Jooo Beecher är en Pussy!! Han får huvvet dunkat i bordet ett antal ggr och gör inget... Han hade slaktat alla om han hade haft kvar skägget! ;)
..
Men alla Homeboys kan ju inte bara springa runt utan en ledare! Dom är ju fortfarande ett gäng.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
zakramento nejnej han ligger ju lågt har beecher nånsin dödat nån när nån sett det?
vern kanske gör lite bissiniss med pancamo eftersom det va han som beordrade mordet på hank... hmmm, intriger allready!
..
beecher e en smooth operator
Jag säger som Manguali! Jag ska dra mig till sängen, göra lite saft och läsa... Puss o gonatt, fortsätter diskutera möjliga gängbildningar och mord imorn ;)
..
-schlookas- & Manguali - Gen(-eral) pop(-ulation), d.v.s. allmänna fångområdet och inte specialområdet Em City... 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
-Zakramento- Vadå Vern beordrade mordet på Hank? Det gjorde väl Beecher?! Vern tro ju att han är i miami..
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
mabande ah du har rätt...misstog mig ;) k-2 japp så e det jo
lumax, vi tänker inte på Oz som en serie. Det är mycket mer än så. Vi lever oss in i karaktärerna, deras handlingar och deras sätt att tänka. Följdaktligen borde Beecher slakta Schillinger. :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Hoppas att Vern får reda på att Hank har dött och undanforslad och då kanske vinden vänder..Och Vern blir en bitch..
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
Ajuste ja, Shillinger kommer bli farfar! :P
jaha så var adabisis tid slut på OZ ... om han inte dog nu e serien fan cp ... och att den där "running for mair"(stav?) killen som blev skjuten inte dog är fan för jävligt hatar sånt .. han borde dött.. fan vad ja hatat keller nu alltså , nu e de fan hans tur att dö.. och va fan ska hända med oz nu när inte adabisi är kvar. fan nu e de bara tråkiga personer kvar ju som vill ha lugn och ro shit!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det ä livsfarligt att gå in och kolla på såna sajter, rätt vad det är så har man hittat en spoiler och kan inte slita ögonen från skärmen.
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
OZ E BÄST INGEN PROteST!
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
jag hatar supreme allah!! dööö
jag också, rätt åt honom det där med fällan.
det var ju skitläskigt att gå där i virtual OZ!!
r.i.p adebisi.... men vad händer me narkotikasnuten nu?. kommer han sitta som fånge lr? å fångvaktarn som skjöt guvernören kommer väll oxå åka in? sry men fick hjärnsläpp och har glömt alla namn.. =)
said e på g
Att skicka en homosexuell i fängelse är som att släppa lös en unge i en godisbutik
lumax jo mend et var också adebisi och alavres. alla dom har ju vart en slaggs röd tråd. dete jud et som är bra att det inte är för lätt att förutsåp vad som kommer hända. insane shady adebisi försökte hugga said efter han gett Leo ett band adebisi spelat in i sin cell där dom sitter å super å knarkar. Chefen för Emcity (hjärnsläpp) vart sparkad MacManus är tillbaka. så fort han kom tillbaka så skulle adebisi förflyttas å då flippa han på said. så...grovhackad info
insane shady lite annat: Shilllinger fick veta att Hank hade en fru och att hon var gravid. Syster Pete fortsätter vara nunna. Oreily och Keller dödade Brown och fick det att se ut som Supreme Allah hade gjort det. En kille i deathrow blev strypt. Howell var hotfull mot Oreily när hon hade sugit av honom. mm
NEJ FAN. satt och läste citat från Oz på imdb.com Gör inte det! Fick en FET spoiler på mig. Åååååååååååh..*snyft*
Vem har sagt att Adebisi e död ?
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
haha så skönt att adebisi dog. han trodde han var gud tillslut.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
skööööööööööööönt mannen ingen menning med OZ nu när adebisi e borta fan
got payed in GB/stayed in GB/got Layed in GB...and you betta bealive thiiiiz maaaaaaaaain haha
Ryan O´reilly e lätt hårdast han e ju typ själv å skiter i alla andra!
a hungry mob is an angry mob!
hane inte hårdast haha han e cool men inte hårdast fan han e en råtta den irlänskaTattaren haha bara försöker blåsa alla inte hård NÅN STANS mer än smart kanske...men han e cool ja .. men RIP Adebisi var hårdast daamn haha kura den bigge pancamo o han andra hehe de va rått haha plus han bara tog på freestylen knulla han efteråt hahaha såå buuuuuuuull för han,när pancamo låg deckad
got payed in GB/stayed in GB/got Layed in GB...and you betta bealive thiiiiz maaaaaaaaain haha
Bubonic P18 vadå vem... han föll ihop och sprutade blod ur munne om han inte dog där e de fan något fel på serien .. för alla verkar klara av att bli skjutna eller huggna i den här fucking serien
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ikväll är det oz! *som om ni inte visste*
fan ja e lite sur att ja kolla på den där imdb grejen .. fan ja kunde inte stoppa mig nu vet ja alla som kommer leva eller"leva" ialla fall dom flesta som kommer va me till sista avsnitten (1997-2003) FY TA ER!!
Måste säga att det var jävligt oväntat att Adabesi skulle dö! Jag tror nog inte att Said kommer bli värst straffad, så jävla tydligt självförsvar och McManus kommer att stötta honom! Jaja nu är det bara att vänta.... OZ OZ OZ OZ OZ OZ!!!
2 timmar och 20 minuter :D
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
adebisi måste fan va död han kan ju itne leva asså..
jag kan inte stava...
sitter o väntar spänt på dagens avsnitt nu...en timma ungefär...
Jag väntar tålmodigt..
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
DÖD ÅT SAID!
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
visste att adebisi skulle dö inann jävla kompisar :D
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
för 20 minuter sen låg jag och somnade medan jag kollade på "Once upon a time in Mexico". Av nån anledning vaknade jag till och kom på att det snart är dags för OZ. Jag blev genast jättepigg och sprang ut i badrummet, flossade, borstade, tvättade och meckade i ordning mig. Nu är det myspys i en kvart tills uppvärmningen börjar med Scrubs, sen är det så jävla mycket OZ!
Moderator
2004-03-09 23:36
snart så, så extremt taggad...har längtat hela dagen...
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Ska bli spännande. Laddade upp genom att kolla på Gökboet. Inte särskilt smart för nu är jag ganska seg hehe... Men det ska inte spela någon roll. OZ!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
bara en halvtimma kvar nu! smid smid smid smedandes smedsmid! ;D
tungt med ett filmteam. hoppas dom luskar fram mycket spännande grejer
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Det här var lite drygt... hoppas filmteamet inte är med i morgon!
Fy fan vilket aptråkigt avsnitt.
Kan inte annat göra än att hålla med Emil :( Gillade inte tv-teamet...
Han kändes ju inte trovärdig alls den där reportern med engelsk dialekt. Nä mera bögande, hämndaktioner och mordförsök!
Emil_Brikha P25 Mera bögande? :P
bara jag som tyckte det var grymt avsnitt?
den som hoppas skiter på sig och dör