I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

OZ [Spoilers = regelbrott = varning/ban]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2004-03-04 09:28
haha rebadow har hittat sitt kall på oz en kallblodig jävel..jag blir dock lite sur på den svarta grabben som ska knulla beecher,han borde också snitta honom ordentligt,eller så går han och rebadow ihop och dödar alla,det skulle vara soft.

Keller lär ju ha någon plan i bakfickan,han är ju hal som en ål,nu hoppas jag att Arif inte golar på O´reilly eller han kanske utpressar honom att han golar om han inte tar död på nån jävel och då riktar jag mina misstankar mot Supreme.

Hank,stackaren hoppas han hamnar på Em city om han inte hamnar på Death Row för då vill jag se beechers ansiktsuttryck när han kommer..mohahahaha
Jag skakar i dockskorna...
Kriget kommer!

2004-03-04 09:36
Jo,då lägger jag mina kort på ryan..
Kriget kommer!

2004-03-04 10:30
Wendol P19

Mondo Browne. Right?

2004-03-04 12:34
Doom:huh?
Kriget kommer!

2004-03-04 13:07
Wendol P19

Det är snubben som delar Beechers cell just nu.

2004-03-04 13:19
`ja, Mondo heter han.
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)

2004-03-04 13:25
Reabadow lär ju plocka supreme Allah.

O´relily klarar sig alltid.

2004-03-04 14:00
doom:ja ha ok:) Ja honom gillar jag inte..Det kommer bli generalknas känns det som..härligt,Måste nästan göra en lista på dom man vill stryker med inom en snar framtid..
Kriget kommer!

2004-03-04 14:52
skitzophrenic: fan va jobbigt. när man kommit in i oz måste man bara se det varje gång det går
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2004-03-04 15:20
jo det är fan som en drog..arghhhhh jag vill ha nästa avsnitt nu..Jag tror att jag ska köpa lite snask och äta ikväll till oss,kanske gelhjärtan..;)
Kriget kommer!

2004-03-04 15:41
jo det skulle vara soft,han får fan tuffa till sig,öga för öga tand för tand..
Kriget kommer!

2004-03-04 16:42
Steal P15

varför skulle någon vit dö först för ?. . . för att alla e svarta betyder de ju inte att dom är kompisar

vi har ju muslimer homeboys och massa andra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-04 17:11
men dom har ju gaddat ihop sig....alla i adebisis plan.....

2004-03-04 17:51
Spöket: Säger som QLA.

Olde-English: Jaa du. Det där retar gallfeber på mig med. Undrar verkligen hur det blir. Längtar som bara den!

2004-03-04 19:24
Spoiler varning på DNs TVtidning.
i roll like a bat out of hell

2004-03-04 20:07
Bara 4 timmar kvar nu! :)

2004-03-04 20:20
hehe men va fan, var realistisk.

hur tusan skulle Rebadow lyckas komma åt Querns? Han är en gammal seg gubbe som dödar folk när dom sover.

2004-03-04 21:59
Ja eller hur.. Fattar inte vad Pancamo och Morales håller på med? Dom svarta blir ju extremt favoriserade. Inte borde dom två som är sånna gangsters acceptera det. Haha förresten, fan va iskall Stanislofsky var igår med att hon skulle ringa klockan 5. Riktigt slug jäkel.. O'Reilly har fått en värdig konkurrent när det gäller slughet!

2004-03-04 22:46
Ja eller hur. 12 är fan redan alldeles för sent. klockan 11 borde det vara. vad fan tänker dom med när dom visar det 00.35? fattar inte att dom inte fixar bättre tider. detta måste ju jättemycket folk tycka är spännande? nån som vet nån sida där man kan hitta tittarsiffror?

2004-03-04 23:07
QLA

okej ja håller med dig på ett sätt men maffian och latinorna e ju också ihop gaddade med the black people
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-04 23:25
Manguali: Haha då lär du ha ett rejält pack med smörgåsar om det ska räcka till 12 eller så äter du bara onormalt segt

2004-03-05 00:00
Scrubs är en så jävla bra uppvärmning innan OZ!

man sitter och vrålskrattar i en halvtimme för att sedan översköljas av överdrivet våld, hämnd och brutna löften!

ÄLSKA!

2004-03-05 01:06
statsminister: jag märkte inte att han visste det?

för övrigt: vilket grymt jävla avsnitt det här var! faan.. nu måste man vänta tills på måndag för att se fortsättningen. spänningen är olidlig!

2004-03-05 01:08
statsminister P16
Rullstolen var med vi mordet men deltog ej och jag tror att förhörsledaren sa att han va polis. spelar ju ingen roll när han död!
visste ni att öl innehåller kvinnliga hormoner??!.... för efter 10-12 öl kan man varken köra bil eller hålla käften
DJ

2004-03-05 01:13
Clayton kom som Travis Bickle!
Fatta!
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass

2004-03-05 01:38
adabesi äger som vanligt. det är dock jävligt sjukt att queerns har gått med på det..han är riktigt skumm.

hoppas fan att said lyckas så vi kan få tillbaka lite gammalt folk ;)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-03-05 01:38
varför i all fridens namn var inte O'reily mer uppmärksamad? Han slaktade ju irländaren hyffsat fett i gårdagens avsnitt.

2004-03-05 09:41
valero: Jag tror dom sparar det till senare.

gårdagens avsnitt var brutalt, jag blev lagom illa till mods när Said såg så där hysterisk ut och började skratta.

Jättesynd att ryssen dog, han var grym!

Är det bara jag som är lite tänd på brudvakten? :P

2004-03-05 09:48
Kan bara hoppas att Devlin avlider nu. Dock kommer han väl säkert överleva och vinna valet... maddafakka!

And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2004-03-05 13:43
När adebisi satta mössan snett på said,det var en skön scen som fan..Men när clayton kom in som bickle det var ju bara fjantigt,han kunde väl komma på nåt bättre än att se ut som DeNiro,annars var avsnittet rätt sjysst i allmänhet när beecher hyrde pancamo att göra så att Hank "försvann"Nånting som jag dock undrar över är att inte direktören inte kommer till EmCity då och då och kollar över det,adebisi hade ju för fan knark och sprit party i sin cell och filmade allt..Nä nu får man sitta och vänta på att Pancamo och Morales gör nåt åt saken..
Kriget kommer!

2004-03-05 13:49
Wendol P19

Martin Querns(direktören) tillät "The tit trade" att fortsätta vara aktiv om våldet minskade i Em City.

2004-03-05 13:51
kanske är det bara för att jag är så trött när jag tittar, men jag kunde inte riktigt koppla varför clayton hatade devlin så mycket att han försökte mörda honom?
You love New York / But New York don't love you

2004-03-05 15:49
Galet avsnitt. Hoppas jävla Devlin avlider, fast det lär han ju inte göra.
beecher får ta å göra slut på schillinger en gång för alla

2004-03-05 15:55
Tror ni Clayton hamnar på Oz nudå?
den som hoppas skiter på sig och dör
Poet

2004-03-05 16:50
de som said sa till beecher att han hade dödat shilingers son andrew o schillinger hade dödat beechers son... så nu skulle de lägga av eller nått i den stilen... sånt jävla skitsnack... schillinger är ju den som ligger bakom sin egen sons död... hade han inte varit så jävla high and mighty å accepterat att beecher å keller hade för avsikt att köra en dubbelmacka på han (vilket dom säkert inte hade) så hade hans son levt... schillinger har dödat sin son, beechers son... å beecher har som hämd för all skit han blivit utsatt för av schillinger bara beordrat ett mord på sin sons mördare...

detta e juh självklara saker... men jag måste ventilera min ilska...

bara brännmärket på röven är fan orsak nog att utplåna hela släkten schillinger... jävla kuksugande nazigubbjävlaskitstövel!
Garderobsrensning 3.0
Nu kör vi på flickr: http://www.flickr.com/photos/34666507@N05/sets/72157623544785735/

2004-03-05 17:08
Per-Fekt P17

Det blir guld att titta på ändå.

2004-03-05 17:45
Chucky "The Enforcer" Pancamo är stenhård
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2004-03-05 18:09
chucky Pancamo har en IQ på nivå med en 7-åring.

det finns 2 riktigt smarta människor i et fänglelset och det är SAid och Ryan orilley.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-03-05 18:18
Glynn är verkligen blind. Har han inte tagit sig en sväng förbi em city på sistone? En jävla soptipp.
Moderator

2004-03-05 18:25
Kanske dags att påminna lite om reglerna . Spoilers leder direkt till varning/ban . Det är bara onödigt att berätta att någon kommer dö snart o.s.v så sluta upp med det.

Tre dagar till nästa avsnitt, vilken jälva uppladdning det var igår. Det börjar bli dags för rensning rejält i em city som dem sa "this is em city, we got rules here" och Querns ser fan inte till att dem efterlevs.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2004-03-05 18:42
statsminister P17
det tänkte jag också när jag såg det, men jag vet inte? var det så?
den som hoppas skiter på sig och dör

2004-03-05 19:07
Bra Legoland!
kan inte tv3 ha en Oz kväll med bara oz på tv, eller vad säger ni ?

2004-03-05 19:09
Supreme Allah måste dö ! hatar han och alla andra fitter han är med !

2004-03-05 19:12
spöket
verkar inte så mycket som det längre....

och fan vad besviken man blev på o´reily..... och alla ni som tänder på äckelkärringen, sitter ni också på oz??

2004-03-05 19:53
Howell A.K.A. äckelkärringen är skitläskig =)

det känns som en evighet tills nästa avsnitt
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2004-03-05 20:18
jag lackar fan på adebisi nu asså han ska fan tine tjafsa med panacamo eller va han heter..hoppas alla börjar slåss å adebisi dör eller nåt..nu när han har blivi bög oockså...inte för det har nånting med saken att gör men..men..
jag kan inte stava...

2004-03-05 22:26
Fan va jag har missat! Jag kan bara kolla varannan veckan! Herregud, verkar ju va typ fetaste veckan hittils!

Rebadow börjar bli min favvis nu ;)
..

2004-03-05 23:41
usch, sluta sprid massa hat. OZ är kultur och politik på hög nivå, men det är EN FILM. Bli inte så upprörda för tusan :)

2004-03-06 00:41
just nu är det meningen att alla ska hata adabisi .. detta är nog meningen ... när han har fått sitt så kommer de va någon annan vi kommer hata oss på

2004-03-06 08:28
Tror ni tv3 kommer ha sänt alla avsnitt innan dom lägger ner(analoga) 15 maj? Fatta jobbigt om dom är typ i mitten av säsong6. Mår dåligt bara av att tänka på det.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.