Jävla ägande fransman!!!! Han skjöt sönder hela stället... Det såg ut som om Kenny kommer klara sig, för han vart skjuten i sidan bara... Men Pierce, BLAM! Han har ett hål i ryggen nu! Sen skjöt han en vakt också! I örat tror jag :) Fan vilken tung kille, och Adebisi, så jävla bra.. Helt iskall, planterar pistolen i frenchy's säng!
..
droopy, det är inte dig det är fel på... whoas databas kraschade och den enda backupen var från natten 22/23 feb. Tänkte på en grej. Eftersom fransmannens hjärna stänkte ut så jävla mkt måste kulan gått igenom huvet på han, eller hur? Var tog den isf vägen? Borde träffat Adebisi nästan... ?
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Fransmannen var ju en riktigt stabil jävel, jävla psycho. Men varför kan dom jävlarna på tv3 inte köra det en time tidigare? Hoppas Manuel överlever alla de andra latinosarna
dom har väl specialglas eller nånting, det verkar logiskt. men det som verkar ologiskt då är att beecher slog sönder glaset med en stol när Schillinger fick glas i ögat hursomhelst. så var det ett riktigt coolt avsnitt igår
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Fan va Adebisi är kall asså! Använder "sina egna" för sina syften! Han blev riktigt glad när Kenny o dom börja tjafsa med fransmannen om skorna, för då hade han hittat nån som kan skjuta åt honom! Och sen tror jag O'Reily gör business med Adebisi också, för han gick ju in till honom och sa till honom att göra nåt åt saken nästa gång.. Helt perfekt för Adebisi.. Skumt skumt måste jag säga :)
..
tycker de va fett skönt när oreilly skar sig.. adebisi bara kollade och började garva.. vet inte varför men det var så skönt. adebisi e grym.
den som hoppas skiter på sig och dör
hoppas snorungen kenny försvinner fråm programmet nu....
nej nej kenny ska lida hoppas han ligger på intensiven och ligger där och åmar sig..Det skulle varit sjysst om fransmannen skulle bankat skiten ur honom i stället och pissat på honom framför homeboysen då skulle jag blir riktigt nöjd.mmm..
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
hmm ja har helt glömt bort... vad hade kenny gjort mot adabisi? för att han skulle bli arg på honom hmm
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tror Wangler överlever. Punkterad lunga, IC ett par veckor, sen e han tillbaka.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
jag tycker sjuksyrran e sexig ;)
Klart jag förstått syftet med planen, det gör ju en treåring. Däremot tror jag inte att fransmannen kan få in så jävla många lyckträffar. :)
Jag skulle gissa på att Pierce dör, men Kenny överlever.. Såg ut som om han blev skjuten i sidan bara... Fransmannen hade ju blivit avrättad på plats om han inte hade skjutit skallen av sig.. Han skjöt ju en vakt i huvvet :)
..
Nä, de såg inte ut som de.. Jag gissar som nån annan sa, han kommer ligga på IC ett jävla tag.. Kenny dör nog inte så lätt :P Inte för att de inte skulle va skönt om han dog! Hatar den lilla fjanten!
..
lumax, hur kan du vara så säker på det? Nån jävel som aaaaaaaaaldrig verkar dö är ju Miguel. Hur många attentat har fanskapet överlevt?
ja lite konstigt att adabisi inte blev skjuten där när fransmannen tog självmord .. måste vara skottsäkra glas och sen så tror ja inte kenny kommer komma tillbaks om man tänker på det... hans tid va nog inne ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja tror lumax har sett alla avsniten redan för han verkar veta vad som händer eller?..
saaaru..
sa ju d=) och som ni som har sett Oz ikväll så dog asså kenny..
saaaru..
okej jag missade kvällens avsnitt..vad hände????
fan kenny va tung, ska sluta se nu.
-- J Sports, Sthlm -- Ain't a question now, it’s a guarantee They say I think I'm the shit, pffffff well apparently
Miguel hängde väll med honom på rymmen?
njut
fan missa kvällens avsnitt...hur mycket suger inte det då....berätta!!!
HISINGEN MOTHA FRRUKKIN ÖL STARS BRIITCH!
the realness man får berätta om senaste avsnittet...så folk som har sett dom innan får inte berätta i förväg...i alla fall vad jag fått för mej..
haha busmalis ägde dem alla :)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Hur fan HINNER Busmalis gräva så förbannat hela tiden?
IRLÄNDARE att irländarna bara skulle vara två... då har ni inte följt serien så noga va? i em city bor det fyra av varje grupp, muslimer, kristna, irländare, italienare, bögar, homeboys, arier, bikers, och the others. i hela fängelset finns det betydligt fler av varje grupp. att ryan o cyril är centrala figurer för irländaran är inte konstigt. det hade varit konstigare om det hade varit så att alla irländarna i heeeela fängelset hade varit centrala figurer. det finns mer än en biker i fängelset men det är ändå han biohazzardsnubben me massa gaddningar som syns mest, hoyt eller va han heter. ADABISI att adabisi inte blev träffad av frenchis självmordsskott, ja det kan tyckas vara fel, men eftersom skottet inte ens gick genom rutan så kan han inte på något sätt bli träffad av det, inte sant? hur skottet färdades genom fransmannens skalle det får väl de lärde eller rättsläkarstudenterna orda om men genom rutan in till adabisi gick det inte. O de som sa att de hade "specialglas" eller något sånt, svaret är nej. för beecher kunde utan större kraftansträgning larma en stol genom en likadan ruta så schillinger fick glas i ögat, inte sant? i avsnittet där beecher börjar slå sig fri från "prag"-stämpeln.
Apmannen... Vi vet att kulan inte gick igenom rutan. Tack för konstaterandet. Det vi undrar är var fan kulan tog vägen, eftersom den tydligen gick rakt igenom fransmannens skalle, och borde alltså träffat även rutan.
Kvinnan på "deathrow" är fresh..
Propaganda åt folket..
Quality. Det var ju fetaste skuggporren i gårdagens avsnitt =) Hon är en riktig player!
Propaganda åt folket..
Haha jävla grävmaskin den där Busmalis. Undrar fan om dom lyckas fly
Hon är inte speciellt snygg. Jag drömde (sjukt att drömma ett eget avsnitt av Oz, eller hur?) att hon visade sig vara shemale. Hon hade kuk alltså. :D
Miguel lär ju komma tillbaka iaf. Antar jag. Känns inte som om han försvinner på ett sånt sätt....
Busmalis grävde en ny tunnel i städskrubben vid sjukavdelningen... Miguel Alvarez höll på att bli cuttad igen, men han klara sig, igen :) Han rymde med Busmalis, men man får ju inte veta ifall dom kom iväg nånstans.. O'Reily försökte få tag på Stanislofskys mobil som han snodde av den där muppiga nya italienaren.. De gick inge bra.. Så O'Reily gick till den där italienaren och försökte få honom att ta tillbaka telefonen.. Stanislofsky snackade lite me Hoyt och han biker grabbar.. Dom dödade italienaren.. O'Reily snackade med Stanislofsky och nu jobbar dom tillsammans typ.. Beecher vittnade i rättegången som Said hade kämpat för istället för Said.. Beechers farsa hade hittat Schillingers andra son, Hank, på uppdrag av Beecher.. Beecher betalade ungen för att han skulle hälsa på sin farsa.. Dom träffades sen, och Schillinger va helt lyrisk... Hmmm, kommer inte på nå mer..
..
Det är alttid lika kul och se hur miguel överlever och retar gallfeber på El cid.Ryssen är så jävla hal och nu när han har slutit fred med Ryan så kan det noh bli ett rent helvete på oz..Jag stör mig dock väldigt mycket på el cids medhjälpare chico eller vad han heter det skulle vara prima om alvarez gjorde sig av med honom...
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
Jag tror McManus kommer tillbaka...
Juste, fast Hill visste ju inte direkt vem hon va, men han kände igen ansiktet... Lite... Men de e som du säger, bruden kommer nog inte hälsa på så mkt... Jag tror Hill kommer komma ihåg vem de e, och sen är de klippt o klart för snuten..!
..
shit vem var de som knullade den där tjejen? .. igår .. siht ja tror det var en av rasse vakterna.. men ja tror att moses och hon tjejen kommer ha sex snart! hehe
lumax de kan ha bytat glaset, ja, det är en möjlighet. men kulan träffade inte glaset alls... om nu utgångshastigheten är låg i en glock... kanske den inte gick så långt som stänket från skallen gick. eftersom han sög på pipan gick den inte genom ett pannben. 4 teorin. det är inte min teori. första avsnittet efter upploppet lägger man ner de reglerna och det har inte framgått att man gått från de reglerna än så länge, man kan däremot fråga sig hur pass den stämmer, the others t.ex. hill, beecher, reebadow, busmalis var de första som klassades som "the others" när regeln infördes, därefter måste ju keller, fransosen, och ryssarna ha räknats dit oxå inte sant? man kan uppenbarligen hälsa på varandra på de olika avdelningarna, men det ska inte vara mer än 4 italienare som bor i em city, fast det kanske inte heller stämmer. huvudpoängen var att det fanns mer än två irländare på fängelset.
Counter-clockwise Word! :D
hmm när man e inne på tv3.se så står de program not found på oz...
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
haha Whoa e OZs motsvarighet till såna där nördar som dom brukar göra narr av i simpsons. typ ''I avsnitt 312 av Xena är det en enhörning som flyger fast dom inte kan göra det''
lumax P22 ey det var inget påhopp, blev du ledsen eller? nörd
haha attityd? tyckte att det var en kil grej allt snack om glaset, lät jag sur eller? ''gå och cykla omkull en stund'' låter snarare som tuffingattityd. men det är hiphopcommunity så din gangstaattityd passar ju perfa, men varför förstör du den med meningar som såna där platityder betackar jag mig för.
det e killen i biohazard som spelar hoyt va?
kvällens avsnitt var såklart bra som vanligt..
skitzo okej tack..tyckte väl att det var samma snubbe..gått o funderat på det ett tag nu...
Fan ta mig! Varför är jag tvungen att gå in och läsa alla rip:s och handlingen i alla avsnitt innan jag sett dem?
Ta av dig din tjockisdräkt!
Jävlar vilket grymt avsnitt igår!! Jävla fitt Schillinger! Stackars Beecher som bara har vart helt snäll får sina ungar kidnappade..! Jävlar va han kommer lacka! Counter-clockwise Hahahahahaha wooord!!! Jag garva ihjäl mig när han börja babbla ryska :):)
..
Jag tror det kommer gå riktigt illa för knarkpolisen. Å Miguel lär ju snart komma tillbaka. Rebadow var ju rätt iskall när han stack (vafan heter heter han nu igen, hmm) i halsen. Fan va det spruta blod