Juste, det var tack vare fotbollen! Jävla as :P Eller så kollade jag hela matchen ;)
..
Han kommer nog inte att bli så stor, han heter Adewale Akinnouye-Agbaje Det är ju klart, man kan inte bli stor med ett sånt namn.. =)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Han får fan byta namn till typ, Pete White, då blir han nog känd..
..
Soulpower P19 Adewale Akinnoye-Agbaje pratade med Tom Fontana om att han ville lämna serien för att göra filmer.
55 min people! Börja ladda upp nu! :) Jag tycker serien har blivit tung nu när Adebisi dog, det släppte fram mkt mer plats till andra figurer!
..
It's about to get heavier.
Ja snart börjar det man väntat sen i torsdags på! ;D Yeah!
nej vafan inte augustus....vem ska nu prata sådär bra då?!
ok, nu blev jag fan riktigt upprörd.. Fan ta författarna om inte Hill kommer tillbaka.
fast han kan ju fortsätta som berättare utan att han lever iofs?
MAMA NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!
seperate me from your little open mics, please.
Shit! Nej! Skit! Nu måste fan Morales och hans killar dö, hämnd!
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with
Fan undra om Augustus är död nu...Fett avsnitt hursomhelst. Omar förstör allt igen..
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
"if you would be a girl, you would be buttass ugly" truer words have never been spoken skit också, hoppas han sitter där imorrn i alla fall, det är lite av Arne Wiese syndromet, det känns inte riktigt om inte han sitter där.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
May he rest in peace. :'(
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
ja, monologerna kan ju ses som rätt fristående från resten av avsnitten. Hill kan ju gå och hans cell kan snurra i monlogerna..
En av mina favoriter kommer ta Hills plats i nästa avsnitt. Men bara för ett.
Doom:det där räknas nästan som spoiler..kanske..
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Per-fekt. ja det var det. Om man jämför med den förra säsongsavslutningen hände det inte speciellt mycket nej..Fast det avsnittet var enligt mig det bästa av alla...(som jag sett)
Okej, nån måste snabbt beskriva för mig vad som hände i dagens avsnitt, missade det helt ock hållet :'(
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
Frra gången hill låg på sjukan så uteblev han!
visste ni att öl innehåller kvinnliga hormoner??!.... för efter 10-12 öl kan man varken köra bil eller hålla käften
Gah, får väl tanka då, vilket avsnitt är det?
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
Marcan: 48 "Impotence"
Tackar.. åhh.. tar för lång tiiiid, 20 min
Doom: nödvändigt att spoila eller? varning för din del... however, nu när doom spoilade antar jag att saken är utagerad. :S
Fan lider ni inte med Omar, eller. Han menar ju bara väl =)
skriv kort, helst inte alls
Jag gillar Omar "Barry" White som fan =) Tyckte riktigt synd om honom igår. Idioten borde ha dödat nassen och hållit tyst om det. Fan vad äckligt när Robson började "operera" förresten. Stackars sate =P
kan ni lägga ner med att säga att det kommer hända saker, jag vill bli surprised....
Priyan P21 Det är den inte.
äh...hill kan ju inte dö. får väl hoppas att det bara var som det såg ut, ett dallasmirakel med folk som kommer tillbaka från dom döda skulle inte vara helt fel nu :)
Dör Augustus så försvinner ju min favoritkaraktär. SKa bli spännande som fan ikväll iaf
ni såg väl att han dog? han sa "i can feel my legs" sen dog han. =/
O_Ne: nja han kan juh bara svimmat av... det vore ju fett om hans skada fick känseln i benen bax och han vaknade upp och kan gå =)
grymmaste scenen var igår när Omar White flippa ut mot den nya nazzen och ströp honom så han slutade andas, och sen gav han mun-mot-mun metod så han började andas igen.. hahaha=) Jag är väl en av dom få som inte kommer sakna Hill antar jag.. om han nu försvinner... Hoppas Burr Redding styr upp niggrerna nu så det blir war.. morales har gjort sitt
Sifon jag vet vad som har hänt, men jag vill inte att folk säger "ni kommer bli överaskade snart" eller liknande!!
Fan, tyckte så jäkla synd om Alvarez igår! Fast det var dåligt från hans sida att inte vara beredd på att han skulle bli hårt ansatt av the parole board... de vill ju bara testa honom för att se om han har funnit roten till sina problem och om han är mogen nog att bearbeta dem.. vilket Alvarez tydligen inte är! Nu lär det ju bli solitary 4 life för honom...
You love New York / But New York don't love you
lumax: du har inte kommit till insikten att en lam person kan bli så pass chockad att han inbillar sig något som inte sker? alternativt att han får känseln bax men överlever... för övrigt, vad vinner du på att vara provokativ?
de som undrar om Augustus dog eller inte i slutet av avsnittet kan ta en titt på slutet på resumén av gårdagens avsnitt...
48. Impotence
You love New York / But New York don't love you
lumax: måste vi verkligen ha den här diskussionen? tycker du ska läsa på dig lite bättre hur människokroppen fungerar, såväl fysiskt som psykiskt. det är inte alls uppenbart att han, eller en människa i verkliga livet i samma sits, kommer att dö pga detta.
Den tomma stolen säger allt.
en människa som är förlamad för att han brutit ryggraden lär inte få tillbaka känslen efter att ha blivit knivhuggen i magen. lika lite som man blir smartare av att klippa naglarna...eller något.
knappt 3 månader och 2398 jävla inlägg, inte illa pinkat....folk måste verkligen gilla den här serien...
Hoppas han gör monolger ändå. Inte så kul med sångnummer i varje avsnitt :P
borde vi klar..om alla gör sånna här inlägg..
åh fy fan vad jag ser fram emot kvällens avsnitt, vill inte kolla vad hans roll blir måste vänta tills ikväll, men jag är jävligt nyfiken.
>>Dark_Rhodez P24 Sluta spoila!
2009