cyril spöar ju nån i varje avsnitt nu :)
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
Mm synd att kinesen hamnade i koma. Han var cool! Jag hoppas fan på att morales blir dödad snart. Pancamo är cool däremot så han kan vara kvar. Hoppas homeboysen hittar på nått grymt ikväll! Dom börjar verkligen bli mäktiga.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Steal P15 saknar adebisi och nappa
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
tror ni inte att jia bara tjafsade...jag menar...det är ju inte precis ovanligt att folk slåss för "skojs" skull i oz...
Steal P15 skulle skriva att jag håller me dig me homeboysen.. fick bara inte me de på förra :D
SenilOne P17 bara att fortsätta och vänta...suck
Jag pallar inte precis läsa alla inlägg för en fråga, vilken säspng följer alla här? Jag har tankat s1 och har sett 6 avsnitt, nu börjar det bli mer fart på det hela tycker jag, fast massa har ju fått helt sjuka straff för fan, typ han med glasögon som körde på en tjej, han som delar cell med ariernas ledare haha!
anledningen till att jag inte tror på någon slags "gud" eller liknande är att jag har kollat väldigt mycket på discovery science . / mösse
1252 spänn för de tre första säsongerna.
www6.cd-wow.se Kanske dumt att lägga ut länken, nu kommer de försvinna innan jag hunnit köpa.
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with
r.i.p johnny blaze :(
7/5-05
Shit! Det var fan den brutalaste avrättningen någongin. Grymt roligt gästspel av Metodmannen så länge det varade.
odditee Rätt säker på att det finns 7 säsonger.. De har bara visat 6 av dem på TV i USA än så länge dock
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
jag är pissed off på gubben för att han wastade Meth.. Vill se honom dö nu!
Är 99,99% säker på att det bara finns 6 säsonger. Såg just klart det sista avsnittet.
sam1 står på hbo.com att det e 7. fan nu e IRA med i bilden blir bara bättre å bättre.
"Though less popular, it has The Sopranos beat in the body-count department, having killed off 50 characters from its huge cast in its first six seasons. But there are more to come as the show begins its seventh and final batch of eight episodes Sunday at 9 p.m. ET/PT." www.hbo.com 7 säsonger
caliber ah koolt!. nyinspelade lär dom ju vara
Caliber Jag vågar inte tro att du har rätt men om du har det så blir ingen gladare än mig!!!!!!!
Props till Yood. Howell störde man sig på.
Fjärde säsongen visas på trean nu, ja. Gutt att skabbludret Howell är borta ett tag, fulare hora får man leta efter.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
härligt o se em city sprängas :p om det nu kommer att hända :)) said är så jävla braa! Mina favoriter: 1. Said 2. ryan o'reily 3. Beecher
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan va video spelade inte in ordentligt. Någon som orkar samanfatta snabbt vad som hände i går.?
shit beecher kanske bli frisläppt i så fall så mister serien en bra karaktär inte för att jag tycker om honom så värst mycket längre nu när han är en snäll liten pojke som winar hela tiden.. Fan schillinger slocknade på ett slag..shit jag trodde han pallade mer..
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
Finns 6 säsonger. Fjärde består av 16 avsnitt, och det sextonde visas på måndag.
Jag tror Beecher kommer att bli frisläppt, sen kommer han väl säkert att få villkorligt och då kommer säkert ett av villkoren vara att han inte ska dricka eller något och de kommer han säkert att sabba för att han saknar keller eller något. Sen så undrar jag vad det skulle ge att spränga Em-City? Liksom det är ju knappast så att samhället säger "åh nej våra stackars fångar".
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
vad var adressen till den där sidan med bättre episode guide än den officiella?
You love New York / But New York don't love you
Finns en länk till den sidan högre upp i tråden, minns dock inte adressen.
Känns jävligt bra att vi gått om Big Brother-tråden i antal inlägg!
2009
Skit, länkten funkar inte. Mabande skrev inlägget med länken iaf, den finns däruppe.
seperate me from your little open mics, please.
Jävla skit. Jag råkade läsa fel grejer. Nu vet jag hur hela serien slutar. Förjävligt.
2009
Burr är förjävla klurig..När han "strangulerade" Meth då fattar man hur jävla mongo han är..
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
LGreco: han ser det väl mer som att sonen övergav honom...? tycker inte hans reaktion är särskilt oväntad, han gjorde vad han förväntades göra. däremot hoppas jag att nån fn ser igenom lord jamar snart.
sorry.... jag menar supreme allah som lord jamar spelar hehe
LGreco: nja isf för "pirayan", som det stavas... ;) men jag ogillar att bli kallad för det... men bara för att du så snällt frågar så ere ok. mjo men ändå, det var inte lite hill gjorde... gola sådär är ändå rätt... hm... vågat. kan till viss del hålla med. men tycker burr tillförde oz någonting iaf.
Heh är det bara jag som tycker Supreme Allah är ganska tuff. Äe ju lite skönt med motsättningarna inom grupperna. Ska dock bli jävligt spääande att se hur Hill hanterar den här situationen, jag tror han kommer göra allt för att accepteras av Burr och Poet igen. Förresten är det lite synd om Rick Fox just nu ;)
Hmm vem fasen var den där Liam som kom och hjälpte Ryan lite till och från?
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
Jo tyckte lite synd om Brass där. Var så glad över att få komma med i Kings.
Morales ser ut som en sliskig porrskådis med liten kuk-syndrom.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
tack Doom P17
You love New York / But New York don't love you
ja det var master p det... LGreco: poet? hm ser han som den minst karaktärstarka mannen i hela serien eller nåt... faktiskt.
Ahh sista avsnittet i säsong 4 på måndag alltså. Då lär det ju hända något "extra" så att säga. Var mitten i säsong 4 avsnittet när adebesi dog? Undrar också vem fan den femte irländaren är (1-Ryan 2-Cyril 3-Vakten 4-IRA killen)? Verkar ju som dom känner varann skit bra.. Annars länkade jag avsnittsguiden först inte Mabande...
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
sky-o:Ajuste ja. Lilla rödhåriga protestanten. SenilOne: Gör det? Vet inte vem du pratar om..
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
SenilOne P17 Vet inte hans namn, men han hjälper Ryan ta reda på saker och ting. k-2 Timmy Kirk(protestanten).
Oz visas på tisdag och onsdag, om det är säsong 5 vet man inte.
Miss_E F19: vet inte om det finns nån box, men man kan köpa varje säsong löst på dvd...blir dyrt dock, efter som det tillkommer tullavgift å skit.....
Det kommer säsong 5 efteråt! Bestämda tider och allt!
oz5 Oz säsong 6 utan bestämda tider!!
oz6 Fan va glad man blir....
(länka gärna åt mig)