KsT, han säger det iaf. Kanske Hughes visste nåt olämpligt om Glynn. Han kanske smugglade in saker och Hughes tänkte avslöja det? Eller så kanske det var ny fängelsedirektör på G och Hughes var påtänkt och Glynn bara var andravalet?.... Hoppas man får reda på det iaf. :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
KungVikke P19: Joo det e sant.. Hoppas att han blir utpekad och får lämna serien, gillar inte han F.ö. ska det bli roligt att sen hur det går för said nu när han inte har kvar sina muslimska bröder.. Men han och beecher skulle kanske kunna bli ett bra "team", said är otroligt smart och beecher har sin galna sida.. tillsammans kanske det kan bli en bra kombination?
Att skicka en homosexuell i fängelse är som att släppa lös en unge i en godisbutik
Muslimerna är rätt tråkiga. Jag gillar Said pga hans vokabulär, språkbruk och karisma...
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
ush nu har jag missat 2 avsnitt i rad..helt jävla omöjligt att fö-lja serier nu när man är ledig :) men idag ska jag fan inte missa, lät som ett spännande avsnitt igår.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
fan hoppas kenny smider planer så att han kan övervinna adabisi
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tycker också muslims är tråkiga.. Fast Said är så jävla skön, för han har sån jävla respekt genom att vara så lugn och helt cool... Och han kämpar alltid på... Är de nån som är med på att fixa ihop ett mail till tv3 så att man slipper höra hela avsnittet av hallåorna 5 min innan OZ börjar?
..
vilken tid börjar det i dag?
exakt själv störs ja inte heller.. vänder bara kanal efter "scrubs" är slut sen kommer tillbax till oz när trailen börjat eller vad de heter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
faen de ska väl inte va så svårt å skita i hallåorna, ta efter alla kloka å fixa snacks!!!
Hehehe men fan, jag hinner aldrig tillbaka så missar jag Agustus tal i början varje gång ;)
..
Manguali P19 Japp, idag va sista för säsong 3 tror jag.. Och jag sänkte ljudet så jag inte hörde va hallåorna sa innan :) Fan asså jag tyckte inte att avsnittet va så bra idag.. Mest en jävla massa tjafs om sexuella trakasserier! Vem fan bryr sig om McManus knullar sönder hela fängelset?? Och speciellt den där dumma jävla subban som stämde honom! Glynn.. Jag trodde att de skulle va smaskigare, typ att han högg ner Samuel Hughes iskallt... Men fighten på slutet kommer bli grymt o se va det får för konsekvenser!
..
Jag skulle tro de.. Eftersom en säsong har 8 avsnitt och den började förra måndagen så... 4 för varje vecka.. 4+4=8 :) Jag tror dom börjar visa säsong 4 nästa vecka för det står att dom ska visa Oz i tidningen och på tv3.se.. Fast de står inte vilken säsong..
..
har den här säsongen visats här förut? isåfall, varför kör dom den varje dag och på pissig tid?
den som hoppas skiter på sig och dör
hallon jag menar de!! hon är så jävla sinnessjuk den där bruden! nackskott utan att tveka!!! och kenny har ju blivit adebisis bitch nu ;)
..
hahahaha jaaa de va helt sjukt! de måste vart den där bögen som blev dödad av ryssen i duschen som spruta över gången in i hennes cell :P om jag får gissa så säger jag schillinger! dom hade ju nå special relationship!
..
Zakramento P18 vet du va som hände me han den rödhöriga irländaren som va där på deathrow å städade? dom två verkade ju rätt heta på varandra, om man säger så...
"om jag får gissa så säger jag schillinger! dom hade ju nå special relationship!" Kan det va Schillingers "andra son" som Beecher snackade om? Vet inte för jag har tyvärr inte följt serien så länge.
njut
Den där killen... Han försvann helt plötsligt, vet inte om han skulle dö eller vart friad eller nåt.. Men han tagga... De kan va han också.. De här kommer bli Ricki Lake sen ;) "I got pregnant in Prison" så kommer Joel Bitar Cyril med kulmage sen ;) Schillingers unge typ :P
..
Explict P16 Nej, han har en son som är född tror jag.. Tror inte Beecher skulle veta om att hon har en unge med Schillinger om ingen annan visste om de..
..
Zakramento hehe...jo ett riktig "nävarna kommer flyga"-ricki lake där alla kommer in och säger att de e dom som e farsa... men nu känns det som det blev en liten utsvävning här från ämnet...
Det var f.ö. avsnitt 23 igår, alltså nästsista i säsong 3.
Det hette "Secret Identities", och sista av säsong 3 heter "Out of time". Visas på måndag, 23:55.
ah fuck det 'r lång tid till måndag..
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
shillingers hade två söner på 17 och 16 tror jag och andrew var en av dom.... och jag har också för mig att hon deathrow bruden pippade nån städare..... det som är så jävla skönt är ju att beecher håller på att bli muslim....haha
hmm det ja har tänkt på .... är/var inte kenny "bricks" ledare för tha homboys? ... alltså tänk när dom slåg ner Snake var dom typ 20st homboys och nu när poet och den andra killen blivit brända så har kenny inga mer vänner eller? hmmm hänger inte med va hände me dom andra?
nunnan e ju fan tänd på han chris eller va fan han heter.
jag kan inte stava...
Bög-Chris Keller.. :)
antagligen...adebisi e ju kung nu igen, enligt egen utsago iaf :)
näe de e sant, de e en riktigt slug jäkel den där o'reilly...men latinos har ju ofta mycket å säga till om lite här och där så jag skulle nog hänga med alvarez å grabbarna...
shit inget gäng fan ... serien är gjord så bra att inget gäng är bättre än det andra .. ja skulle nog hänga med mullvaden och gamlingen och snubben i rullstol heh (e dålig på namn)
skulle precis som droopy hänga med said. han är en otroligt smart person och det som gör att jag gillar honom ännu mer nu är att han gått emot dom andra muslimerna i frågan om vita. Said verkar inte ha några fördommar, inte just nu iaf. Homeboys skulle jag minst vilja hamna i.. Dom e ju så dumma så dom blir skadade och mördade i var och varannat program.. Som i verkligheten..
Att skicka en homosexuell i fängelse är som att släppa lös en unge i en godisbutik
Skulle nog hänga med Said och Beecher. They need some ammo. Enligt Keller.
Jag skulle hänga med Adebisi. Då behöver man fan inte oroa sig för att få spö iaf. :)
ja i och för sig .ingen vågar röra adabisi även om han är ensam hah han kommer döda alla då shit men de e roligt att han binder fast kenny varje kväll så han inte kan typ sticka en kniv i adabisi när han sover
KungVikke P19: Haha du skulle kanske inte åka på stryk, men du skulle bli hans bitch :P
dem kommer att börja visa säsong 4 nästa vecka! har blivet helt fast i den här serien sen den gick på dansk tv för ett par år sedan... jag har kollat på episode guiden å räknat på tv3:s tv-tablå... å om dem inte börjar om serien igen på tisdag... så kör dem säsong fyra från och med då... jag hoppas dem kör hela serien rakt igenom... av all logik att dömma så verkar det som om det är så det kommer att vara... men tv3 är å andra sidan inte helt logiska... så... man får väl leva på hoppet...
borde lätt släppas på DVD!!! D e lätt den bästa serien av alla!! Den ända som ja orkar följa oxå! OZ äger!
nomic dom finns på DvD. beacheer, keller, och ryan är lätt mina favoriter Villka är Era favoriter ?
aa ganska tråkigt att adabisi har blivit smart nu fan .. och hur fan fick adabisi tillbax sitt rum hos kenny? hmm
Adebisi har väl sina connections så han kan väl få ratt mkt bara sådär... Undra vilket gäng man skulle hänga i.. Jag vet inte om jag skulle vart i nåt gäng.. Mest tränat och så.. Skött mig ganska länge och sen bett dom få in en fotboll och stått o kickat.. Men om jag måste.. Irländarna kanske.. Vet inte om de är nå gäng.. Dom är två stycken, och en av dom kan man räkna som ½ person ;)
..
Hahaha de e sant! Ryan är jävla smart fan, typ en av dom mest framgångsrika där, även fast han är ensam med ett mongo.. "But Ryan, you fight all the time" ... Gå på dagis istället :P
..
-Zakramento- P18 ingen ide att du är själv då blir du dödad direkt ...
alltså varför räknas överhuvudtaget the irish som ett gäng? det är liksom oreilly och hans muppbrorsa. muslimerna är typ 15 stycken. men han röhåriga som dissade wangler hela tiden i klassrummet, är inte han irländsk? han ser fett irländsk ut iaf. själv, eftersom jag sedan många år tillbaks har haft en överdriven fascination för maffian så får jag väl välja sicilianarna
den som hoppas skiter på sig och dör
japp the irish är inget förutom o reilly eller va han heter och hans bror .. sen har vi vakten också så klart, men för att de har blivit ett "gäng" är väl för att oreilly snackar så mycke om var han kommer ifrån
I sista avsinttet av säsong 2 så rymmer ju Hill, men nu är han ju plötsligt tillbaka. Vad hände ? Har man fått sett de ?
Where is Bubbles?
Men asså, dom är ju uppdelade efter geografiskt ursprung, tro eller sexuell läggning typ... Jag är inte bög eller troende.. Och Homeboys är töntar.. Alla vi på whoa får göra massa brott och skapa The Hip-hopas typ..
..
gör det ni ... ja skulle skapa en grupp som heter 2 stepperz .. för ja älskar 2 step
vissar säsong 4 på 3:an nu sa dom igår..
saaaru..