någon som vet några fler kända personer som kommer va med i serien ? LL cool J var ju en tex... eller man kanske inte ska säga för att avslöja?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har hört det ryktas om att Method man skulle var med.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
Verkar va dags för en påminnelse igen.. Den som skriver nåt om vad som händer i serien i denna tråden kommer att varnas och har man redan en varning kommer man att bannas! INGA SPOILERS!
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
Imorron smäller det. :P
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
idag också hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är det alltså inatt kl 00:00 som sista avsnittet av säsong 2 visas? Isf. så måste man ju se det för att uppdatera sig lite. Va ju trots allt ett bra tag sen man såg ett helt OZ avsnitt.
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
10/2 00:25, 11/2 00:35, 12/2 00:05, 16/2 23:55, 17/2 00:05, 18/2 00:05, 19/2 00:05, 23/2 23:55 8 avsnitt av säsong 3 väldigt nice:)
men varför så sent :( & varför ingen reklam lr dylikt om det? De två första säsonger var ju uphypade som fan typ... reklam hela tiden tyckte man. Men inte nu, inte ett ord ens. Vad jag har hört iaf... dåligt
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
Ja för att förr gick det på Ztv och de gör reklam för sina serier 3:an gör bara reklam för deras satsningar det vill säga inte Oz.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
3:an gör väl iochförsig massa reklam för en annan HBO-serie; Sex and the City.
2009
om 1 timme & 10 minuter så! :)
börjar om 10 min fan va man får vänta !
Fråger Fråger Fråger... Den nya killen i gangstergänget "snake" eller hur är han en av rapparna i Nauty by nature(Stav?)
CC, du e sjuk.... :D Dagens(nattens) avsnitt var ett av de bästa på länge...
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Manguali P19 hänger inte med där heller? trodde man skulle få se vad som hände med agustus? ... ja såg honom på fängelset en snabb bit spela kort med "gammlingen(mullvadens kompis)" sen inge mer?
Ja han satt ju och vässade dom när han prata med bögen (som jag också glömt vad han heter). Hehe, "Ja, vi har nog ett test.." så står alla och sparkar på han :P Riktigt bra avsnitt! hoppas resten är samma klass! Fan Oz är bästa serien efter simpsons enligt mig.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
fan hoppas said blir kåt på en vit tjej .. fy va mycke jidder det kommer bli då
nej nej nej .. hellre den vita tjejen för ja vill se upplopp och problem hahah kommer bli så jävla spännande då ... fan ja vill se mer av mullvaden och gamlingarna och schillinger eller va han heter han e ju fett skön fan utan han skulle det inte heller bli spännande heh alla har en stor och viktig roll i serien ... synd att knutte grabbarna inte kunde hugga honom dock
DJ_Backpacker P19 HAHAHAHAHA!! :D
tråkigt nu när adibesi blivit mesig
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
Regular Jasså var det det han gjorde? Jag fattade inte riktigt varför han gjorde det, fick för mig att han skulle ta blod från Nappa men det skulle han ju inte klara med bara det sticket.... fan va fett av honom jag blir dock trött på att schillinger ska klara sig undan hela tiden....fan om den där bögen som tjallade inte klarar sig
sluta spoila.
Adebisi har ju blivit helt tung nu, iskall maddafakka.. AIDSar ner nappa... de stog på 3an att dom ska börja träna inför boxningen ikväll...
..
OBS! SLUTA SPOILA I DENNA TRÅDEN! Starta en tråd med spoilers i, denna tråden ska hållas spoilerfri!
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
Förlåt, jag trodde inte de va en så grov spoiler med 9 timmar.. Men jag ska aldrig göra om de..
..
Gårdagens avsnitt var rätt trist... Kul när McManus höll på att få spö av CP-bruden.. :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
KungVikke P19 Det var ju gött att se adebisi tillbaka lömskare än nånsin, gillar även hela idén med boxningen
Ta av dig din tjockisdräkt!
Sheit P27 Får man inte skriva vad som hänt i avsnitten?
alltså dom som redan gått på TV
"cp bruden" var fett skön .. men skulle hon inte få sparken? . så ser man henne vid isolerinsavdelningen hmmmmm? Sucker jag hoppas att schillingers son kommer till oz, och sen dör ... fy fan va skönt det skulle vara
spöket schillingers bror va de väl?
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
Redo det är schillingers son som kommer till Oz för övrigt så är Ryan O'Reily coolast
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Redo P60 alltså ja har ingen aning om hans son kommer till oz eller inte? eller vad som händer? , för ja har inte sett något .. men jag hoppas hans son kommer till oz, för schillingers pappa snackade ju om att en av sönerna hade blivit tagen av polisen för något .. .då skulle det va kul att se schillingers son komma till oz sen dö heheh
Jag tror med muslimerna hade vunnit. Biker killarna hade fått mest spö, knutten missade tom när han skulle kutta schillinger, vilken tomte.
schillinger kuinde fan kicka ganska bra mot knutte killarna .. maffia personerna skulle få stryk direkt ... latinos också gangster gänget och rassarna skulle bråka .. förmodligen skulle rassarna vinna för dom e nog mer ser det ut som .. men sen e de muslimerna kvar och dom skulle rensa på slutet.. (bögarna & små grupperna räknar ja bort förtillfället)
Vilka var det nu: The Homeboys -"- Irish -"- Brotherhood -"- Latinos -"- Italians -"- Muslims -"- Gays -"- Others -"- Bikers
The Homeboys skulle lätt vinna, Adebisi skulle nog ta de flesta ;) Man såg ju vad som hände med Schibetta och hans livvakt när dom tänkte ta honom ;) han är ju tillbaka nu han blåser nog alla för han stack ju aidssprutan i Nappa :D
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
Man måste ju kunna få prata om nattens program utan att spoila. Har man inte sett det nyaste programet så behöver man väl inte gå in här & läsa eftersom man borde förstå att det kommer snackas om just det programet, eller har jag fel? Annars kan vi ju inte prata om något för vi spoilar säkert för någon som kanske inte ens sett klart säsong 2 eller något. Någon som köpt dvdboxen & inte kollat klart, aja, fattar ni vad jag menar? :) peace!
ja efter programet e slut får du säga vad du vill om det tycker jag med.. och adabisi är inte med i "gangster gänget" längre ju
Manguali P19 MM, var ju precis det jag sa. Jag har aldrig sagt något i förväg eftersom ja omöjligt skulle kunna det eftersom jag också följer säsong 3 på 3:an.
Eller nu när jag läser mitt förra meddelande så ser jag att jag var lite luddig i mitt uttryck. Men jag menade alltså att efter programet är slut så ska man få kunna prata om det oavsett om någon missat det, spelat in det osv.
Spöket, han var med och ja tror faktiskt han är på väg tillbaka ;)
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
nej nej nej .. hoppas inte än på ett tag fan ... men shit alltså får man inte se snake mer nu eller? de e fan alltid så när "kändisar " kommer in får man bara se dom i ett avsnitt typ skönt att dom snackade om skojaren jiggy walker ialla fall hehe
HAHAAHAHHAA
ja visste det fan shit va spännande!! och bischer(stav?) blir bara mer och mer skön
fan va gött var mycke om ryan:)