WeNDoL P19 Precis, Beecher har blivit en fucking whiner, han har inte samma glöd som när han antingen va crazy, eller när han va så religiös.. Han hade tom mer spirit i sig när han va Schillingers bitch! Jag tycker för övrigt att Adebisi förtjänade det eftersom han hade världens storhetsvansinne! Men det är ändå synd, för han var en av dom fångarna som mycket kretsade runt! Han skapade händelser! RIP ;)
..
döden var ju förstås bättre än att dö av en överdos eller ha nån jävla nobody döda honom som schillingers högra hand..Fy fan jag måste ta en snus för att lugna ner mig..
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
undra om alvarez kommer tillbakla snart...
Jag sitter fan med två snus för jag blev helt excited när dom började fightas!
..
Undar hur said kommer behandlas nu..
-schlookas- P8 Word! Alvarez saknar man! Men han lär ju flytt ur landet typ..
..
daaayyuuumn! fyfan vilket bra avsnitt. bästa på länge. vad ska hända nu, blir said straffad?
You love New York / But New York don't love you
980406 P18 men gissa....det är ju OZ...klart han blir...nu har ju den nya fängelsechefen blivit sparkad så...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
-Zakramento- nje tro inte han försvinner på det där sättet det bklkir ju kasst. tror han kommer tillbaka. men han lär ju inte ge sig utan fight
Men i glömde väl onte hur ryan dunkade hoewll som fan..Hon blev ju lite läskig när ryan sa att dom skulle sluta "this is over when i say it is over or i will crush your balls"Fy fan hon är nasty.
Rolfi tror faktiskt inte han blir straffad inte nu när mac mannus e tillbaka
Rolfi okej, dålig formulering, det jag tänkte mig var snarare "hur blir han straffad". typ, lägger dem till fler år på hans nuvarande straff eller blir det death row.
Rolfi: Det där var ju solklart självförsvar! Inget straff! :P
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
hoppas att dom bara slänger in honom i isoleringen, Said e fan bäst i OZ, efter Vern ;) så han får inte hamna i dödsis. skulle dock inte förvåna mig om han gjorde det och sedan lärde den där killen som sitter ensam där om islam..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
Shit, undra va McManus kommer göra åt de här! Said i the hole i ett par månader minst! Men med oroligheterna som kommer uppstå av de här... Vem ska ta över efter Adebisi? Det kommer bli problem där, för de finns säkert många som kommer va ganska glada på att göra de.. Dom vita kommer skapa trubbel för att sätta dit den som försöker ta över hos dom svarta.. Säkert kommer Schillinger och Hoyt och dom komma tillbaka, mer rasproblem..
..
yta det finsn en box att beställa :) ww.hbo.com och för alla er som inte vill veta slutet kolla inte på sidan.
-schlookas- ja just fan! han hade ju pakt med mcmanus. då lär det ju inte bli så allvarligt straff, om det blir något alls.
Rolfi: Inte av, GENOM. Ifrågasätt aldrig min OZ-status :) Jag tycker det var uppenbart att den som kom ut först ur cellen skulle vara den som dog. När adabesi kom ut så hajjade jag direkt, kom igen, det var ju så uppenbart :) Men hur som helst, OZ for life!
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
Ison Där där killen som sitter ensam på death row lär ju ta livet av sig med spegeln... På death row så kan man ju döda oändligt många, så många man hinner me.. För dom kan ju inte göra nå värre än att döda dig..
..
sure thing..När han stapplade ut så märkte man lite att det var han som skulle take the stairway to heaven.Aja life in oz går vidare men det kommer ju inte var sig likt i alla fall..hujedamig
Mobay är ett cp som slog Augustus..
nejnej jag lägger mina kort på alvarez och O'riely och kanske beecher
Ja fan, har han ingen skam alls? Hoppa på en cripple.. Fegt! Ja livet på OZ kommer aldrig va som förr ;)
..
hujedamig var rätt ord..
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
tror agustus kommer berätta för nån om mobay så får mobay lämna via en bodybag
k-2:tackar det passade liksom in.Det skulle vara härligt om Hill körde över mobay med sin rullstol tills han dog..;)
Mobay angav sig ju?
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
ja fan Mobay är ju helt wack. killen kastar ju bort sitt liv. det är kul när han under sitt erkännande säger att han "inte vill bli som dom", men det är ju just det han vill. nu blir han ju äkta fånge och då kan han knarka och mörda och gänga hur mycket han vill!
Emil Ja och nu kommer han hamna på OZ... Hoppas Hill puttar ner honom i duschen och kör över honom med rullstolen tills han dör.. Långsamt ska de gå!!
..
Emil_Brikha P25 joj men frågan är om han kommer överleva :) dom flesta som gör nått kommer ju till oz. kolla på den andra snuten
Och nu dödade han ju en snut och knarkade som fan, han lär ju knappast neka i domstolen.. Copmurdurers blir inte väl behandlade av vakterna, och undercover cops blir inte väl behandlade av fångar!
..
Jag såg inte alla avsnitt förra veckan, va hände me Pancamo och Morales..?
..
hahaha ja jävlar med ett hjul också..Mobay kommer få ett reeeeeeeent helvete om han kommer till oss..Ja tror inte Hill är så jävla glad på honom..
Hahahaha verkligen inte, Hill kommer nog gola ner honom rätt hårt om han kommer tillbaka.. Eller så är han en pussy och gör inget.. För face it, han kommer få problem med att döda honom.. The guy is in a fucking wheelchair..
..
ursäkta stavfelet herrar..Men är Leroy lack på poet eller var han bara golbög åt Mr.Simon jag menar om han har något personligt mot honom..hmmm?
Jag tycker att Peter Marie och winerbitch Beecher kan starta ett team och bli helt tokiga och rensa upp lite..
Är det bara jag eller har Poet gått upp en hel del,Busmalis kanske får lite go go med Miss Sallys sekreterare, bom bom all night ;)
Poet är fan fetast på OZ just nu! :) Och Busmalis förtjänar fan lite fitta... Lite så som O'Reily pumpar Howell i röven!
..
Vem tar över efter Adebesi då? Skulle sagt Poet om han inte golat, nu vet jag inte..
WeNDol leroy å poet e gammal hommies mend et ändras nog nu. men poet kommer nog haka på said. Mangulai gympop
Manguali P19 Okej, tackar.. Så Adebisi tog över knarkhandeln själv.. Tror knappast dom två får komma tillbaka nu, även fast McManus är där..
..
k-2 tror fan inge tar över efter honom nu när MacManus är tillbaka han komemr fixa till det där med gängbildningar
Hahahaha hon är PIMP! Hon typ dödar O'Reily om hon inte får suga av honom nå mer..
..
-schlookas- P8 Men serien skulle va tråkig utan gängen! Det är ju pga dom som alla beefs kommer..
..
-zakramento- tror gängen kommer finnas men istället för ett gäng under adebisi kommmer nog lite mer vita komma tillbaka så som vern å pancamo
vern behövs tillbaka, även fast han är nazi, han skapar också händelser, precis som adebisi gjorde, som o'reily, said och beecher gör (kanske inte längre eftersom han har blivit en pussy)
..
beecher e inge pussy han sitter ju å planerar om han ska döda keller lr inte ;D
Jag tycker Pancamo ska komma tillbaka, men han va ingen händelseskapare direkt, han va mer "jag hänger på här för jag kanske får ut nåt av de" person.. Men de är sant, han måste få komma tillbaka, Morales däremot har inte vart me så länge.. Vet inte om jag kan lita på honom ;)
..
manguali njo det kan hända....har du nog rätt i santsnat...
jo inte vore det nån bra ide...fast han kommer nog få reda på snart att hans son är död å vem som gjort det han kommer komma tillbaka på nått sätt....