LGreco: jo det håller jag med om.... men han är inte som said direkt.
Miss_E F19 Jag letade runt för ett par dagar sen och hittade en svensk återförsäljare. De har säsong 1-3 för 419:- styck inkl. frakt. Dock är det region 1 (Usa/Kanada) på dvd-skivorna.
www6.cd-wow.se
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with
lite spoiler där på treans sidor... står ju vilka skådespelare som är med i säsong 5 o 6. jag slutade läsa direkt, vill ju inte veta vilka som överlever
You love New York / But New York don't love you
Fan va jag hoppas att dom fortsätter med säsong 5 på måndag! Det kommer ju bli lite kefft om dom visar sista delen av säsong 4 på måndag och sen inte fortsätter! OZ publiken kommer ju go berserk annars...
..
peeeeeeerfekt... :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Perfectamente. Men nu får dom ta och visa vad som hände med Norma (busmalis fru)
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Pancamo har ju vart livakt åt Stallone...
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Ja, det är sant... Chuck Zito är rå.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Nu får man allt ge oz tråden en Sticky!
spela roll, den är ju ändå uppe hela tiden...
den som hoppas skiter på sig och dör
mjoo... fast ja vill se lite mord som in the old days, fan oz är ju för snällt just nu!!!
Ikväll måste det ju hända nåt stort, säsongsavslutning ju. Man måste bli intresserad för vad som kommer att komma i säsong 5.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Öööööh sluta odditee :) Jag blir helt till mig och kommer i brallan, eller inte.. Fan vilken lång jävla helg, känns som om den aldrig skulle ta slut! Idag vill jag se riktigt brutala mord, på en jävla massa! ;)
..
haha, nu har big brother tråden fått fetstil i forumet, snacka om desperat. dom borde bara erkänna sig besegrade!
hehe, fan va gött att säsong 5 kommer direkt. Ser definitivt fram emot ett sjujävla avsnitt ikväll
BB-tråden får sånna där förmåner för att alla admins och sånt kollar på BB och dissar OZ... Jävla risigt, ett pinsamt försökt att få uppmärksamhet :P
..
grymt jävla pinsamt ! dom borde byta ut alla admins!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BB kommer aldrig att slå OZ, vad än regeringen (admins) gör åt det. There is a war in "Film & TV", no man is safe from! BB --> Drop Fucking Dead. Om 8 1/2 timme är det OZ
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
jo... 3äan är fett keff...
Jag har de så jävla soft..! Jag börjar 09:30 som tidigast i skolan, resten är det typ 13:00.. Så jag missar aldrig skolan pga OZ, jag missar pga annat ;)
..
fan vilken lyx vissa har då! själv är jag glad om jag börjar 9.30, det är den längsta sovmorgonen jag har =/
Är ni säkra på att dom börjar visa säsong 5 & 6 efter varandra?
..
Måndag..Säsongsavslutning...Lycka...
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
OLDE Gracias man! Ja fan, den där IRA killen är helt psycho, han kan ju inte spränga skiten, då dör ju alla :P
..
Nej det kan det inte. Iaf inte tv-mässigt.
sky-o F17 haha har aldrig hört augustus prata eller spela gangster och dom gångerna han kanske gör det är det nog mycke ironi i det hela
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jävlar vilket avsnitt! redan tre karaktärer döda och vi är bara i första reklampausen!!
haha hughes blev ju fan riktigt störd..
mm, tre döda och Dylan visade kuken! =) Hade dock hellre sett att Alvarez räddade Leo och fick komma tillbaka till Em city.. =/ men men
alvarez lär nog aldrig få komma tillbaka till em city.. han har bränt sina chanser känns det som..
Nja, om de vrider historien på nåt sätt kan han nog få komma tillbaka. Som exempelvis om han hade räddat Leo
haha, där ser man. Manusförfattarna gjorde en dallas! Aldrig förr har jag varit så besviken på Oz som jag är nu :S fan vad dåliiiiiiiiiiiigt
7/5-05
just nu fattar ja nada :D
faaaaaaaan skulle nyss skriva(((jiiiiiiiiippiiiiiiiiiii beecher förtjänade de)) så bara kom de extra där)) men nigga Said is back in mutha fuckin biiiiiiiiiiizzneeeeess..fuck those arien cocksuckers hahaha time to get realistic..allt gå inte gå enligt koranen måste anpassa lite till nutiden
got payed in GB/stayed in GB/got Layed in GB...and you betta bealive thiiiiz maaaaaaaaain haha
jag fattar inte asså kom inte beecher ut asså!? det va bara en dröm!?...
Bästa avsnittet hittils helt enkelt! ;D HELL YEAH!
var FAN kom Said från?? han kom under han ju!! HAAFAN va jag skratta när bomben inte funka vafan OZ kan INTE bara sprängas upp!!! vafan, jag vill veta vad som händerrrrr!!!!!!!!!!!1
shiiit. haha smälller inte en smäller nått annat :D
chucky japp det var bara en dröm..ett år kvar för beecher... tuffaste avsnittet på länge tycker jag..
CHUCKY!! ja en dröm! stackars han, fyfan!
Adebisi is alive! =D hehe, hoppas Said flippar ut ordentligt Chucky ja, biten mellan att han gick in till de som skulle förhöra honom första gången och att han släpptes var en dröm. Fattar bara inte hur han kunde ha kvar sin filofax eller vad det var. han fick ju den i drömmen =)
Caliber P19 just faN! hahahaha... kan det vara en brutal miss av dom?=)
VILKET JÄVLA AVSNITT Adebsi lever... Fan då rös jag alltså.. Shit det hände så jävla mycket saker.. Typ en kvart längre också.... Tur att Beecher inte kom ut, även om han förkäna det. Kaboom!! Ärligt det bästa avsnittet jag sett.
Said! Nu kan man bara be att Schillinger dör en plågsam död. Riktigt grymt avsnitt. Man bara väntade på vändningen när man såg Beechers lycka. Nu får han fan börja odla skägg... Bästa OZ på väldigt länge. Nu längtar man som vanligt till imorgonkväll.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
men avslutades lite väl abrubt
Said äger så jävla hårt!! Caliber P19 Nee, han fick den alldeles innan drömmen..
Only two things are infinite, the universe and trance, and I'm not sure about the former. <br> - Albert Einstein
åäö P0 jag respekterar han för att han är vettig som dom flesta inte är...inte för att han inte slåss....
Skönt att slippa Suprem Allah Heinz Tomat Ketchup förresten..Haha så går det när man äter ägg..
kommer säkert inte hända något med någon de kommer bara vara några som är skadade säkert kanske någon inte så viktig karraktär som dog skulle inte förvåna mig Detta är ingen spoiler så ge mig ingen varning tack hahah
Caliber "mm, tre döda och Dylan visade kuken! =)" -> ja det blev du glad för eller? :) danet: nja inte ett år helt säkert, de sa bara att nästa möjlighet till parole är om ett år... annars har han väl 7 år kvar på straffet eller vad är det beecher sitter på? härligt med said, han visar sig äntligen vara riktigt human. said och hill är oz stora karaktärer enligt mig. :)