Tror ni Schillinger fick lite skuldkänslor? Han lät ju ändå Hank skicka tillbaka dottern levande :)
..
Mm man såg på schillinger att han verkade ha lite skuldkänslor. Men tror ni verkligen att Chris ljög när han sa att han aldrig känt så för en man förut? Och varför dödade han massor med bögar egentligen?
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Chris är fan den lömskaste, falskaste, mest manipulativa jäveln där inne. Tror inte ens att han är bög...?
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
ViKKe Han måste ju få upp den på nåt sätt, men de e klart.. När man inte fått nåt på länge så får man nog upp den rätt lätt.. Men de e sant, han är jävligt manipulativ! Och så fittig som en människa kan va typ.. Om man inte räknar med Schillinger..
..
Den nya chefen för em-city verkar lite skum. Han har något i i skortärmen som han inte har tagit fram än.. lömsk. En fråga.. vad sitter den rullstolsbunda grabben inne för ?
Propaganda åt folket..
Ja fan, han är helt anti-whites :) Och Adebisi och dom har honom i sin ficka :) Den där killen, 5%-grabben med dreads.. Han verkar kunna bli en tung kille... Om han inte blir dödad direkt.. Hill sitter väl inne för mord? Eller? Kommer inte ihåg..
..
Tror han sitter inne för mord på en polis eller något? Eller va det så att han mördade någon & sen blev jagad av en polis & föll ner för ett hus & bröt ryggen eller något, därav förlamningen.
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
De va väl typ att snuten kom och skulle busta honom för knark.. Men så döda han en snut tror jag och ramla från ett tak när han skulle fly typ.. Lame for life..
..
Moderator
2004-03-03 12:27
Agustus Hill var knarklangare om jag inte minns fel, när han och frugan hade lite sweet lovin' slog poliserna in dörren. Hill hoppade ut genom ett fönster och försökte fly över taken. Han sköt en polis i tumultet. När dem tog fast honom uppe på taket blev han nerslängd på marken av polis som hämd.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Jävla fitta, skulle lägga mig tidigt igår så jag spelade in det, så fuckades inspelningen på nåt sätt så nu missa jag. Ok tell me what happened. Om nån gör en sammanfattning av programmet skulle jag bli glad!
ijahman sant men först var han ju skitfärsk...undrar vem han kommer döda om han nu gör det..
5% - killen med dreads spelas av ingen annan än Lord Jamar från Brand Nubian.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Supreme Allah är nog det töntigaste namnet jag hört hittills. :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
I pray to God att trean visar alla säsonger...
Skåne!
Rebadow har ju blivit en killing machine,men det jag oroar mig över att han kanske kommer bli dödad om han trampar på fel fot eller så får han feting respect och blir Morales torped.Supreme Allah verkar ju vara en halvskum nisse,han kanske lindar poet runt fingret. Men vad är han 5%:are,vad menas med det?Me no like den nya chefen.Men schillinger har ju bara lurat den där kidnappningskillen att säga till beecher att det är Keller.Men keller är ju en lurig jävel också..
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
5%:are är typ muslimer, fast dom knarkar och dödar och sånt.. Dom tror att 5% av alla muslimer är utvalda eller nåt sånt, de sa poet och hill igår när han kom in på OZ.. Värsta fighten mellan Beecher och Keller igår, nära att Beecher högg ner honom..
..
Jag skulle inte gråtit över förlusten..
Hahaha nä menar de... Keller e så jävla hal..! Fan va den där nya killen som kom istället för McManus skickade bort alla whites igår.. De är typ bara svarta kvar i Em city nu.. Han hämtade ju dit en massa svarta också.. Bara folk som Adebisi vill ha dit :)
..
Mm hoyt blev ju inte så jävla glad..hmm jag börjar gilla honom mer och mer men jag kan inte komma på varför..
Hoyt är grym. :)
Hoyt är tung ja :)
Hjälp Jag kom nyss hem från kenya och efetrsom jag inte ville missa Oz när jag var borta satte jag timern på videon att spela in de 4 sista avsnitten i säsong 3. Men så börjar 3:an sända säsong fyra innan jag kommit hem (att dom inte ringde mig och frågade först är ju fan en skandal..) och nu undrar jag vilket avsnitt som sänds ikväll så att jag kan kolla på hemsidan vad som har hänt hitills. Så vilket nummer har avsnittet ikväll? Ajuste om någon har lust att sammanfatta vad som hänt i säsongen hitills på svenska kan denna få en hedersplats i min forumsingnatur :P Fan i sånna här lägen önskar man verkligen att man hade bredband...
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Manguli Okej men vet du vilket avsnit som sänds ikväll?
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Manguali - Tack för summeringen. Men jag hade värsta turen, en polare hade spelat in det så jag fick se det till slut =D Reabadow börjar ju bli en riktig thug, hehe, helt galen
k-2 Det är avsnitt 30 som visas ikväll.
Oz har blivit knas fan men spännande vi får se va som händer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
said är nog den ja skulle lägga min pengar på att dö snart eller först av alla huvudkarraktärer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
spöket P21 & Manguali P19 Det stämmer, säger inte vem däremot.
Jag tror nån vit blir dödad för dom svarta verkar ju onekligen ha tagit över em city. Fan vad jag hatar den nya chefen för em city. Jobbig röst och en sliskig jävel. Han verkar ha mycket skumt för sig. Inte speciellt hederlig..
Manguali P19 Ryssen ligger också ganska risigt till... Nya chefen verkar vara en ful fisk.. Synd om han vakten avsäger sig.. Han är en bra kille.
den som hoppas skiter på sig och dör
Martin Querns(nya chefen).
Teddy_Knogjärn: Mm.. Känns som att han är ungefär den enda hederliga vakten på det där stället. Alla andra har massa skumt för sig. Förresten? Vad hände med han den där andra ryssen? Yuri eller vad han hette? Han som försökte döda Stanislofsky med sina spetsiga glasögon bågar. Läskig typ.
Yuri försökte ju döda Stanislofsky, och de sista man såg av honom va att han åkte in i the hole..
..
Synd att han hade en liten roll. Han var iskall.
Alltså jag har missat alla avsnitt den här veckan p.g.a studier osv kan någon säga vilka avsnitt som gått så att jag kan kolla på hbo.com vad som hänt?
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
Okej jag har missat 5 avsnitt alltså. Fem timmar underbar Tv-dramatik....suck
-zakramento-: men det var ju länge sen det hände.. har han bara gått upp i rök, flyttats till isoleringen/en annan avdelning, blivit dödad, flyttats till annat fängelse? hoppas han kommer tillbaka. riktigt iskall kille. som stanislofsky sa till chucky pancamo: "You Italians think you're so tough. He would rip your heart out and eat it without thinking twice."
Om 20 minuter smäller det. Nån som har nåra teorier inför dagens avsnitt?
Jag har inga teorier men har bittert insett att från det att jag vaknar på morgonen så känns det som om syftet med dagen är att hålla mig sysselsatt och fördriva tiden tills runt 12 slaget då OZ börjar. Meningen med livet = OZ!
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
Emil_Brikha: Haha, du är inte ensam. Jag tänker på Oz hela tiden typ och försöker komma på sätt att fördriva all tid fram tills det börjar. har börjat bli lite överdrivet nu på sistone också. tänker ungefär: "hmm.. jag sticker ut med polarna en stund nu. och så kommer jag hem vid 22.30. spelar lite dataspel, kollar på lite tv och slappar lite. sen går jag och lägger mig". och så om igen. nu börjar det! :D
härliga bröst!
visste ni att öl innehåller kvinnliga hormoner??!.... för efter 10-12 öl kan man varken köra bil eller hålla käften
Emil_Brikha P25 Håller med till 100% Har kommit fram till at Oz är inte nyttigt för mig. När det sista avsnittet går kommer jag förmodligen vara helt deppat i flera dagar! Vill att detska hålla på för all evighet!
visste ni att öl innehåller kvinnliga hormoner??!.... för efter 10-12 öl kan man varken köra bil eller hålla käften
Ha ha ha! Busmalis flippar ur! Jag var helt säker på att Beecher skulle slakta negern som ville knulla honom. Känns för övrigt jäkligt underligt att hejja på ett kärlekspar som är kriminella, psykotiska mördare. Romantik på OZ slår allt :)
Mjä, jag tror det blir Keller och Beecher till slut ändå.
counter-clockwise jo det var riktigt kallblodigt det där..
Hmm.. vad tror ni arif(?) som såg mordet ske kommer att göra? skvallra eller hålla käft?
Jag tror Arif kommer använda Oriley för att ta kål på Supreme Allah.
Rebadow is tha man. När han stod och dagdrömde i köket :P