Mono Haha ja!! Fyfan vad jag hoppade till när man fick se han göra rent hus med uzin. Galet gangsta =)
You love New York / But New York don't love you
its a disguise.. riktigt bra avsnitt, men varför dog kinesen, han var ju tuff! :(
njo morales ser inte ut som nån mexare han ser mest ut som en italiano. med träningsoverall å allt :D
godnatt.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
han jeremiah eller vad han hette... den galna prästen eller vad han nu va... erkänn att han måste varit med i beverly hills???
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man... http://boegballe.tabulexnet.dk/
fan i början av serien i dom hära för bilderna eller va de heter så ser man ju lite va som kommer hända... och då ser man ju att en muslim kommer bli huggen med en kniv i bröstet.... och då är det ju så klart saids tur att dö antar jag, kefft att dom vissar sånt men men .. och ja blev jävligt besviken att kinesen inte gjorde lite karate moves på maffia grabbarna.. trodde att kineserna skulle bli de nya crewt där inne. och Alvarez , omar , supream alah kommer nog fan göra ett gott sammarbete tror ja
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tycker att det senaste avsnittet var lite dåligt, hade hoppats på att få ha kvar kinesen... Dock så rockar juh O'Riley Dr. Nathan nu, han har fått henne på fall tillslut!
ang. seinfeld så är väl hans kusin med som skådespelare? är nån av arierna. kommer ihåg att jag läste i nån tidning att han hade gjort nåt smårasistiskt uttalande så folk va lite lacka hehe.
-- J Sports, Sthlm -- Ain't a question now, it’s a guarantee They say I think I'm the shit, pffffff well apparently
bra att inte kinesen drog karatemoves.. det hade vart typiskt b-serie
den som hoppas skiter på sig och dör
den nya "prästen" eller "frälsaren" i OZ någon annan än jag som känner igen honom? 90210 Dylin(stav?) tror ja det var
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
spöket P21 ÅÅÅÅ VAD EFTER DU ÄR... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH( /b)
den som hoppas skiter på sig och dör
Det är Luke Perry ifrån Beverly Hills 90210 som spelar Jeremiah Cloutier.
HAHAHA:D tror du ja pallar läsa alla meddelanden i en topic som är större än big brother topicen :D hahaa
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
äntligen är alvarez tillbaka!! det bästa var ju att gloria blev kär i o´reily, det har jag längtat efter... men synd att den glada kinesen dog så snabbt...ville att han skulle bli galen, men nu kanske hans polare kan bli det....
mmm det bästa hade vart om kinesen dödade någon och fick komma till Emcity.
faan hände d med kinesen den sista kvarten för ja gick och la mig vid 1?! såntfall blir ja ledsen att ja missa.. fooking huvvevärk..
saaaru..
Hoppas att cyril dunkar gloria hårt.:)Nej man burr verkar vara en skön grabb och den offentliga buren,känns lite medeltid...Jag sitter bara och väntar på att Busmalis rymmer snart igen,,
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
jag förstår inte varför jag skrev cyril,jag menar ju självklart Ryan..dumma mig sisådär några timmar kvar nu bara..Man vill ju bara ha kväll nu med Oz lite snus och lite tilltugg...
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
Dagens avsnitt: 35. Revenge is Sweet (för den som liksom jag kommer missa det och behöver kolla
Avsnittsguiden , men inte vill läsa för långt och spoila för sig själv).
Läs inte i förväg och om ni ändå gör det: skriv inte vad som händer.
10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
är det nån som har gjort testet tillräckligt många ggr för att ta reda på alla man kan bli?
Busmalis ska ju gifta sig nu :) Grattis man :P Fan de va synd om kinesen.. Han ringde ju sin familj och va helt glad, och ville bara hjälpa till, så blir han dödad av en häftpistol :(
..
Kinesen var ju tvärball, fan att Morales tog kål på honom. Men Miguel is back å det är ju fett. Den nya, Burr eller va han hette, lär ju bli stor om han inte blir likviderad. Jävligt fett avsnitt iaf. ah just det, McManus verkar ju värsta desperat, är ju på alla om å käka middag, hehe
Moderator
2004-03-11 14:58
Gillade inte kinesgrejen igår. Det kändes inte trovärdigt. Bra i övrigt, satt på helspänn när Dylan tog den där bikern runt huvudet, trodde stenhårt på att Dylan skulle bli dödad direkt hehe
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
ah då är det hoyt som är seinfelds kusin.. måste ju va det. för att seinfeld har en kusin som är med i oz är säkert iaf.
-- J Sports, Sthlm -- Ain't a question now, it’s a guarantee They say I think I'm the shit, pffffff well apparently
Egentligen är alla offtopic, han frågade bara hur gammal serien är och hur många säsonger det fanns :) Bann på alla!
som nån nämnde, McManus raggar hårt! jag störde mig lite på det efter ett tag. han lär ju sätta efter floria snart!
Gloria är ju med Ryan nu så McManus vågar nog inte gå på henne. Blir nog snarare Peter-Marie, tror att hon fortfarande är lite pilsk sedan Keller gjorde henne kåt :)
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
McShit Inte Gloria, jag skrev Floria. Floria Mills, Glynns nya heta assistent =)
980406 Haha okej, vad fan är Floria för namn? Knas... :) Hursomhelst kommer Glynn att banka på "Floria", inte McManus ;)
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
ser en framtida romans mellan floria och glynn.. aha aha. men det där med kineserna.. kändes väldigt konstigt och ej trovärdigt.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Manguali oh, är det sant? detta har jag kämpat för länge! jag vill tacka min mamma och alla mina kompisar, vi gav aldrig upp! =) McShit Haha, knas som fan! det är ju lite konstigt att de väljer att döpa en karaktär till Floria när det redan finns en Gloria!
Grejen med att de tog emot kinesiska illegala invandrare var väl för att det har hänt på riktigt? Sen har ni sett Saturday Night Live då Seinfeld blir dömd till fängelse i Oz? Var ju som det som Augustus hänvisade till då han sa "Next we´ll have Seinfeld here".
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
det där med häftpistolen va ju lite B.. sån pistol använde ja varje dag på mitt förra jobb.och till en sån behövs tryckluft :D
eh har inget att tillägga men jag vill ha bokmärke så öh: Oz är bäst!
kan sattsa pengar på att "jimbo" eller vad heter den där gangster killen som hängde med adabisi som nu vill bli muslim kommer att sticka en kniv i saids bröst(hjärta)
ingen spoiler detta utan något ja chansar.. har själv inte sett alla avsnitt.
Fattar inte hur Gloria kan älska Ryan! Its just not workin out!
Skåne!
för att han kanske varit ärlig mot henne sen den dagen han sa att han älskade henne!?
mindre än en och en halv timme kvar nu! OZ, AAH!!!
1timma kvar!!!
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
45 minuter kvar! OOOOZZZ!!!
Hahahahaha McManus är så jävla kåt! Han raggar på varenda kvinna som sätter sin fot innanför murarna på OZ.... Och Howell! Den där jävla subban! När hon satte Ryan i the hole bara för att han inte knullar henne lika ofta längre.. Fan asså, jag hatar verkligen den där rollfiguren från botten av mitt hjärta!
..
-Zakramento- P18 nej hon e så jävla skön.... ja väntar tills den dagen då Ryan säger till gloria eller någon att han har blivit våldtagen av howell
Jafan, han borde anmäla för sexual harrasments! Stackars pojke, han har fått mer fitta än vad hela OZ har fått någonsin på en månad typ..
..
eller hur, hoppas verkligen ryan hämnas på henne.
eller hoppas det blir catfight mellan henne och gloria.
Hahahaha bra att Howell är biffigare än Pancamo ;) Hon skulle slita armarna av Gloria! Men de skulle fortfarande va grymt med lite catfight! ;)
..
Hehe trevligt... trodde jag var den enda som typ kola på OZ :P