skiter på sig och dör
Asså jag har inte nåt emot bögar, men nu vart de lite för mkt tid på just att dom ska kyssas och suga av varandra.. Jag menar programmet har typ 200 personer som det handlar om hela tiden, om då tiden ska gå åt till att dom kysser varandra i 20 min så får man ju inte veta nåt annat...
..
vissa blir bögar lite väl snabbt också. verkar typ som alla inser att dom varit bögar hela livet sekunden dom åker in hehe. jävla tur att det inte är så på riktigt också. och håller med om medicinen, va rätt keff, och tråkigt om brorsorna blir gamla nu hehe.
-- J Sports, Sthlm -- Ain't a question now, it’s a guarantee They say I think I'm the shit, pffffff well apparently
Jag har inte sett hela säsong 1 o 2 så jag har inte sett så mkt av the riots och allt de andra.. jo jag fattar inte heller helt varför Hill är helt sur på Vahue
..
yta Det är rätt svårt att inte göra de... Jag hade fortsatt kolla även om en atombomb förstörde och dödade alla där inne... Sitta o kolla på kackerlackorna som kryper runt där... Men dagens höjdpunkt va ändå när vattenröret pajjade i Busmalis tunnel.... Man kan inte göra nåt annat än skratta...
..
Klart man tyckte synd om honom, men antingen gråter man där eller skrattar.. Jag har inga tårkanaler kvar så jag måste skratta ;)
..
Alvarez är en jävla golar tönt.. Fast han måste väl göra det för att överleva, han hade ju blivit galen i isoleringen... Omar White är en hal jävel!
..
Det är grymt att man får se från lite andra avdelningar oxå. Kul att sitta på J, tre pers bara. Två i vanliga fall? Jippi. Poet pissar i undercoversnutens mat. Jippi. ;D
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Kan inte asiaterna försvinna?????JAg börjar lacka på dom,och jag hoppas innerligt att chico dog..Om han gjorde det så God bless Omar White..Free supreme Allah!
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
LGreco: Blir nån dömd till life in solitary får han sitta... Eller göra som Miguel Alvarez, snitcha lite åt Glynn.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
orkar inte vänta tills på måndag för att se vad som händer med o´reily och gloria.... och förresten så börjar jag gilla keller mer och mer nu... när han bröt nacken av snubben, skitbra!! en fråga är jag den enda tjejen som kollar på Oz??
Hill tyckte att Vahue skulle avtjäna alla sina 12 år i Oz. När han fick reda på att Vahue skulle släppas(up for parole in 7 tror ja) så kontaktade Hill kvinnan Vahue spöade och voila.
Jävligt fult med den nya sjuka medicinen. Karaktärer som Beecher och O'Reilly kan ju inte försvinna pga nåt sånt.. Annars var det nice. Tycker synd om Alvarez och busmalis. Börjar hata Omar White.. så jävla irriterande.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Nej fan, om 4 år var det tänkt att Vahue skulle släppas.
Manguali P19 Jaja såklart.. not that there's anything wrong with that.. Sen tycker jag synd om Busmalis.. han e ju så jävla glad o snäll, så får han sitta på isolering.. fan
Manguali P19 Vahue fick Hill att börja knarka igen, det var nog det som fick Hill att bli lack på honom. Speciellt när Vahue retade honom i gymmet.
Jag kommer inte över det där med åldringsmedicinen. Men fick iaf ett par skratt av gårdagens avsnitt. Ett när Busmalis' rör sprack och ett när Keller särade på skinkorna =) Orka vänta tills på måndag nu.. =/
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
det måste ju visa sig att medicinen inte funkar.. jag tror fan inte de låter beecher och de andra experimentfångarna vara sminkade som gamlingar i resten av serien? alternativt släppas ut och försvinna ur serien.
You love New York / But New York don't love you
nä fan beecher å O'reily bröderna får fan inte bli gamla, hoppas dom får placebo-medicinen
Vahue hatar jag,usch..Go hill!
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
leoforos87 P17 Alltså varför måste du skriva om grekland i varje inlägg och låtsas som att det är värsta ghettot?
och i övrigt var det det dummaste inlägget jag läst idag.
KE Du får gärna va tyst med sånna saker som att vi kommer njuta på måndag, jag vill helst va helt ovetande om avsnitten :) leoforos Var får du greker ifrån? Helt plötsligt så kommer du o säger att muslimerna skulle dö om dom satt i grekiskt fängelse... Och...? Jag svär om irländarna satt i fängelse på Irland så skulle dom inte va ensamma om att va irländare.... Bra va..?
..
Jävlar 1201 inlägg nu :)
..
haha leo tack för ett fint garv.. du är för härlig verklig jävla rasist smörja som vill visa att dom svarta och muslimerna är änglar, medans dom vita och kristna är bråkstakar, idioter, bögar och otroende. haha skön kille
hahaha. det är sånt där som gör att man bara måste älska whoa =)
hahaha!!
haha send him to the cage... eller om man jämför Athens slumområden så har dom det i Bronx o alla skit ställen väldigt bra... Bara för man sett filmer o rykten går att det är flum så behöver det inte vara... ... Åk till Athens slumområden o kalla en grek för grekjävel så kommer du till 100% bli mördad, säg till en mörkhyad man neger kommer du bli misshandlad o s v... där, leo, snackade du om ghettona.. de va det jag syftade på.
Hehehe... så Adebisi var en ängel som aaaaaldrig bögade och knarkade? Säger vi så.. haha..
men lägg av, vi snackar ju om oz, alla var ju på så bra humör....
Tills alla blev på dåligt humör som Vahue igår.
Ja det verkar ju som att QLA är den enda tjejen som ser på Oz men det var ju någon som skrev tidigare att Oz bara handlar om maskulina saker som t.ex bögvåldtäckter och mord.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
leoforos87 P17 din mammas hål? shit orginellt.. din mammas hål luktar fetaost yaaaao.. stick o visa attityd i nån annan tråd