vilken säsong är tv3 på nu?
Tv3 är inne på säsong 2, men det e bara repriser, fängelset har återöppnat efter upploppet
It´s better to rule in hell than serve in heaven.
oz e najs men teh sheild e ddet bästa nånsin måndagar vid 22
Nu har ja sett hela OZ å tänkte börja se lite fängelsefilmer istället. .så ni får gärna droppa era favoriter innom det ämnet ...
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
BlazeOne P18' dom är inte svåra att ladda ner. . men jag menar att vem fan vill se dom på data? för ja har ingen tv out tex hehe .. så hmmm ja får väl vänta tills tv3 fixar mer säsonger .. ja ska fan ringa dom imorn
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och hemsidan är?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://www.hbo.com/oz/ men gå inte in o kolla på vilka som har dött om du inte vill ha den stora spoilern, jag skulle inte gå in och titta. nu har jag iaf sett klart hela serien, känns lite trist att ha sett allt och man kan bara hoppas att dom kör en ny serie som tar över där denna tog slut.
Startade upp frizon.info runt 99 med två andra som brann för svensk hiphop. Facklan är överlämnad. Men lyckades bli en bit av svensk hiphop-historia.
säsong 3 börjar på TV3 den 10 feb, vid midnatt... Perfekt
Det har väl hittills visats 2 avsnitt av säsong 2. Hur ska de hinna visa resterande avsnitt(hur många?) fram till den tionde?
2009
womack: ett om dagen?
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Jo, i och för sig, men 3: an visar ju TRE avsnitt per vecka. Ska dom stressa iväg alla avsnitt varje kväll, alltså?
2009
antagligen..vet inte..eller så avbryter dom mitt i ,som skulle vara så typiskt för den kanalen...
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Enligt http://www.tv.nu/ så visar de Oz avsnitt från och med idag(23:55 ikväll).
Var det, som någon skrev, att säsong 2 började den 27 januari? Hursomhelst, ikväll igen.
2009
Poet är han någon känd rappare? för ja känner igen honom som fan men vet ej varifrån dock
Avsnittet som gick igår var väl inte från säsong 2? Det har jag ju sett förut, på ZTV i våras. Augustus Hill (rullstolskillen) försökte bli fri eller nåt liknande. Någon som vet något?
2009
Womack P18 www.hbo.com Där kan du läsa om gårdagens avsnitt.
droopy F0 De ändrade nog tiderna så de kan börja visa säsong tre nästa vecka.
Jepp de gjorde de nog, för det gick iaf igår
men det är ju sista deln i sesong två. kommer säsong tre på måndag eller??
Fan vad konstigt. Jag har alltid trott att jag endast kommit till säsongsavslutningen på säsong 1, upploppet, och att de avsnitt som, jag nu fick reda på, t. ex. om Poeten och Augustus Hills rättegångsansökan var från säsong 1, innan upploppet. Alltså missade jag Upploppet när ZTV sände i våras. Nu vet jag iallafall.
2009
Doom :Nej. Trodde ni pratde om "escape from oz". Det är väl avsnittet när han ska rymma och lägger sig i en kista på slutet? Och det var väl det sista trean visa i våras?
okej. Kan någon annan svara på min fråga?
droopy F0 Nej, avsnitt 4 ur säsong 2.
>>Någon Vilka avsnitt är det då Beexher spöar naziledaren(namn?) och sedan sätter dit honom för mordförsök eller något liknande? Säsong?
2009
det har varit ju .. säsong 2 i början tror ja det var
Dyrt på webhallen. DVDSoon tar väl typ 300/säsong?
2009
ja cad kursen är låg nu oxå, ca 270 inkl frakt från dvdsoon
jävla mytoman finns fan ingen augustus hill bok.....
...use my left hand when i'm loading the shells...
en fråga... ll cool ja var med igår på oz men det ja inte fattade var när han blev skickad till enhet B eller avdelning B. var det "borgmästare" devlin tror ja han hette som lurade in LL att han skulle gå fri om han gjorde såna här grejer eller hur fan låg de till? ... för man fick ju se en "ond blick" från LL när han kom till enhet B .. hoppas ni hänger me? hehe
spöket P21 Jag tror att han bara var med i det avsnittet(eller hur?) och att han ljög om saken för att få respekt inne i Oz. Det gick åt skogen så Devlin utnyttjade situationen och fick han flyttad till Unit B.
ja men alltså Mcmanus eller va han heter frågade ju devlin om han hade satt upp hela den där shown för att få mer respek från alla eller något sånt var det ju .. sen skickade devlin ju ett cigg paket till mc manus och sa typ "här ja e skyldig LL detta" sen fick man se LL från enhet B med en förvånande blick som om han hade blivit lurad heheh hänger ni med?
spöket P21 Jo man kan fråga sig om Devlin och LL hade kommit överens om någonting innan, som man aldrig får se.
Jag köpte säsong 3 av OZ för 440 spänn typ.. + The Shield säsong 2 för lika mycket typ... från cd-wow! dom kör fraktfritt!!
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
Poet är "mums the scheemer" tror jag..
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
Vilken dvd region är sverige?
spöket: Mjo, lite halvskumt faktiskt... k-2: tror det är region 2. Oz gick bara att beställa i region 1 från cd-wow! men d kvittar för mig eftersom ja har en chippad xbox! :)
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
Regilar: Jo såg det sen, har regionsfri dvd också, men det är ju alltid kul med svensk text..
k-2: jag tycker snarare tvärtom, de svenska översättningarna känns halvtaskigt gjorda ibland & om man inte lyssnar på vad de säger utan bara läser texten så kan man lätt missa lite grejer. Mc_Biffen: Vadå börjar? när börjar den? Vart har du läst det? Jag som köpt boxen & allt redan :)
Jag kikade in på TV3's hemsida & så hittade jag det här
www.tv3.se Tydligen börjar de sända säsong 3 på tisdag. Men varför dessa tider? 00:05, 00:35 ???
regular: Jo, iförsig, men det är ansträngande att lyssna, kan inte engelska helt flytande..(är 13)
eller hur, det går fan på vardagar.
De visar väl det ikväll, och börjar med säsong 3 imorgon.
2009
Vart kan man få tag i Oz soundtrack?
>>Doom Jag har inte tänkt på vad det är för musik, bara Themet, som förövrigt är med i South Park då cartman åker i fängelse för "Hate-crime". Klockrent!
2009