Per-Fekt. Hahaha! Om det händer i serien nu så har du spoilat :P Är du från irland förresten? Sagts förrut men. Kan ju rekommendera "Oz theme 2000" men Kool G Rap och Talib Kweli. Om ni gillar hiphop.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Och glöm inte att Lord Jamar som spelade Supreme Allah också är med på låten!
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Per-Fekt P17 Ah du menar Skipp Sudduth :P
aldeles strax börjar det....helgens abstinens är över!!
8 minuter kvar :D
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
yta varför det? man lägger sig ju ofta direkt efter Oz så det är det sista man tänker på innan man lägger sig. Nädu, vi är fullt normala! =)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
fyfan vad arg jag kommer bli om nån skadar hundarna...
Ryan breaka ;D
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
haha först hugger Ryan, tappar kniven, Cyril tar upp den och avslutar jobbet..underbart!
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
äkta teamwork! härligt att se.
skriv kort, helst inte alls
åh fy fan vad jag hatar att dom ska separera O'rielly och Cyril, Cyril måste vara den sötaste människan i hela världen, kan ni tänka er honom utanför serien ;D, så jävla go kille
Follow the dao, right about....NOW!
hahahhahaha fan vilka nollor dom två unga killarna är haha...fan va ja skratta när jag såg den ena som transa haaha!!! "jag har aldrig bäddat i hela mitt liv" jäävla brat haah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vilken blunder, nobelpriset delas väl ändå inte ut i norge :P
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
Fan vad jag hatar robsons skrat..äckligt.. Vikingatema idag..oväntat.
marcan: jo fredspriset.
Officer Brass... Han kommer säkert få hiv eller nåt annat läskigt av den där saliga smörjan han fick i ansiktet.. De va riktigt skabbigt! Och Ryan va cool när han breaka ;)
..
Soulpower P19 Du menar Robson, han är vidrig. Supreme Allah var allergisk mot ägg, så Hill sade åt Poet att lägga det i hans mat. Kort därefter så svullnade Supreme upp som bara fan och dog omedelbart.
Det var ett bra avsnitt tycker jag... Morales vetefan vart han håller hus, men jag missade ett avsnitt förra veckan....
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Jävligt bull att Cyril mördade den ena snubben, han är ju den skönaste snubben på hela OZ, förutom Omar "Barry" White haha... Hoppas bara att någon gör sig av med arierna snart, fy fan vad vidrigt det var när de mördade Lalar (eller hur dte nu stavas)...
Skåne!
Augustus tar vitt pulver igen..inte bra..
jag hatar Robson, han är lätt den svettigaste svettlöken inne i Oz. han borde dödas snart, eller i alla fall bli skadad förövrigt är "Frankie The Fixer" riktigt skön
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
och vi passerar 2000 i bara farten..
Omar "Barry" White och Cyril O'reilly är dom skönaste på oz :D Även fast jag diggar Muslim gänget jävligt hårt, Nu när Omar white har lugnat sig och fått ett intresse är han riktigt SKÖN :)
Follow the dao, right about....NOW!
Vet någon om 3an ska sända om OZ när det tar slut om nån vecka?
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
HwArAnG: vet inte, men skulle nog inte gissa på det.
Fan, Pancamo måste bli frisk snart. Han ser bara sämre och sämre ut där i sjuksängen!
You love New York / But New York don't love you
Omar har ett gott hjärta, så jag gillar honom. Det är nog så det är tänkt också. Haha han och McManus, vilket allstar-team. Som nån sa, Schillinger, for all that he is, är också en känslosam individ som man kan fatta vissa skruvade sympatier för. Obehagligt slut igår.
skriv kort, helst inte alls
oj da en FET varning för SIFO som spoilar där inte bra inte bra... är jag den enda som känner på mig att gammel gubben kommer bli lurad? och att han aldrig kommer få sin lott om de blir vinst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
är det bara jag som tycker nattens avsnitt var ganska så fattigt? hände inte alls sååå mkt roligt direkt. :s
Hoppas Sifon är varnad/bannad nu. Tack så jävla mycket!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
nooo, mitt inlägg försvann... det var nog för att jag mordhotade Sifon....
mcshit: han fick ett straff, du kan ta det lugnt... SenilOne: tänker inte spoila som sifo (han sa nåt helt annat) men om det var duschgrejjen sifo snackade om med guerra så är det sant...
Va? vaddå spoil? man fick ju se att guerra dödade en kille i duschen? eller är det ett inlägg som blivit borttaget?
k-2 det hade inge me duschscenen att göra SAFO spoilade om något helt annat
Coolaste scenen igår var ju när Ryan O´Reily skulle breaka och gjorde sin sixstep och Cyril skulle stå på huvudet.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
så cyril stod på huvet, jag trodde jag drömde det....
jävla Sifon!
You love New York / But New York don't love you
Fan, återigen en varning för hbo:s oz hemsida. Jag gick in på r.i.p avdelningen och då var bildremsan med alla som dött i säsong 6 uppe först! Lyckligtvis så såg jag bara den första bilder. Fattar inte varför det inte bara var tomt där så man fick välja själv vilken säsongs döda individer man ville kolla på till en början. Iaf.. den som jag såg skulle dö i s. 6 var pancamo.. Muhahaha, nu trodde ni allt att jag spoilade. Nä, seriöst så säger jag givetvis inte vem det var som ska dö i s. 6. Men som sagt, surfa försiktigt på oz hemsidan! Faan.. Vad ska man göra i lite mer än 2 timmar nu då!? Känns som att said inte kommer kunna hålla ilskan inom sig i detta avsnitt. Förresten, vad var det som hände i slutet på förra avsnittet? Har glömt bort men alla säger att det var sorgligt. Var det när lalar dog?
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Priyan,spöket:Ok tur för mig då..
bäst för honom att det inte var sant, att han sa det bara för att reta upp.... fan vad arg jag blir om det händer!!
1½ timme kvar nu :D
Steal P15 Tungt nog att se de första bilderna :/
vem var det som mördades i duschen i början av avsnittet som gick igår? missade första 10..
Hepp och pepp
jävla skit. allt går åt helvete.
seperate me from your little open mics, please.
fan jag såg bara den sista kvarten!
kirk?
seperate me from your little open mics, please.
vafan har poet gjort för fel? hill kom ju och böna och bad om pulver klart som fan han får ta konsekvenserna om det knasar.. det får alla göra. Nu måste Robson, Kirk eller Guerra bort från serien annars blir jag sur :(
känns väl lite som att den som komme ryka först av de "stora" är antingen Robson eller Guerra. hoppas på robson. äcklig typ.
Robson behövs i serien, hoppas han stannar ett tag. Dock hatar jag honom. :)