Att Hoyt erkänner alla sina mord var nåt av det värsta som har hänt Oz. Han var ju en av mina favoriter, tänk om han blir avrättad nu =/ Härligt att Keller är i skyddshäktet iaf. Vill inte att det ska bli mycket rumpknull. Inte så länge det inte är våldtäkt, rape är ok. Och jag är också trött på de där "övernaturliga" grejerna de smått har börjat med. Förstör allt..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Varför sitter Keller i skyddshäkte? Hur många mord har Hoyt utfört? Jag missade avsnittet igår, ska ladda ner det ikväll...
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Inte ladda ner....olagligt, olagligt...
2009
Caliber Nej, hoppas också att han överlever. Men jag kan inte uppskatta att han sprang rödtottens/ariernas ärenden. Han rykte återupprättades när han spetsade Kirk. Han bara måste dö en plågsam död.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Tycker det händer lite för mycket grejer. Uppenbarelser, Åldringspiller, Explosioner, Flyktingar mm. De borde koncentrera sig mer på det viktiga; mord och misshandel
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
haha det börjar ju bli som alla andra såpor. dom börjar helt normalt men när alla standardgrejer har hänt (mord, mord och mer mord) så måste dom dra till med nya grejer. utomjordingar, folk som blir besatta av demoner. fattas bara att nån av grabbarna på oz blir gravida eller nåt liknande. ändå grymmaste serien :)
Fan, folk har ju glömt berätta att peter schibetta, nino schibetta's (den legendariske italienska maffia bossen som var med från första början) son, har kommit tillbaka till oz och när pancamo låg på sjukan försökta han döda tre arier helt själv men han misslyckades och blev våldtagen, rövknullad, insmor med olja i röven och allmänt rape:ad.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
glöm inte att det var på ett biljardbord. mycket viktigt. Demento: precis.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
fan.. jävla omar... labil snubbe. Det läskiga är att jag börjar tycka att Schillinger e tuff... inte bra alls. Said är dock fortfarande tusen ggr fetare. btw. what the fuck är uppe med Dylan?!
smutsig_slampa: Oh, jag vet! Han är rätt interessant ändå. Man glömmer vem han är lätt. Tyckte nästan synd om honom när hans barnbarns mamma dog. creepy...
Orkar inte riktigt kolla om någon har droppat det tidigare men Hoyt är även frontfigur i Biohazard.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Ähh, det är inget fel på att gilla arierna på Oz. Serien skulle ju bli så jävla tråkig utan bl.a. Schillinger och Hoyt. Hatar folk som säger att de vill se alla "onda" och bråkiga (Burr, Schillinger m.fl) dö. (Finns en del såna i den här tråden har jag sett) Vad händer när de är borta? Alla sitter och kollar på TV hela dagarna? Och ska de ha något övernaturligt med i serien kunde de åtminstånde återuppliva Adebisi. Det vore acceptabelt =) grass Det har jag redan påpekat =)
självklart ska de onda vara kvar i serien, bara det att från början hatade jag shillinger som jag hatar robbson och det andra arierna nu.
Mmm adebisi vore kul att ha tillbaka. Hur fan ska pancamo göra när han kommer tillbaks från sjukan? Italienarna har många emot sig nu.
izzowizzo Det är 13 avsnitt kvar av hela serien.
alltså... spaggarna behöver rycka sig i kragen. Det kommer få fett med pisk om ett tag om allt fortsätter. Jag tycker iof. inte att de finns några "onda" inne på Oz... eller, nej det är fel, jag menar att, de är väl alla mer eller mindre onda? Sen att vissa står en närmre om hjärtat än andra är ju väldigt subjektivt. Tyckte att det var fett roligt när spaggen blev våldtagen av arierna på biljardbordet. hehe... först adabesi och nu Shillinger... stackars sate.
Italienarna borde ju dra en Gudfadern och wipa out alla sina fiender i slutet. Men alltså det där Shillinger tog i handen innan han knullade Shibetta, använde han det? Det såg ju inte direkt glidigt ut tycker jag
den som hoppas skiter på sig och dör
är 13 avsnitt kvar av hela serien. Det finns fortfarande 7 säsonger av Oz och inte 6! Teddy_Knogjärn Förmodligen. Tror att det var olja.. Prima glidmedel =)
Säsong 4 bestod av två delar, därav antydelsen att det finns 7 säsonger.
Caliber Aa men när han tog det på handen såg det fan mer ut som tjära eller nåt, det hade vart grymt att smeta på o köra
tror att det var fett... sånt man mörjer in motordelar med så att det inte ska kärva.
Ja det tror jag med. Fatta ont.
Keller kommer nog inte hamna på deathrow.. Han är ju ändå en viktig person i serien, och jag tvivlar på att dom tar tillbaka honom bara för att han ska dödas direkt när han är på OZ igen.. Jag tror det kommer bli lite war nu... Dom sa ju att italienarna aldrig har vart så starka som dom är nu, så det kommer bli fights tror jag..
..
Ja Morales & Burr tillsammans är ganska farligt..!
..
Hoppas det blir fullskaligt krig mellan italienarna + muslimerna vs. arierna + bikers innan dom blir arga på morales bara. snart 2000 inlägg..In your face bb-tråd!
Ja fan, lite krig skulle inte va helt fel, men det blir tråkigt efter.. för då dör ju alla tunga gubbar..
..
Pancamo måste vara störst på hela Oz? :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Agnelli: varför det? motivera tack...
lysande motivering... utveckla?
den där Burr stör ja mig på... har han gjort NÅT ännu eller?..han verkar vara en liten fegis enligt mig som skickar andra hela tiden.. han kan dra..
ok nu börjar vi komma någon vart. muslimerna ska bort för att de är smutsiga... ehmn ok, har du lust att utveckla det märkliga uttalandet med eller vill du bara framstå som en idiot, såvida du inte är en?
det var till agnelli mitt ovan asså
sky-o hehe, jag tyckte det var skumt när min kompis hade Oz-drömmar, tills jag själv fick det en gång. Drömde att jag var falskt dömd för barnamord. Men jag fick ju hänga med Morales och Pancamo inne på Oz =)
Caliber: du drömde inte om att du visade k*ken oxå eller nåt? =P
gah! måste vänta en dag till!
Hmmm.... Burr är otroligt ful.... :)
Vi tycker det är jobbigt att vänta torsdag till måndag..stackars dem som följde det i usa när det gick en gång i veckan..hemska tanke..
Per-Fekt: jo iförisig det gick ju bara på torsdagar förrut. Okej, man tänkte inte så mycket på det då. Men om det skulle gå över till det NU hade man blivit galen.
FAn, imorgon kör det igång igen! Jag har haft OZ-drömmar massa gånger. Beror antagligen för att man brukar sommna efter programmet. Synd att det inte är så många episoder kvar nu bara. Ska inhandla DVD-boxarna när jag fixar pengar!
per-fekt: jepp.
jag hade gillat om det var en gång i veckan.. för nu kommer man ju ha sett alla avsnitt snart
fan... oz imorrn... sitter och har abstinens... helvete 3 dagar utan...
13h kvar, countdown!
Hepp och pepp
10 ½ kvar... Herregud va jobbigt det är :) Undra hur fan det blir idag..
..
drygt 9 timmar kvar..
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
Ska man värma upp med lite gamla avsnitt så länge?
8 timmar. ska nog sova lite först så jag kommer in i oz-rytm...fan va tråkigt när serien tar slut..
Heh läste en Rocky-strip idag där han nämnde OZ. Populär serie det här. Nu känns det som det var flera månader sen förra avsnittet visades. Det får fan bli dags snart.
Vem var ortolani nu igen?