haha andra avsnittet i rad som said köttar arians, hahaha. adebisi is aliiiiiiveeeee!
seperate me from your little open mics, please.
Grymt bra avsnitt... :D
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
¨Feting avsnitt. Fan va surt att det bara var en dröm för beecher, han förtjänar att komma ut. Är det förövrigt någon som släppts? Kul när dom snacka om Sex & the city när O'reily nämnde att han knullat henne(hon huvudpersonen, kommer inte ihåg va hon heter), såg till och med det avsnittet han var med och knullade henne. Och Said är helt flippad nu, det är göött. ser fan fram emot da new season
Ja, det var coolt när han sa det om Sex & the city. Carrie heter hon i serien, har fan glömt vad hon heter på riktigt.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
men hela matsalen sprängdes....och jag menar dylan lär ju inte softat inne där i muren så länge...så han kanske typ kommer ut nu om typ väggen sprängdes och ba "guuuuud!".......aaah
men jag tyckte de va bull att supreme Allah skulle vända sig mot the black för o själv ta över för han va skit cool ändå de hade vatt coolt om han vatt på deras sida istället..men daamn said hehe en vis man som varnar en gång lyssnar dom inte så e de böööööööll läge hehe vilken ledare han gav dom nazi svinen en chans men men ...jag kan inte säga mer än att jag tycker om men man SOM STÅR FÖR VAD HAN SÄGER O LOVAR ;0)
got payed in GB/stayed in GB/got Layed in GB...and you betta bealive thiiiiz maaaaaaaaain haha
det roliga är ju att dom gjorde smygreklam för både sopranos och sex and the city.. båda programmen är producerade av hbo :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
helvete...jag somnade efter halva avsnittet igår. och nu får jag lida. satraaaat!
och allvarligt talat, hur fan kan man sitta och gilla kareem said? killen är ju så uppenbart beroende av uppmärksamhet att det blir pinsamt. han är ju inte direkt en sympatisk människa, och varför måste han glo så att ögonen står halvvägs ut ur huvet varje gång han ska snacka med nån? WE SHALL OVERCOME. killen är ju jobbig som få...oavsett hans åsikter.
sifon: nope, han hette inte det i Sex & the city. På tal om ögonen halvvägs ute kan man ju nämna Adebisi. :D
Demento: märks att du missade gårdagens avsnitt...
Jeremiah Cloutier ser nog ut som bacon vid det här laget. Kul att få se lite utanför Oz. Man trodde på det ett tag. Haha Said dök upp nerifrån, såg lite halvsjukt ut :P Inte länge till Säsong 5!
John McFadden hette Dean Winters(Ryan O'Reily)s karaktär i Sex and the city.
trode översten skulle klara Morales, blev lite besviken där. Skönt att dom börjar direkt med 5 an.
Steffmeister Nä, han kan inte ha fått "filofaxen" alldeles innan drömmen. I drömmen fick han den alldeles innan han skulle gå in, och sen fick han en kyss av advokaten. När han vaknade var han i sin cell. Alltså var allt som hände honom den dagen en dröm.. Priyan Klart jag blev glad. Han är ju kändis, det var ett stort ögonblick för Oz =)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Möjligheten kan ju finnas att Cloutier blir räddad av explosionen i köket, fast det är väl ganska osannolikt iofs. Väggen borde ju sprängas inåt och mosa honom om han nu fortfarande levde när det small. Fast möjligheten kan ju faktiskt finnas.
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with
fan vad skönt att Supreme allah dog! äntligen!! alla som man vill ha bort försvann igår... men hoppas det går bra för dylan....
hur många avsnitt är det kvar nu exakt?? gött att Supreme Allah dog! Omar White flippade ut totalt! Burr är så jävla cool...
Det var avsnitt 40 som visades igår. 16 kvar av hela serien.
boom,fuck vilken smäll!
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
Jävla tur att inte Morales dog igår av den där muppen översten! Han va ju en jävla Pussy, som trodde han va hård :) Såg ni va "Allenarådande" Allah svällde upp? Han såg fan ut som ett ägg då! :) Och jag tänkte när Beecher gick ut ur fängelset hela tiden att nu blir han huggen, nu, nu, nu... Men sen när han gick där på den där ängen med bruden och dottern, vilket jävla bull tänkte jag.. helt idylliskt, för perfekt, kan inte va sant... Stackars Beecher måste leva där minst ett år till... Han kommer nog odla skägg igen och go nuts!! Och sen garva jag som fan när McManus skulle spela smart på TV :) Vilken jävla looser: "I've been along for a longer time than you kid so i'll go with...." Hahahaha han måste ju bli mobbad för de i EmCity sen :) IRA-killen är helt psycho, jag trodde det skulle bli en klassisk nyårs-smällare-scen.. När smällaren inte funkar går nån fram och kollar till den, och sen smäller den i ansiktet på en... Men icke..
..
- Said vs SchilliNGer... inte Schilliger :) "God damn it!" - Bomben - Arierna vs Beecher - Jeremiah och väggen Fyfan vilket avsnitt. det var hårt! Är det sant!? Att detta var avsnitt 40 av 56 ? Är det helt slut sen eller bara säsongs avslut ? Får panik.
Propaganda åt folket..
Serien består av 56 avsnitt. Sedan var den nedlagd. Tom Fontana sa att han ville avsluta serien när alla ville ha mera, och så blev det också.
själv trodde jag att nära dom där 8 snutarna sprang fram till IRA snubben att bomben skulle explodera men tyvärr var det inte fallet=) igår upprättade augustus sin respekt och det var bra.
aset P21 Du kan väl inte allvarligt ha trott att bomben skulle spränga i Emerald City, det skulle vara slutet för hela serien!
Mmm, tillbaka med Miguel....
jaa..miguel ska tillbaka tycker ja.. läbbigt för Jeremiah dock..fy fan o bli begravd i en vägg sådär.. jäkligt bra avsnitt igår..mycket hände.. jag har inte följt serien från början..men hur många gånger får man se Oz utifrån sådär man fick se när beecher drömde!? har aldrig sett Oz från utsidan, hur jävla stort det va
angående introt... är det nån mer än jag som reflekterat på vem det är som ser ut att ligga på dödsbädd i väntan på avrättning i slutet av introt? denna person vänder bort ansiktet men det går lätt att se vem det är. Hoppas det inte är som det verkar dock... :S
7/5-05
sky-o F17 ah ok, skönt :) miguel har inte dött, han lever o fröjdas, även om han är isolerad för tillfället
7/5-05
Undrar om Keller kommer tillbaka snart...? Om han gör det alls vill säga...
Miguel hade en stand-in igår eftersom Kirk Acavedo(Alvarez) höll på med sitt andra dåvarande projekt, Band of Brothers. Fången som ska bli avrättad i introt var spelad av Eric Roberts.
Doom P17 Haha fan jag älskar sån där vetskap, du vinner priset för dagens bästa Oz-vetande!
undra vad som kommer hända med said nu ? solitery 4 life? för dom har ju tagit bort dödsgrejen eller har ja fel?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
åäö P0 säg nån som e vettigare... han kanske blir lite mindre "seriös" när han börjar gå bärsärk...men vi får se vad som händer med honom..
Det kändes för fint för att vara sant i oz när beecher och advokaten och hans unge började fjolla sig ute på ängen. och så var det ju också. Yeah, då blir det förhoppningsvis nytt intro ikväll! Gah, intro:na är så jävla övergrymma! Kommer alltid minnas den där bilden med schäfern som var kopplad och så såg man hela em-city under upploppet i bakgrunden. så jävla genialiskt grym bild. måste vara den bästa intro bilden. helt klart Vad fan höll den där generalen på med egentligen? Man trodde ju att en soldat iaf skulle ha lite styrka i sig-. Spö av beecher fick han också. Fjolla! Nån som vet om det kommer nå mer grymma gäst skådisar i framtiden? a-n-a F16: Hehe, så sant. Har inte sovit bra på en måndag-torsdag natt sen jag började följa oz vid jul ungefär. Förutom nån gång då man somnat. Skolan blir det ofta förseningar i ja pga trötthet från oz-kollandet. Har testat massor med olika taktiker för att inte vara så trött dagen efter. Den enda som funkade bra var att lägga sig vid 20.00 och gå upp vid 12 och kolla på oz och sen lägga sig igen men det kräver ju att man är grymt trött. Taktiker som att lägga sig ca 2 timmar innan oz funkar inte för man kan inte riktigt somna då för man ser fram emot oz så mycket att man bara tänker på vad som ska hända. Och så kollar man på scrubs istället för att sova. Haha. Känns för övrigt som att arierna inte kommer ligga på lat sidan idag.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Counter-clockwise Kommer inte ihåg om han var med där, men han är Julia Roberts brorsa.
Jag tyckte fan gårdagens avsnitt va helt grymt... Alvarez is fuckin loco :) Han skiter i allt nu, om nån tjafsar med honom kommer han inte tveka att shank dom! Och fan va Luke Perry såg ut, höll på o spy.. Igår höll jag fan på att börja grina.. När Glynn ropa upp alla namnen och man såg hur hoppet dog i ögonen på alla... Fan va sorgligt de va..!
..
Peter Criss, Kiss trummis var med igår
jag missade första kvarten. Kan nån skriva ner vad som hände? väldigt utförligt tack.
aset P21 Det var han som spelade Marty va? Jag kände igen honom som satan men kunde inte placera honom.
Fan va skönt att alvarez har flippat ur..Hoppas han shankar Morales,jag satt också och tänkte på om dom får fast på truckien som körde långtradaren och han blir skickad till oz,fy fan va han skulle bli sönderslagen..mmm...
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
Wendol Hahahaha jag tänkte också på det, dom kommer slita isär alla atomer han har i kroppen :) Kommer du ihåg hur Treach såg ut efter 40 knivhugg i ryggen, det kommer va typ 40 000 knivhugg på honom!
..
yes, jag sa ju att de skulle kunna vrida storyn så att Alvarez kom ut. Riktigt kul att han har blivit helt galen tycker jag. =) Bara han inte börjar smeta bajs överallt igen, det var nasty =/
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Ja fan, börjar han smeta skit och sånt där äckligt igen då får han gärna dra tillbaka till solitary.. Men hans lilla tal om kroppsvätskor.. WTF?!
..
Det var extremt jävla sorligt. Stackars Augustus..Först skilsmässa sen dör hans mamma..rolig dag..
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Steal P15 Sant men vissa tycker ju att om man snackar om Introt så spoilar man HAHAH
Kan någon pm:a mig en sammanfattning av det som hände av tisdagsavsnittet jag har ingen koll och så börjar jag vid olagligt tidiga tider med min nedrans mekanik.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
nästan bara fyra timmar kvar!
You love New York / But New York don't love you
fett fett fetttttt är vi på 4e eller 5e säsongen nu?
Robson, Guera hatar jag och RÖapan också..