Jävlar va de sprutade ur halsen på honom!! Stackars Rebadow.. Aldrig gjort en fluga förnär, förutom när han dödade någon och åkte in för 35 år sen.. Så måste han göra sådär.. Men de e skönt, gillar inte El Cid.. Den där nya latinon, Morales, e helt iskall ju!
..
Han säger bara att det var i självförsvar, piece a cake.
Och den där korgossen åt father Mukada ser irländsk ut också.. Fast de är kanske bara för att han har rött hår ;)
..
Han som golade ner Beecher igår till Schillinger om att de va han som hade fixat så att Hank hälsade på..
..
Han heter Timmy Kirk, troligen en okänd i "The Others".
han måste ju va irländare, det syns ju.
den som hoppas skiter på sig och dör
Älska oz, fy fan va damp jag fick när beecher's ungar vart kidnappade igår :(
Follow the dao, right about....NOW!
Schillinger är den svettigaste genom tiderna
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Hm.avsnittet igår var härligt..JAg väntar fortfarande på att den den där jävla latinon chico ska dö hatar honom fan mer än schillinger eller efter dagens avsnitt så ligger dom brevid varandra..Nu har inte chico något skydd heller eftersom El cid är död.Beecher borde få något xtremt dampryck som han fick när keller kallade han för en bitch.Men tänk om rebadow har fått smak på blod nu och kommer ta för sig lite mer av kakan och dödar både schillinger och chico.Mmmm lovely det skulle vara..
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
ja hoppas dom knarkar ner polisen som finns i fängelset nu fan .. så han blir drog beroende sen så dödar dom honom för dom märker att han är snut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Counter-clockwise: han sitter väl där efter att han försökte få wittesley att mörda beecher? har för mig det iaf..
Att skicka en homosexuell i fängelse är som att släppa lös en unge i en godisbutik
ijahman dom lär ju nog komma på att han e snut..han verkar aldeles för färsk för att dom ska tro han tror jag..
Hahaha, jaa lätt... Hahahaha fan va jag garva när han ramla när snuten putta honom lite lätt i ryggen när dom skulle slänga honom i the hole..
..
hmm alltså visst börjar Ryan O´reily nästan att bli den mest onda av alla personer på Oz?
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
Emo P20 En ond intrigmakare.
Fan va bra att säsong 4 (som vi är på nu) har 15 avsnitt!
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Jag tycker att det borde komma någon till Oz som är oskyldigt dömd eller så som blir mördad av typ Adebisi före han blir rentvådd eller något. Det borde som passa eftersom serien i sig är en aning kritisk mot rätts-systemet i Usa, kanske inte lika kritisk som Said men ändå.
beecher e ju oskyldigt dömd.. eller det var ju en olycka sä där har du ett expl
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
killen var full (hög?) och körde ihjäl en flicka, väl?
Jag vet inte om han va full eller så, men han "råka" köra på en tjej som cyklade och åkte in jävligt stenhårt! Hon cyklade av från trottoaren typ och framför hans bil, han hann inte bromsa och bang!
..
eftersom han va knarkare (det var han väl?) så verkar det ju inte så otroligt att han var hög, och då är det i högsta grad ett brott
vad har adebisi gjort för hamna på oz?har inte sett dèt???
jag kan inte stava...
oz e riktigt bra
ARE U READY FI DI ROAD
heey, idag är de oz igen! jag har gått igenom en jobbig helg, avtändning är svårt :) blev värsta trainspotting scenerna :P
..
Jo det var en polis, Adebisis ''brottsklipp'' är för övrigt det bästa jag sett.. Jagar en polis med en sabel, iförd värsta sultankläderna.
haha fan det tror jag att jag har missat. fick man någon förklaring till hur han hamnat i den situationen? sultandräkt och sabelsvärd är väl inte vardagsklädsel ens för nån så udda som adebisi.
You love New York / But New York don't love you
Nej men han jagade väl snuten och klippte skallen på honom med en machete ller något liknande,för snuten var väl undercover..
Hahaha han e så jävla grym adebisi :) Skulle vilja se honom göra de inne i OZ också ;)
..
adebisi är fin han, ser bara så fruktansvärt galen ut hela tiden! nån som vet om trean har köpt in alla säsonger??
Skåne!
är det någon som sett vad Said gjort för att komma in på oz? har dom visat det ännu?
980406 P18 haha word.. men är det nån som ska glida runt i såna kläder är det fan han..
fan ja tycker synd om cherly eller va hon heter.. och nu kommer vi väl inte ens få se någon av dom 3 andra mer i dödscellerna
halvsegt avsnitt..
Underbart om beecher flippar igen han har varit bra tam nu i nåra avsnitt.... tråkigt att många värda dör endå i serien som kenny o shirley ja blir fett lessen på sånt
mmm..shillinger visar ju verkligen uppskattning genom att få hank att klippa av handen på beechers barn..fy fan..
hmm ja undrar om sonen till schillinger verkligen gav den riktiga handen ja tror de va från någon annan för han våga typ inte eller något vem vet
Hehe O'Reily(eller han som spelar O'Reily) var med i programmet innan OZ nämligen Sex & the City. Han hade sex med hon huvudpersonen. Rätt segt avsnitt igår faktiskt. Beecher kommer nog flippa igen
vem va d som hade gjort shirley med barn?
saaaru..
andrasidan P17: Undrar jag med.. tror det va nån fånge som körde på henne genom gallret.. :P
Att skicka en homosexuell i fängelse är som att släppa lös en unge i en godisbutik
det är fortfarande ingen som vet hur det är med adebisis mössa eller?
Manguali. Det lät fan som om Ryan sa Zero. ;D Men det var bara för att jag läste "nollan" innan han sa det, så att säga. Fan vad alla blev ledsna när Shirley skulle avrättas. Jag blev lite halvledsen när hon ändrade sig o började skrika o ha sig. Hon skulle ju fortsatt vara så kylig som innan...
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Fredzon_mandela P18 Dean Winters(Ryan O'Reily).
Varning: Gör ingen OZ quiz. Spoilers! Aaaaaarrrrrggggghhhhh!!!!
i roll like a bat out of hell
Beecher var ju lika skyldig som synden det enda som han klagade på var att straffet var hårt. Man skulle ju få fängelse för samma sak i Sverige också.(dock ej i 20 år på Oz)
Jag är rätt säker på att han sa "Zero" och inte "Cyril" när de satt där igår.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
yta: han blev skjuten.
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
grymt avsnitt inatt. kom faktiskt in riktigt i serien och blev ledsen under olika händelser.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Jävlar va grym Rebadow är!! Han är fan stenhård den där gubben! :) Och fan va jag hoppas att Beechers goes nuts igen! Saknar gamla tuff guy Beecher ;)
..
riktigt fett avsnitt ja..