I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

OZ [Spoilers = regelbrott = varning/ban]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2004-03-16 15:48
Alvarez har aldrig pallat isoleringen, klastrofobi säkert.

2004-03-16 15:50
En rejäl facial.

2004-03-16 15:56
Alvarez är rädd för att bli som sin farsa och farfar..
Jag skakar i dockskorna...
Kriget kommer!

2004-03-16 17:36
benyah: du är tjej och 60 år, du får gråta vid teven
-- J Sports, Sthlm --
Ain't a question now, it’s a guarantee
They say I think I'm the shit, pffffff well apparently

2004-03-16 17:38
Benyah, grät du när Adebisi dog?
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2004-03-16 17:48
Benyah: Första gången var det sentimentalt, andra gången då det verkligen gick igenom hade känslorna redan fått leva ut.
Tyckte bara det var kul att *** styrde på *** mitt i allt :)
Stolt medlem #2 av Lazy 88, slacker-divisionen.

2004-03-16 18:26
fy faaaaaaaaaaaan va äckligt de va , var tvungen att titta bort , helt klart de äckligaste ja sett på oz ussch
ARE U READY FI DI ROAD

2004-03-16 19:02
Men sluta prata om sånt som händer i säsong 6 även om ni använder ***. Det känns ganska ettrigt :)
Måste också säga att jag tycker åldringsmedicinen känns lite löjlig. Fast man uthärda den, det komemr säkert vara överspelat inom ett par avsnitt.
Det var coolt med Jhonny Blaze igår, synd bara att han fick en sån liten cameo. Annars är det ju benhårt att Rick Fox spelar Vashue Jackson.
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with

2004-03-16 19:14
matmats: vi kommer nog se mer av meth... eller hur grymt med fox. undra om kobe kommer in snart också höhö.
-- J Sports, Sthlm --

2004-03-16 20:28
Exakt jag spoilar inget utan jag säger bara det jag såg i INTROT och har en känsla av att detta kommer hända...

men jag fick en varning att jag kommer bli bannad om jag säger något jag tror ska hända... så alla borde kanske va försiktiga med vad dom säger
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-16 21:32
Per-Fekt

The Mr. MethTical from Staten Isle
Will be back after this mess-age don't touch tha dial
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2004-03-16 21:49
fan vad vidrig migue är!!

igår grät jag nästan två gånger
1.- när cyril blev gammal, har han inte lidit tillräckligt?
2.- när keller stack, han har trots allt ett hjärta....

2004-03-16 22:17
qla: det är inte på riktigt
-- J Sports, Sthlm --

2004-03-16 22:19
Angående Varningen som ja fick.

Kan lika gärna ta upp det här så alla ser och inte gör samma misstag

det jag fick en varning för, var för att jag gjorde en ren och san gissning om vad som skulle hända i kommande avsnitt (då att said skulle få kniven i hjärtat som fortfarande är en gissning )

skulle vilja se och höra vad ni andra tycker är det en löjlig sak att bli varnad för eller tycker ni det är en stor sak men kom ihåg att man kan se det som händer i kommande avsnitt i Introna till serien och ja har inte sett några som helst avsnitt än dom som är på tv just nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-16 22:23
fick just reda på att många Adminst/mod menar att man inte kan se i introt att en muslim blir huggen (behöver inte vara said en chansning) men om ni inte ser en bli huggen som jag ser i introt då tar ja gärna varningen med ett stort tack!

2004-03-16 22:30
okej tycker du ska skippa att bre mackor i kväll och se det!

man ser inte ansiktet på en muslim men man ser halsbandet som dom / said använder och då i en ren gissning tror ja det är en muslim skulle bli väldigt förvånad om det var en annan

2004-03-16 22:35
men är det bara jag som har sett att efter varje säsong som sänds av serien blir introt längre för att se små klipp om vad som kommer hända (men dom är smarta så man inte ser för mycke) en liten spännande försmak kan man säga

2004-03-16 22:54
burr redding snackar fan riktigt fult med käften

håller som dom flesta andra med om att åldermedecingrejen var en miss.. fan cyril kan ju inte försvinna..
den som hoppas skiter på sig och dör

2004-03-16 23:51
Snart OZ, tio minuter!

Big Brother-tråden kan kyssa sig själv i röven, här kommer OZ. Sticky, sticky!

Ras_Mus
Det är för fan kult, jävligt coolt!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2004-03-17 00:06
God kväll grabbar och välkomna till ännu en underbar Oz-natt!
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)

2004-03-17 00:19
"Killen som spelar Cyril är så jävla duktig och sen är det grymt kvalitetmässigt är Ryan och Cyril är bröder på riktigt (de heter i alla fall samma efternamn och är jävligt lika)."
->
öh de är väl inte alls lika?

however, grymt fett att den legendariske rapparen Lord Jamar är med i serien.

2004-03-17 00:25
undrar hur det blir med busmalis bröllop nu...lite problem verkar det...

2004-03-17 00:57
Jag tror Norma har dött i en trafikolycka.

Jag tror för övrigt att Hank inte är pappan till barnet.

Jag tror Burr gör mig galen med sin snedkäft också. Man får kväljningar när man ser honom äta.

http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)

2004-03-17 00:58
fan va coolt med mera method man!
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2004-03-17 01:14
baaaaaaaaah.. jävla augustus hill... golbög... hoppas Burr likviderar honom nu.. ville ju ha lite action idag!!

2004-03-17 01:17
En reflektion på Peter Marie, snygg eller inte diskussionen:
Jag har svårt att se äldre människor som direkt attraktiva. Däremot tycker jag att man kan vara vacker även om man blivit gammal! Och det är hon, man kan se att hon verkligen måste varit en godbit för 30 år sedan =)
You love New York / But New York don't love you

2004-03-17 01:20
odditee: bah!! Giles är ju den värsta av alla.. varje gång han kommer med i programmet vill man ju byta kanal eller kolla texttv.. peeeter.. peeter marie... argh!!!

2004-03-17 01:24
Fan, precis när Salah Udeen eller vafan han heter har blivit grym så blir han cuttad...
Och där är den mystiske muslimen som blir huggen, han är stonedead nu..

Och Hill, som vågar stå på sig med att gola ner allihopa, förstörde nöjet med att se fighten mellan meth och pancamo, och kinesen och morales... Tråkigt, men det lär ju hända nåt spectacular nu, eftersom fighten inställdes...

Och fan va Schillinger såg skum ut när ungen kom, som sagt, kan inte vart Hanks barn..

Och jag måste bara tycka synd om Busmalis!

Beechers nya roommate är ju lite småtrevlig... Stackars Beecher blir aldrig frikänd nu! Tur de, jag vill att han ska va kvar så han odlar skägg igen ;)
..

2004-03-17 01:26
Hahahaha va alla snackar om att Peter Marie är snygg :)

Jag satte igång allt med att säga, att hon är snygg :P för att driva lite med QLA... Jag skojade bara, den enda jag kan tycka är snygg är Gloria isf.. För hon har jävligt fina ögon!
..

2004-03-17 01:27
Och Giles äger fö... PeterpeterMarie :)
..

2004-03-17 01:30
jag kollade bort lite för mycket under scenen när hon födde "hanks barn".. varför kan det inte varit hans barn? :S

2004-03-17 01:36
Jackson Vahue är ju en nolla av sällan skådat slag.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2004-03-17 01:43
Jag missade dagens avsnitt, av det jag läst här har jag förstått att Giles mördat nån, att Methodman vart med och giddrat med Pancamo, att Salaah Uden dött ovh att Schillingers barnbarn kanske inte är hans barnbarn, är det nåt mer man bör veta?

2004-03-17 02:26
jag läste på nån sida att båda LL Cool J och Master P har varit med i oz. stämmer det? jag försöker hitta sidan där de stog på.

2004-03-17 07:06
Lol på textningen igår. När Busmalis snackade med Rebadow i cellen.

"I'm a virgin."

"Jag är en svenne."

Say w00t?

2004-03-17 11:38
Japp gott folk där hade vi hugget som man såg i introt ...
nu tycker ja det är ännu mer löjligt att ja kunde få en varning för att jag gissade att det var said som blev huggen i bröstet av själva leroy när det i själva verket var han räddade said.

Patetisk varning!.

2004-03-17 11:41
odditee

varning där på dig för du spoilar om att master p kommer vara med när han inte ens varit det än + det där är ingen gissning antar ja hahahahah patetiskt

2004-03-17 11:56
Haha stening. Han är galen Giles. Vem görsökte mörda Said? Jag måste verkligen köpa lite tomma videoband snart så jag kan spela in tisdagsavsnitten..

2004-03-17 12:44
Fett avsnitt igår som vanligt, lite synd att Salaah Uden blev mördad bara

2004-03-17 13:00
Det var bra att Chucky "The Enforcer" Pancamo inte blev nedstucken men jag hade velat se en fajt där Morales och hans otroligt fula kompis som hatar alla hade dött!

Poet, Tug aka MuMS och Burrs gäng är iskalla!!
Och Omar Whites accent är så jävla ghetto!

Ja tror Schillinger bara såg ful ut igår, det bör va hans barnbarn men man vet aldrig!
Jag står fast i att Giles är en jävligt dryg karaktär ;)

2004-03-17 13:34
manguali & benyah: treach från naughty by nature har varit med ja...

och snacka inte skit om burr, han är tyngst.

haha va helt säker på att schillingers barnbarn skulle komma ut å va svart.. hade varit grymt.
-- J Sports, Sthlm --

2004-03-17 13:42
Fan va tunga homeboys:en börjar bli. Burr leder dom fint, trots att han är ful. Inte undra på att pancamo och morales glider ihop och försöker försvara varandra nu när svartingarna blir mighty.

2004-03-17 13:49
zakramento

Jag satte igång allt med att säga, att hon är snygg :P för att driva lite med QLA... Jag skojade bara, den enda jag kan tycka är snygg är Gloria isf.. För hon har jävligt fina ögon!

och så börjar du igen, du är ju kär i o´reilly som jag!!

2004-03-17 13:50
och by the way mono
oz ÄR på riktigt!

2004-03-17 14:06
steal: trots att han är ful? hehe, snygg är inte direkt en bra egenskap på kåken...

qla: ja och teletubbies kommer verkligen och hälsar på mej varje gång jag är bäng.
-- J Sports, Sthlm --

2004-03-17 14:08
men....teletubbies är ju inte på riktigt
fan vad töntig du är!! ;)

2004-03-17 15:20
Fan jag skulle vilja ha tag i det där soundtracket. Enda återförsäljare jag hittade på internet var dock Walmart =). Nån som råkar sitta på det som känner för att dela med sig av det?

2004-03-17 15:31
Hade ingen aning om att Hoyt spelar i Biohazard
Lite grymt =)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2004-03-17 15:42
Caliber: haha shit.. fan va coolt.. man får ju reda på nya grejjer hela tiden =)

2004-03-17 17:03
odditee

det är inget personlig mot dig men.
Men jag tycker det är så löjligt när man får en varning för en ren gissning ... så du kan gärna dela med dig om du får en varning så ja vet hur personerna i fråga tänker om vad man får och inte får säga